Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باسلام
درسینه راستم دوتوده هیپواکوباابعاد12.5×8و10.5×7میلیمتردیده شده است .آیا خطرناک است ؟
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
دل پیچه میگیرم و بخیه های سزارین از داخل خیلی میسوزه و درد می کنه و از بیرون هم متورم شده
- سلام من ماه پیش ۱۷ ۱۸ پریود شدم و الان یک هفتس درد پریودی دارم و پنجشنبه میخوام برم مسافرت میتونم تا یکشنبه صبر کنم اگه پریود نشدم قرص مدروکسی پروژسترون بخورم ؟!
سلام من ماه پیش ۱۷ ۱۸ پریود شدم و الان یک هفتس درد پریودی دارم ولی نشدم هنوز پنجشنبه میخوام برم مسافرت میتونم تا یکشنبه صبر کنم اگه پریود نشدم قرص مدروکسی پروژسترون بخورم یه باید زودتر شروع کنم ؟!
- عمل افتادگی رحم
سلام من افتادگي رحم دارم و ميخوام عمل انجام بدم همراه با لابيا پلاستي و تنگ كردن واژن آيا امكانش هست؟؟؟
- درمان پریودهای دو روزه با دفع لخته و بسیار دردناک و سینه تای دردناک و بزرگ و سنگین
با سلام دختری هستم سی و نه ساله و مجرد با مشکل درد شدید قاعدگی و پریودهای دوروزه و توام با دفع لخته و سینه های بزرگ و سنگین و دردناک و تخمدان پلی کیستیک و سینه فیبروکیستیک و کیست سینه در سونو گرافی و در ازمایشات هورمونی پروژسترون پایین و استرادیول بالاست آیا قرص مدروکسی بخورم خوبه؟ پزشک عمومی هستم ممنونم
- فیبرومیوم
سلام ۲ماهه پریودم قرص مژسترول .و ی دوره ۳ماهه امپول دیفرلین مصرف کردم بخاطر فیبرومیوم .دکتر میگه آی یو دی بزار قبل از مصرف دارو پریودی هام خیلی منطم بود فقط درد داشتم خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- جراحی زیبایی بیکینی
سلام دکتر..من 10 سال پیش بارداری داشتم که از زیر نافم تا روی بیکینی م ترک افتاده.. میخواستم بدونم این ترکها رو میشه از رو بیکینی از بین برد؟ و اینکه طی عمل جراحی زیبایی بیکینی واژن هم تنگ میشه..؟
- سلام زن داداشم ۴سال پیش سزارین شد بعد عملش ۲۰روز بعدش خون ریزی شدید داشت بعد دوباره عمل شد خون ریزی بند نمیومد بزای همین بخشی از رحمش بریدن حالا عادت ماهیانه نمیشه یعنی حالا دقیقا نمی دونیم چهش شده یا میشه دوباره عمل بشه بچه دار به شه راهی هست براش رحم مصنوی براش بزارن ممنون میشم رهنمایی کنید
- خارش بارتولین
سلام خانوم دکر خسته نباشید من بارتولین قسمت راستم خارش داره و درد داره. وقتی سرپا هستم و دست میزنم از سمت چپم بزرگ تره اما موقه ای که دراز میکشم این تفاوت احساس نمیشه. باید بگم که متاسفانه به طور اتفاقی با مشت به بارتولینم حدود چند ماه پیش ضربه وارد شد. حال احساس میکنم آب سردی از بارتولینم خارج میشه و روی پوستم میریزه و تا پشتم و پام این حس رو دارم و مدتی است که کل بدنم این احساس رو دارم. ایا احتمال پارگی یا سوراخ بودن وجود داره؟ احتمال عفونت و پخش شدن ان در کل بدن وجود داره؟ این احساس خیسی و حرکت آب دقیقا زیر پوستمه. واقعا آب و من حسش میکنم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ببخشید من ی زایمان زودرس داشتم توی ۲۲ هفته کیسه اب اومد تو واژن تا ۱۳ هفته ۵ روز استراحت مطلق شدم همون روز درد زایمان گرفتم و زایمان کردم در ۲ ساعت میخاستم بپرسم سرکلاژ شکمی واسم جواب میده دیگه نمیخام ریسک کنم
