Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر به من قرص سیبل را برای نامنظمی قاعدگی و پر مویی داده اند و گفتند از روز ۵ پریودی باید مصرف کنم میخاستم بدونم که بسته های بعدی بلافاصله بعد از اتمام بسته که دارم میخورم باید باشه یا دوباره که پریود شدم از روز ۵ بسته دومو شروع کنم؟
- مصرف دارو وارفارین
سلام وقت بخیر قرص وارفارین نازایی میاره؟
- پماد رو تا پایان درمان ادامه بدم؟
زخم دهانه رحم دارم
پاپ اسمیر و کلپوسکوپی و اچپیوی مورد بدی رو نشون ندادن.
پزشک ۵ بار فیریز انجام داد.
یا درست انجام نداد یا مشکل از من بود
خوب نشدم.
پزشک جدیدی رو انتخاب کردم
پماد کلوتریمازول یک درصد تجویز کردن
بعلاوه قرص داکسیسیکلین
گفتن بعد یک هفته برم پیششون برای فریز
اگر با نحوه فریز ایشون جواب نگرفتم جراحی بشم.
سوالم اینه که بعد از استفاده پماد علاوه بر پماد لخته های خون ازم خارج میشه
مثل روزهای سوم به بعد پریودی
میخواستم بدون نیاز به قطع پماد هست یا تا زمان مراجعه مجدد به پزشک از پماد استفاده کنم؟ - در مقعد لگن هنگام پریو
سلام وقت شما بخیر من چند وقتیه موقع پریود شدنم درد زیادیرو احساس میکنم مخصوصا از مقعد لگنم به طوری که وقتی میگیره نمیتونم حتی راه برم علتش چیه راه درمانشم بگین ممنون از شما
- سرماخوردگی
با سلام من سه روزدیگه انتقال جنین فریزدارم به شدت سرماخوردم ده روزی هست استرادیول میخورم ایاهمزمان میتونم قرص سرماخوردگی وانتی بیوتیک بخورم تداخل بااسترادیول نمیشه بنطرشما سیکلم کنسل میشه اینماه
- ایا بعد عمل رحم وتخمدا ن یه ماه خونابه الان ۱۵روز ترشح زرد رنگ از بدنم خارج میشه ایا مشکلی پیش اومده
یه ماه ونیم عمل برداشتن رحم وتخمدان انجام دادم یه ماه اول خونابه
- درد مقعد
سلام،مدتی است هنگام دفع مقعدم درد میکند دوره پریودی،علت چیست؟
- لیزر
با سبلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر. بنده دختر مجرد 27 ساله هستم که دچار بیماری کیست تخمدان اندومتریوز شده ام. سوالی که از شما دارم این است که با وجود این کیست کدام از قسمت های بدنم را لیزر کنم؟ با وجود اینکه خیلی موهای زائد بدنم زیاد است و مشکلی برایم پیش نیاید؟ باتشکر
- طول بارداری
سلام وادب. خانم دکتر علت این که بعضی از بارداری ها تا 42 هفته طول میکشد.. متفاوت بودن طول دوره پریود خانم هاست یا این ک رشد بعضی از بچه ها کند است؟.. آیا این امکان وجود دارد ک رشد بچه کند باشد؟
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام ایا لکه بینی با ای وی اف قبل پریود به معنی شروع پریود هست امروز روز 12 انتقالم هست پنجشنبه ازمایش دارم
- خونریزی شدید قاعدگی
با سلام و وقت بخیر ۲۸ سال دارم و با علائم ضعف شدید و تپش قلب و تنگی نفس آزمایش خون دادم و متوجه شدم فریتینم ۲ هست. علاوه بر اون سندروم هاشیموتو هم دارم که پزشک متخصص گفتند کم کاری ناشی از اون فعلن نیاز به درمان ندارد و کم هست. و خونریزی های شدید دارم. دل درد شدید در همه دوره ها ندارم و گاهی هست. زمان پریودم تقریبا منظم هست. علت این خونریزی های شدید چی میتونه باشه؟خطرناک هست؟
- منفی شدن بارداری.
سلام وقت بخیر خانم دکتر من ۱۵روز پیش رابطه با نامزدم داشتم که منی ایشون واژنم رو خیس کرد یکساعت بعد ۴قرص ال دی همزمان و ۱۲ ساعت بعدی ۴ قرص دیگه مصرف کردم .الان هم بعد ۱۵ روز از رابطه بی بی چک مصرف کردم که منفی دراومد یعنی فقط یک خط c افتاد.بااین اوصاف مطمئن باشم باردار نیستم؟آخه ۲۰ام مرداد باید پریود میشدم اما الان ۱۰ روز تاخیر داره و هنوز نشدم
- پرده بکارت
سلام من ۱۲ سالمه وخب عاشق رابطه ام و با پسرای مختلف سکس کردم یه روز که هیچکی خونه نبود پسر هامسایه اومد خونمون و باهم رابطه برقرار کردیم و برای اولین بار از جلو رابطه داشتم خیلی درد داشتم وبعد از اون هیچ خونی ندیدم ولی پسره میگفت دو سه قطره اومد بنظرتون پردم سالمه یا نه جوابببببببب
- پریود
سلام خسته نباشین .... برای اینکه پریودم یک هفته جلوتر بیفته باید چیکار کنم؟
- درد دوطرف شکم
سلام من دختر ۱۶ ساله ای هستم پری شب ساعت ۲ رفتم دسشویی تا دیشب ساعت ۱۱ نرفتم از دیشب تا الان دو طرف شکمم وقتی میخندم پا میشم یا. میخام بشینم ب این طرف یا اون طرف بچرخم درد خیلی زیادی داره. این درد از کلیه اس یا تخمدان میگن دلستر جو خوب . میشه بگید چیکارکنم دردش زیاده
- عکس رنگی
سلام خانوم دکتر. برای گرفتن عکس رنگی از رحم ، چه کارهایی رو قبل ، بعد و حتی هنگام عکس باید انجام بدم ؟ آیا باید مسکن مصرف کنم ؟ چه روزی بهتره برای مراجعه ؟ و اینکه نیاز به چه آنتی بیوتیکی هست ؟
- خاتمه بارداری
چهاربار سزارین شدم برای بارپنجم ناخواسته باردارم پنج هفته شده میخام خاتمه بدم نمیدونم چطوری راهنمایی کنیدلطفآ
- امپول روگام
سلام خسته نباشید. آمپول روگام را میتوانم در ۲۸ هفته و ۴ روز بزنم یا زوده ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم و فقط چند روز پریودیم عقب زد خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- سقط
سلام.همسر من دو سه ماه علائم بارداری داشت ولی از انجام تست اجتناب میکرد. دیشب به منزل نیومد تا صبح با دلدرد شدید اومدن منزل و گفتند بعد از ۳ ماه پریود شدند . سوالم اینه که راه تشخیص سفط احتمالی چیه؟


