Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فوکوس اکوژنیک
سلام 16هفته هستم. سنم 39 یک فوکوس اکوژنیک به قطر 1/57در بطن چپ قلب هستش خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین
- زخم دهانه رحم
- وزن گیری جنین
سلام خانم دکترواسه وزن گیری جنین چ غذاهایی خوبه واین ک میگن بستنی ودلسترخوبه واسه وزن گیری
- سلام من 16سالمه هر یک سال یه یک بار پریود میشم آیا مشکل نداره
- بارداری
سلام وقت بخیر ی هفته ست از پریودم میگذره آیا میتونم جواب آزمایشاتمو بفرستم
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من ۳۴سالمه چهارساله که اقدام به بارداری کردیم باردارنمیشم دکترر فتم میگن تخمدانهات خوبه درضمن هم کیست داشتم هم فیبروم ولی باخوردن داروکیستام افتاد ولی فیبروم هام گفتن کوچیکه مشگل نداره ولی ماه پیش واین ماه پریودیم دوروزه بود بعداز دوروز زیردلم تا چندروزخیلی دردمیگیره میشه راهنماییم کنین بگین مشگل چیه ممنون میشم
- خونریزی زیاد قاعدگی
سلام خانم دکتر من 38 سالمه 3 بارتا حالا سزارین کردم لوله ام هم بستم از زمان مجردی تا کنون خونریزی پریودی بسیار زیادی دارم طوری که زود به زود باید برم توالت و هر بار کاسه توالت تمام پر از خون میشه.از مفنامیک و ترانگزامیک اسید هم استفاده میکنم فایده نداره .مادرم هم مثل من بوده .خیلی اذیت میشم تو رو خدا راهنماییم کنید؟ زود به زود هم پریود میشم هر بار 17 روز پاک هستم دوباره پریود میشم و تا 4 روز خونریزیم شدیده
- دردرحم
سلام خانم دکتر صبح بخیر! از دیروز تا الان رحمم درد می کنه! 61ساله هستم!
- کرم کلوترمازول واژینال
سلام دوشب هست هز کرم واژینال استفاده می کنم ولی بعد از یک ساعت کل کرم سفت میشه و با راه رفتن یا دستشویی رفتن به از واژن بیرون میاد مشکل از چیه؟ قبلا استفاده می کردم اینطور نمیشد
- کیست سر و اکوژن قلب
سلام وقت بخیر غربالگری دوم رو انجام دادم،دو طرف سر جنین کیست زیر ۱۰ میل وجود داره اکو قلب انجام دادم اکوژن ۱.۲ در بطن چپ قلب وجود داره خیلی خطرناکه؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر عزیز.من یکسال اقدام به بارداری کردم اما باردار نشدم تبلی تخمدان داشتم . بعد سه ماه با اقدام دارویی با مصرف قرص کلومیفن و دوفاستون و یه سری آمپول باردار شدم.در 40 روزگی اورژانسی جراحی سزارین شدم به علت بارداری خارج رحم . 9 ماه از جراحی من میگذرد و دچار کم کاری تیروئید نیز هستم.تحت نظر دکتر غدد قرص لووتروکسین و متفورمین مصرف میکنم.25 سال سن دارم و 5 سال است که ازدواج کردم.سه ماه پیش عکس رنگی رحم گرفتم و خوشبختانه همه چی نرمال بوده است و دو لوله سالم و باز است.خانم دکتر بزرگواربعد از عکس من سه ماه است که اقدام طبیعی داشته ام اما نشد... آیا مجدد اقدام دارویی انجام می شود یا باید صبر کنم؟ با تشکر فراوان
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر خوردن قرص اورژانسی در دوره شیردهی مشکلی داره؟ البته بچه ام یازده ماهشه و من از زایمان تا حالا هنوز پریود نشدم
- ضربان شکمی
سلام بالای نافم ضربان شکمی میزنه میخاستم بدونم دلیلش چیه؟آیا جای نگرانی هست؟
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من حدود ۸ سال پیش وقتی برای اولین بار عادت ماهیانه شدم و بعد از تموم شدن دور ۷ روزم از سر کنجکاوی به اندازع یک بند انگشت اشاره که فک کنم یک یا دوسانت هست یک بند انگشت اشارم داخل واژم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش از من خون اومد خون تیره نبود ولی دردی قسمت واژنم احساس نمیکردم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده نمیدونم بکارتم از چه نوعیه میشه بله و خیر جواب بدید و اینکه احتمال داره بکارت نداشته باشی ولی بار اول رابطه نزدیکی خون بیاد
- زمان بارداری بعد از زدن واکسن hpv
سلام خسته نباشید من دوز اول واکسن hpv رو زدم چون می خواستم باردار بشم دکتر بهم گفت که دوز دوم رو یک ماه بعد از دوز اول بزنم .من سوال دارم که ایا مشکلی هست هنوز یک ماه نشده و من چند روز زودتر دوز دوم رو بزنم؟؟ و اینکه چند روز با چند مدت بعد از زدن دوز دوم می تونم اقدام به بارداری کنم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- هیسترکتومی
سلام وقت بخیر درد پستان بعد عمل هیسترکتومی و اوواریکتومی سمت چپ طبیعی هست؟
- واکسن
سلام خانم دکتر قرص متفورمین۵۰۰ میخورم برای تنبلی تخمدان قراره واکسن بزنم لازمه که مصرف قرص روقطع کنم؟
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال ۲۶هفته زودرس شدم ایاشکمی برامن خوبه ازنایشاتم دادم مشکل انعقادداشتم
- مایع لوکوله در روده
سلام پس از عود کنسر تخمدان مادرم آسیت غلیظ با درن خارج شد ولی الان مایع لوکوله بین روده ها باقی مانده و باعث استفراغ شدید شده پیشنهاد شما چیست؟
- قرص دوفامد چندماه مصرف کنن
قرص دوفامد رو دوماه مصرف کردم اقدام به بارداری هستم اما نشدم و پریود شدم این ماه سر خود شروع کردم اما نمیدونم اشکال داره یا نه


