سلام،طول سرویکس ۲۵ درصورتیکه ثابت بماند،کوتاه نیست.حاملگی ۳۶ هفته و هیدروسفالی هم ممکن است به علل بسیار زیادی از جمله مشکلات عفونی رخ دهد.به هرحال نیاز به بررسی و مراقبت دقیق توسط همکاران زنان را دارید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودنمنظم
سلام.من مجردم پریود نامنظم میشدم الان ده روز پریود نشدم سونو رفتم طرف چپ تخمدان فولیکول 20میلی دارم علت عقب عادت چیه
- مصرفمترونیدازول
روعمیشهبرایجنینمشکلیایجادنمیکندباتشکر.
- برامدگی
سلام خانوم دکتر ببخشید..من چند وقته یه سری برآمدگی های ریز کنار هم توی لب های داخلی واژنم به وجود اومده ک هر روز داره بیشتر میشه و به سمت مخالفش هم سرایت کرده..دخترم ۱۸ مجرد ولی به خاطر شرایط خانواده نمی تونم برم دکتر.. خیلی نگرانم ک چین و باید چیکار کنم 😥
- رحم هتروژن دیده میشودیعنی چی؟
- مشاوره
سلام خانم دکتر مهربون،خانمی 37ساله با دوفرزند 11و9 ماهه هستم فرزندم شیرخودم را میخورد میخواستم بپرسم از نظر شمادرحال حاضر مناسبترین روش جلوگیری از بارداری برای من چیست؟ممنون از توجه شما
- تشکر 😘😘😘
با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز میخواستم برای بار چندم ازتون تشکر کنم بابت پاسخگویی بدون چشمداشت و دلسوزانه تان اجرتون با خدا
- زدن آمپول واریوپپتیل
آیا اگر این آمپول را بزنیم از لکه بینی جلوگیری میشود؟
- اکوقلب جنین
سلام شرمنده ام مجدد مزاحم شدم با بیمارستان حشمت هم تماس گرفتم گفتن برای جنین اکوقلب انجام نمیدن😞 اگه از 22هفته بگذره انجام نمیشه خانم دکتر؟بعضی جاها خوندم تاهفته24میشه انجام داد امروز27تیر 20هفته و3روزمه تا14مرداد بیمارستان 17شهریور وقت داده ایا میتونم بمونم همون موقع برم؟
- دکاپپتیل
سلام وقت بخیر خانم دکتر بنده ۲۹ سالم هستش که برای بارداری دارم اقدام میکنم.متاسفانه اسپرم همسرم ضعیف هستش و دکتر مردان گفتن باید از طریق لقاح مصنوعی اقدام کنید.خود من هیچ مشکلی نداشتم وپریود و روز تخمک گذاریم کاملا دقیق هستش جزء پولیپ که بنده ۲۰ فروردین هیستروسکوپی برای برداشتن پولیپ انجام دادم که به من گفتن باید ۴اردیبهشت آمپول دکا بزنم.میخواستم بدونم آمپول دکا برای چی من تجویز شده؟
- توده در سینه توده سالید ها یپواکو هموژن با حدود welldefined ومحور طولی وبوردر مختصر ما کرولوبولهبه ابعاد۱۰،۶،۶،۲ mmساعت ۱۲پریف ال به فاصله ۷mmاز سطح زیر جلد مشهود است که نگای probably benjgn ایا خطرناک است با سپاس
- زنان
سلام دکتر عزیزم خسته نباشید سوزش ادرار دارم چه دارویی میتونم استفاده کنم ممنون ازشما
- بارداری
سلام خسته نباشید.من چند ماهه اقدام به بارداری کردم ولی هنوز باردار نشدم هیچ مشکلی هم ندارم الان حدودا ۱۳روز از وقت پریودم گذشته ولی تواین چند روز درد کمر و سینه دارم تست بتا هم انجام دادم منفی بود شما نظرتون چیه
- بارداری
سلام وقت بخیر ببخشید من چند روز از پریودیم گذشته امروز یکم لکه بینی داشتم امکان داره باردار باشم ؟
- حاملگی پوچ
با سلام علت حاملگی پوچ چیست ؟خانم دکتر امکان دارد در باردای بعدی اتفاق بیافتد ،برای جلوگیری از این اتفاق چه کاری می توان کرد با تشکر
- هماتوم بارداری
هماتوم ساب کورنیک هفته ۶به اندازه ۳×۷سونوواژینال تشخیص داد.دکترسونومجدد۲اسفندبه همراه شیاف فریتژست ۵تاشبی یک عددتجویزکرده.ولی ۲روزه که خون روشن کم گاهاهمراه لخته میبینم چه کنم؟قبلا خون تیره بعضابالخته بود.تاشنبه که سونودارم چه کنم؟ضربان جنین سونوواژینال ضعیف گزارش شده
- شکل لابیا
سلام من مجردم شکل لب های درونی واژن من دو تکه است منظورم قسمت چپ و راست نیست یعنی اینکه در یک طرف لابیا از کلیتوریس تا نزدیک دهانه یه قسمت و تا پایین هم یه قسمت دیگه که شکلش فرق میکنه میخواستم بدونم این عادیه ومن چکار باید بکنم؟
- تنگی دهانه رحم
با سلام و ادب، خانم دکتر سال پیش بعداز آی یو آی متوجه شدم دهانه رحمم تنگه دکتر بعداز آی یو آی گفت دهانه رحمت بسیار تنگ بود.ممکنه تنگی دهانه رحم به دلیل فریز دهانه رحم باشه؟ آیا همین عامل میتونه باعث ناباروری در من شده باشه. درمان و باروری با تنگی دهانه رحم چطوره؟ با دارو درمان میشه یا با جراحی؟
- ادنوم
سلام در حال حاضر پزشک در دسترس ندارم و سوال حیاتی داشتم. در ام ار ای نشان داده شد هیپوفیز بزرگ و غده ی ادنوم کوچک و بی ترشح دارم با پرولاکتین 28از زمانی که ازمایش پرولاکتین دادم چند ماه میگذره و دوباره باید بدم و قرص هم مصرف نمیکنم. وقتی به گوشی مدتی خیره میشم یا کامپیوتر سرم فشار میاد از داخل هر دو طرف سر و پشت سرم و شقیقه ها و چشمام خواستم بدونم بخاطر بزرگی هیپوفیز یا نه خیلی اذیت میشه سرم و یه حالت های بدی میاد تو سرم حس میکنم مغزم میخواد از کار بمونه خیلی حس و حال و بد و ترسناکیه اگه میشه راهنماییم کنید چون فعلا دسترسی به متخصص مغز و اعصاب ندارم این علایم علتش چیه چرا زمان نسبتا طولانی به گوشی خیره میشم این حالت فشار در سر رو دارم و حالم بد میشه ممنون
- ایا با آمپول واریوپپتیل امکان یایسه شدن هست
من سه سال خون ریزی شدید همراه با لخته به اندازه کف دست داشتم دراین مدت غقط قرص دادن ولی هیچ تاسیری نداشت ودکتر شهریور امپول داد که از اون موقع دیگه حتی یک لک هم ندیم ایا یایسه سدم چون انشاالله میخوام خرداد برم حج میشهدوبارهبرای اطمینان از امپول استفاده گنم
- سنو
سلام وقت بخیر، من در هیفده هفته رفتم سنو بهم گف پسره ولی تاریخ زایمان اشتباه زد آیا ممکنه جنسیت هم اشتباه گفته باشد یا اشتباه تایپی است


