Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترمیم لبه های داخلی
سلام. من لبه های داخلی بیکنیم بزرگن به حدی که یه حالت بیرون زدگی داره ازخود بیکنی چاره کارچیه
- سوال مهم
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۳ سالمه و چند سالی هست که واژنمو با آب داغ میشورم می خواستم بدونم آب داغ امکان داره به پرده بکارت آسیب بزنه ؟؟ خیلی استرس دارم ممنون
- سلام من ناخواسته باردارشدم قرص سیپرو و فلو کونازول مصرف کردم حالا باید چیگار کنم
- دولیکوسفال نسبی
Fl:24w+5day Bpd:22w+3day Hc:24w ینی سر بچم خیلی بد شکل میشه؟انومالی بریچ بود الان سفالیک شده
- خونریزی حین رابطه جنسی
سلام ببخشید من زمان رابطه جنسی از دفعه اول که رابطه داشتم تا الان که ۶ ماه گذشته همیشه هنگام دخول خونریزی دارم شایذ تا الان ۷ بار رابطه داشتم ولی همیشه دراون زمان خونریزی دارم ولی بعدش خونریزی ندارم .تنبلی تخمدان دارم توی سونوگرافی از روی شکم پیش شما یه کیست لبه دهانه رحمم بود ممکنه واسه اون باشه؟
- مشکلات زنان
بعد از تزریق واکسن استرازانکا ۳ماه خونریزی شدید داشتم ما بین این ۳ماه هم دچار خونریزی شدید بودم یعنی ۳ماه ۶بار پریود شدم بعد از ۳ماه ۲ ماه پریود نمیشم لطفاً راهنمایی کنید
- سرکلاژ بارداری
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه باردارم ۳۱ هفته و چهار روز تاریخ آخرین پریود ۱۹ مهر ماه بوده زمان زایمان در آخرین سونو ۲۵/۵/۹۴ تخمین زده شده میخواستم بدونم با توجه به زمان پریود زمان زایمان درست تشخیص داده شده در ضمن من هفته ۲۱ سرکلاژ اورژانس شدم در اطراف ناف گهگاهی درد خفیفی دارم آیا طبیعیه یا نه لطفا راهنماییم کنید با تشکر .
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی میشه نزدیکی انجام داد
- بارداری و پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و 6 روز از عادت ماهانه ام رد شده(در طول این دوره جلوگیری هم کردیم) امکانش هست باردار باشم ؟ یا از تاثیر قرص ال دی هست ضمنا باتست بی بی چک منفی در آمده است.
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من دختر هستم ۱۹سالمه دوماه پریود نشدم تواین دوماه خیلی مشکلات استرس داشتم الانم کمردرد دارم ولی پریود نمیشم باید چکار کنم یه راهنمایی کنین
- عمل کورتاژ تشخیصی
سلام من دو با عمل کوتارژ با فاصله دوسال انجام دادم در عمل دوم گفتن پولیپه بعد از عمل من تقریبا که دوماهه انجام دادم یه هفته پاکی داشتم و خون ریزی دارم به نظر شما با دارو یعنی جستیران 40 استفاده کنم ضرر نداره خونریزی قطع میشه تا چند ماه استفاده کنم
- پرده بکارت
سلام ببخشید من دو ماه پیش با پتو ازروی شلوار خودارضایی داشتم بعد 3 یا 4 ساعت که دستشویی رفتم یبوست شدید داشتم و از قسمت واژن یه تکه گوشت و چند قطره خون خارج شد (10 روز قبل از پربودیم این اتفاق افتاد) آیا این نشانه پارگی بکارته؟پارگی بکارت همون لحظست یا خیر؟ بعد که به پزشک عمومی خانم مراجعه کردم پس از معاینه گفتند سالم هستش مطمئن مطمئن ولی برای من سوال است که خونریزی به چه دلیل بوده؟ تروخدا کمکم کنید دو ماه روز و شب ندارم
- نازایی
سلام . من ۵ ماه بود که تو اقدام بودم ولی باردار نشدم بعد که رفتم دکتر فهمیدم کیست ساده ۶ سانتی تو تخمدان چپم دارم بعد دو ماه رفع شد .الان سوالم اینه که دلیل باردار نشدن من میتونه کیست ساده باشه ؟
- قائدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من pco دارم بعد قرص سیپروترون دکتر بهم دادن واسه منظم شدن پریودام بعد قرص چند ماهه مصرف میکنم جمعه دوهفته پیش پریود شدم و یک هفته پریود بودم و جمعه هفته بعدش تموم شد پریودیم .حالا دوباره از دیروز ک یک هفته از تموم شدن پریودیم میگذره باز پریود شدم و خونریزیمم نسبت ب وقتیکه با قرص پریود میشدم بیشتره.ب نظرتون چیکار باید بکنم؟
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام موقع ابله مرغان و پریودی چه باید کرد
- 💜💜Ὄاقدام برای حاملگی
سلام..خانم دکتر من برای سونوی اول که دکتر میخواد زمان دقیق حاملگی رو بدونه رفتم زمانش رو طوری نشون داده که انگار من تو روز های پریودم باردار بودم ایا این امکان داره..ممنونم از جوابتون
- تود
سلام بنده خانمم ناراحتی سینه داشتند گفتند سرطانه بد خیم است بعد از عمل وشیمی درمانی دکترش فرمودند داخل شکم یک توده بزرگ به اندازه ۲۴ سانتی متر باید عمل شود لطفا بفرماییند این توده بر اثر چیست که ایجاد شد از زحمات شما سپاسگزارم
- سالیددرپستان
کانون هایپواکو با مارژین میکرولوبوله در ابعاد3در 12 میلی مترکه به نظر میرسد سالید باشد این یعنی چی؟ الان این خطرناکه؟
- خشکی وارژن ودرد شدید هنگام رابطه
سلام خسته نباشید من حدود ۴سال پیش سرطان سینه داشتم و بعد از اون هنگام رابطه مشکل دارم چندین ساله رابطه ندارم یعنی اینقدر درد دارم اصلا نمیتونم رابطه برقرار کنم ایا کیست دارم ک باعث درد میشه حدود ۳ماه پیش ی رابطه مختصر داشتم ک اونم بادرد شدید همراه بود بعدش کلا عفونت و زخم شدم لطفا توروخدا راهنمایی کنید همسرم واقعا در عذابه خودمم همچنان درد شدید و بتازگی هنگام ادرار سوزش ودرد دارم لطفا بگید چیکار کنم ممنون میشم


