Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خوردن زیاد قرص اورژانسی
سلام من دیروز قرص اورژانسی خوردم بعد از دو ساعت بالا آوردم دوباره تکرار کردم بازم بالا آوردم امروز دو باره خردم اشکال که نداره بعد کی میشه قرص های دیگری مثل اموکسیلین بخورم
- سلام اگه فاصله داروی امپول واریو پپتیل بیشتراز ۲۸ روز بشه میشه آمپول تزریق کرد
من امپول روز۸ماه خرداد زدم وامروز ۱۱تیر میخواستم ببینم فاصله اش زیاد شده اشکال نداره بزنم هنوز مقدار کمی لکه بینی دارم
- عفونت واژن
سلام خانوم دکتر من ۳ ماه پیش رنگ ترشحم سبز روشن بود ولی بدون سوزش و خارش و هیچ چیز دیگه ای دکتر بهم پماد کلوتریمازول و قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ داد که خوب نشدم.ماه بعد پماد تریپل سولفا و قرص مترونیدازول و آزیترومایسین داد که باز خوب نشدم.ماه پیش دکتر گفت یه زخم خیلی کوچیک در دهانه ی رحم ایجاد شده و باز پماد تریپل سولفا و قرص داکسی سایکلین و قرص واژینال لاکتوواژ استفاده کردم و خوب نشدم.میخواستم اقدام به بارداری کنم.خواستم بپرسم میشه جز فریز کردن ویا پلاسما تراپی راهی داره با دارو خوب شم؟
- بخیه
سلام دکترخب من اگه بخوام بخیه های پاره شده زایمان طبیعیموکه ۶ماه پیش بچم لدنیااومدرودوباره ترمیم کنم پمادی نمیشه به من معرفی کنیدراستش من الان دکترنمبتونم برم ممنون میشم ازراهنماییتون
- کلدوساک رحم چیست
سلام من دیروز سونوگرافی انجام دادم و گفتم مایع کلدوساک در اطراف رحم شماوجود داره آیا کلدوساک تداوی دارد یاخیر
- عفونت وازینال
سلام خانوم دکتر وقت بخیر من بعد ادرار ترشح رشته ای مانند میبینم گاهی زرد رنگِ و کمی درد زیرشکم دارم شما برام قبلا ژل مترونیدازول تجویز کرده بودید میتونم دوباره بخرم استفاده کنم ؟ کمی زخم دهانه رحم و hpv و کم خطر دارم
- عقب افتادن پریودی
سلام الان ۳ ماهه پریود نشدم باردار هم نیستم ۳۷ ساله هستم عفونت هم ندارم باید چی کار کنم؟
- خونریزی از مقعد هنگام پریودی
سلام من۱۹سالم هست روزای اخر پریودی یک دفعه درد بدی توی شکم و کمرم بوجود اومد احساس کردم خونریزیم زیاد شده بعد رفتم دستشویی و دیدم از مقعد هم خونریزی دارم برای بار اول هست اینطور میشه مشکل چیه
- کیس و اختلال قاعدگی
ببخشید خانم دکتر ،من همان زن ۳۶ ساله هستم. یه چیز یادم رفت بگم .قبل از پریود دست و پام بی قراری میکنه . این بار که پریود شدم در طول پریودیم ، بی قراری دست و پام ادامه دار شده، آیا دچار کم خونی شدم یا دلیل دیگری دارد؟
- درمان کیست
آیاتابحال کسی باخوردن قرص وروژست کیست اندومتروزش درملن شده؟
- پریودی
سلام خانوم دکتر من پریود شدم اولین روز سوزش دارم نمیتونم خونریزی داشته باشم و سرگیجه دارم چیکار کنم ؟؟؟
- پرولاکتین
سلام خانم دکتر 35 ساله و مجرد هستم . پرولاکتینم 47/2 بوده (حداکثر بر اساس کیت 29/2) به پزشک مراجعه کردم قرص داستینکس بهم داد با دز نیم میلی گرم که هفته ای دو تا قبل از خواب به مدت 3 هفته مصرف کنم. ایا شما مصرف این مقدار دز را تایید می کنید ؟ نظر شما چیست؟
- لکه بینی
با سلام. وقت بخیر ، من به دلیل لکه بینی دکتر برایم قرص سیبل تجویز کرد و دلیل لکه بینی را نازک شدن محل زخم سزارین عنوان کردند، فرمودند یکسال مصرف کنم ، در این یکسال ۹۵ درصد لکه بینی از بین رفت، تا اینکه این ماه که دقیقا یکسال از شروع مصرف میگذرد بازهم مقدار لکه بینی زیاد شد، علت چیست ؟
- تاخیر پریود
سلام خوبین من افسانه هستم گفته بودم که ۹ روز بود پریودیم عقب افتاده بود و شما گفتید احتمال بارداری هست تست بارداری انجام دادم منفی بود که دیدم پریود شدم آیا مشگلی دارم لطفا راهنماییم کنید برای باردار شدن چون سونوگرافی رحم و تخمدان هم دادم گفت مشگلی نداری
- هتروژن رحم
علت سوزش در ناحبه زیر شکم چیست ؟ در سونگرافی نوشته شده اکوی پارانسیمال مبومتر هتروژن است یعنی چی ؟
- عمل سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا عمل سرکلاژ شکمی سنگینه؟
- تکان یا ب عبارتی ضربه زدن زیر شکم
تکانی محکم در اطراف ناف زیر دل مث داخل شکم زیر دل یه چیزی محکم ضربه بزنه
- ختم قران
سلام عزیزم خوبی طاعاتتون قبول خانم دکتر گفته بودید تماس بگیرم خواستم ببینم بخاطر پست ختم قران استیجاری که گذاشتم ناراحت شدین البته حق دارین پست نامربوطی بود شرمنده یا اگه ختم قران میخواید به ایمیلم پیام بدین عزیزم ❤ hmdynrgs@gmail.com
- اختلال قاعدگی
سلام خسته نباشید ببخشید همیشه قاعدگی منظم داشتم و برای جلوگیری هم قرص ضد بارداری دزوسپتیو میخوردم ۸تیر ماه میبایست حیض شوم که الان نزدیک به چهل روز هست پریود نشدم آزمایش بارداری منفی شده وسونوهم مشکلی نداره و ضخامت آندومتر ۶میلی مترهمراه با مایع مختصر دیده شده ....به نظر شما چکار باید بکنم آمپول پروژسترون هم یکی زدم
- ترشح قهوه ای رنگ سینه
سلام ازمایش .پرولاکتین من۲۸ بود .رنج ازمایشگاه تا ۲۶ و ۵۳ بود....در ضمن درد زیر شکم ،زخم واژن دارم .هفته نصف کابرگولین میخورم .همچنان جوش بغل چونه و ریزش مو دارم .ولی امشب احساس خیسی لباس کردم یه کم فشار دادم از سمت چپ سینه ترشح قهو ه ای رنگ اومد بعد سمت راست خیس شد . نگرانم . بازم دکتر زنان برم؟راهنمایی کنید


