Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من قصد بارداری دارم و همسرم کم بود اسپرم داره دومیلیون هست حالا بعد چهار ماه دوباره آزمایش اسپرم انجام دار امون دو میلیون بود و دکتر گفت باید برم IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا جواب بدین ممنون میشم ازتون سوال جواب بدین
- قرص اورژانسی
با سلام من روز چهارم پریودیم نزدیکی داشتم ولی اسپرم داخل نریخت بیرون واژن ریخت باتوجه به اینکه دوره سیکل قاعدگیم کم هست قرص اورژانسی خوردم ولی بعد متوجه شدم تاریخ گذشته هست آیا فایده ای داره؟ اصلا احتمال بارداری هست؟
- Hpv
سلام.وقت بخیر.من 7 سال پیش مبتلا به hpv بودم که بعد از درمان بهبود یافتم.سال گذشته تست پاپ اسمیر همراه با ویروس شناسی انجام دادم.نتیجه آزمایش به این صورت بود که تمامی موارد مورد آزمایش undetectable و not applicable هست به جز یک مورد، ureaplasma urealyticun-pcr که positive بود.لطفا اگر امکان داره نتبجه تست رو بهم بگید. ممنون
- تخمدان و پریودی
سلام موقه ی پریودی چند روز نزدیک موعود ضربان قلبم نامنظم میشه و نبض های بدنام همینطور حس سبک شدن و کندی در بدن دارم کیست ریز تخمدان هم دارم و یکم تنبلی اصلا این علائم به پریودی و تخمدان ربط داره؟ نمیدونم چرا اینطور میشم هربار ازمایشاتم خوب بوده و پرولاکتین ۲۸ و غده ی ادنوم دارم ولی نمیدونم این علائم نزدیک پریودی به علت چیه حالت های پریودی هم دارم ولی این علائم اذیتم میکنه
- سلام من الان ۱۴ ساله که قرص ال دی مصرف می کنم یک هفته پیش اتفاقی برام افتاد که دکتر مغز اعصاب گفت دیگه نباید استفاده اش کنی منم الان ۶ روز که نمی خورم ولی خونریزیم گرفت نمیدونم چکار کنم چون یه سکته خفیف داشتم خواهشن راهنمایم کنید ممنون میشم
- فیبروم
سلام چندماه بعد از آمپول دیفرلین، احتمال وجود فیبروم چقدره؟
- بارداری
سلام من خانمی هستم با سن 20 و میخوام اقدام به بارداری کنم ولی وزنم 37 کیلو هست هیچ بیماری ندارم آیا در بارداری با مشکل مواجه میشم ممنون
- بارداری
سلام. 39سال دارم آیا اگه ازمایشم خوب باشه خطرناک نیست برای خودم نمیدونم قندبره بالا وچیزهای دیگه
- سلام ببخشیدبرای خارش شدیدوده ساله ی واژن چه دارویی توصیه میکنید
سلام خسته نباشیدبرای خارش واژن کهده ساله برطرف نشده چه دارویی توصیه میکنید
- بارداری دوم
بچه اولم متاسفانه میکروسفال داشت از نوع شدید و هیچ کاری نمیکنه و تشنج داره با دارو هم به زور کنترل شده و هیچ کاری انجام نمیده، یکسال اش هست الان و میخوام اقدام کنم واسه فرزند دوم نمیدونم چیکار کنم؟ آزمایش ژنتیک هم نشون نداد که مشکل چیه و از کجاست. الان میخوام باردار بشم ریسک داره یا میتونم؟ از توابع اصفهان ام ممنون میشم راهنمایی کنید
- زنان و زایمان
سلام من الان ۵۰روزه بچم سقط شده گفتن یه تیکه یک ثانتی باقی مونده داخل رحم دکترم گفتن کورتاژ بشم گفتم نظر شماروبدونم
- تخمک گذاری
من می خوام بدونم زمان تخمک گذاری دقیقا چه موقعی و باید هر شب پشت سرهم نزدیکی کنیم در زمان تخمک گذاری؟ یا همون چند روز؟
- دختر
سلام خسته نباشید،چهارسال ازدواج کردم هنوز دختر هستم دکتر زنان هم رفتم گفت پردم سالمه و خیلی راحت معاینه شدم ودکتر گفت مشکل از من نیست ( منظورش این بود واژینیسموس) نیستم بهم ادرس دکتر مردان رو داد که شوهرم بره ولی اونم نمیره موندم چیکارکنم سنمم ۳۷سال هستش اونقد دیگه ناراحتم نمیدونم چیکار کنم،میشه لطف کنین یه راهنمایی بکنین ؟ممنون از شما خانوم دکتر عزیز
- درد تخمدان
سلام.مجرد هستم تنبلی تخمدان خفیف دارم پریودهامنامنظم بود الان دو سه ماهی هست که با دارو فاصله بین پریودهام ۳۰ یا ۲۹ روزه هستش.این ماه از روز ۴ و ۵ مریود درد در سمت راست زیر شکمم احساس میکنم که وقتی ورزش میکنم شدید تر میشه. ممکنه مشکلی وجود داشته باشه یا بخاطر داروهاست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص لایسترنول
سلام.ببخشیدقرص لایسترنول رو وقتی یک بسته ۲۸تایی تموم شدبایدصبرکنیم تاپریودبشیم بعدش دوباره مصرف کنیم؟یا اینکه بلافاصله بعدازتموم شدن بسته اول بسته بعدی رو شروع کنیم؟
- قط نشدن خونریزی
سلام خانم دکتر من بیماری کولیت زخمی دارم چون دارو زیاد مصرف میکنم رحمم مدام خونریزی داره قرص دینوژیست استفاده میکنم تا خونریزیم بند بیاد حالا قصد بارداری دارم میشه با خوردن این قرص باردار شد اگه ن چ داروی استفاده کنم ک هم پریود نشم هم بتونم باردار بشم ۳۰ سالمه ممنون
- خونریزی نامنظم
سلام خوبی خانم دکتر بنده ۴۴,ساله دارای سه فرزند دارم میوم فیبروم دارم بعد از واکس کرونا دچار قاعدگی. نامنظمی شدم دکتر هم رفتم همیشه لکه بینی دارم
- سرکلاژ شکمی
من درسه ماهه اول بارداری هستم با توجه به سابقه های سقط حتی باوجود سرکلاژ میخواهم سرکلاژ شکمی انجام دهم ودکتر قبول کرد میخواستم ببینم سرکلاژ شکمی در سه ماه اول بارداری خطر ندارد ومطمن تر از سرکلاژ واژینال؟
- عدم رشد جنین
با سلام من ای وی اف نا موفق داشتم بدلیل متوقف شدن رشد سقط کردن حالا میخوام بدونم مشکلش چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنین ؟؟؟
- سلام من حدود ۴۷سالمه مجردم پریوریدیم نامنظم داشتم احدود۳ماه پریودنشدمکسونوگرافیدادم چنتا کیست دارم وفیبرم سزوال دارمالان قرص دوفاستون مصرف میکنم دچار ۵استفاده گردم دچار لکه بینی شدم ادهمه بدم یان مرسی
سلام قرص دوفاستون مصرف میکنم تا روز باید بخورم الان پنج روزشده دچار لکه بینی شدم ادامه بدم یان .مرسی