- سرکلاژ شکمی
سلام سال نو مبارک بنده بعد از، از دست دادن دو فرزند ، سرکلاژ شکمی انجام دادم حدود۳ ماه پیش یک بار اقدام کردم و متاسفانه منجربه بارداری نشد میخواستم بدونم ایا نیاز به عکس رنگی از لوله هام هست؟ و این که ایا یبوست به نخ بخیه های سرکلاژ فشار وارد میکنه؟
- سلام من لکه بینی شدید دارم الان سه ماهه
سلام خانم دکتر من۳۴ ام و متاهل از ۲۹ اسفندماه سال۹۹ پریود شدم نه شدید. در حد ی مقدار از ترشح بیشتر رفتم دکتر به من قرص مفنامیک اسید باسوزن کا داد که پریود شدم دوباره رفتم دکترقرص ال دی داد بازم خوب نشدم دوباره رفتم پیش ی دکتر دیگه ازم سونوگرافی و آزمایش پاپ اسمیر گرفت خداروشکر سالم بود قرص روکین داد با قرص ترنسید.ترنسید دو ورق.خوردم خوب شدم بعد از سه روز دوباره از لکه بینی بیشتر شده به نظر شما چیکار کنم خانم دکتر توروخدا کمکم کنین از این وضعیت خسته شدم
- پریود بعد از تزریق دیفرالین
سلام من بعداز زایمان لخته خون دفع داشتم و یک ماه بعد زایمان خونریزی شدید داشتمچبه علت التهاب عروق رحم و پرخونی رحم آمپول دیفرلین سه ماهه تزریق کردم همراه با مصرف قرص ال دی بعدش دو دوره بعد از اتمام قرص ال دی پریود میشوم چه کنم
- زنان وزایمان
باسلام.یه بنده دوزایمان سزارین داشتم.زایمان دومم شش سال پیش بوده.حدود یکس سال هست که بافت بالای بخیه هام طرف راست موقع نشستن طولانی روی زمین دچارسوزش میشه.اخیرا دچارسرماخوردگی شدید وسرفه های زیادشدم.که این سرفه ها باعث سوزش بیشتری دراین ناحیه شده.میخواستم بدونم دلیلش چی هست ممنون ومچکر🙏🙏
- اکوژنpld
سلام در سونو گرافی من تشخیص دادن مایع آزادخفیف لگنی ذرات اکوژن مطرح کننده pldمشهود است .. و چند عددکیست نابوتین ب قطر ۱۰م دراطراف اندوسرویکس مشاهده شده است .. ممنونم راهنمای بفرمایید
- توده هایپواکو
سلام ببخشید خانم دکتر که باز سوالمو تکرار میکنم ولی خیلی استرس دارم میشه خواهشا بگید به خوش خیم بودنش امیدی هست یا نه؟ تصویر massهایپواکو با حاشیه لوبوله ونواحی منقوط کلسیفیه در ناحیه ساب آرئولار راست به ابعاد 32*27*33 م.م دارای فلوی مختصر و ادن اطراف نیز رویت میشود
تصویر یک لنف نود لوبوله به ابعاد20*7م.م در tail برست راست همراه بارفلوی افزایش یافته به نفع لنف نود مالیگنانت رویت میشود - هایپرپلازی ساده
سلام خسته نباشین ۳۰سالمه مبتلا ب هایپرپلازی ساده بدون آتیپی؛ بعد از مصرف ۳ماه مجسترول؛ آزمایش دادم و سونوگرافی شدم همه چی طبیعی بود و ضخامت از ۱۴ ب ۸ رسیده حالا هم ۱۵روز از تموم شدن قرصا میگذره اما هنوز کمی خون پریودی هس یعنی قطع نشدم بعد متخصص دیگه ای باتوجه ب آزمایش و سونو بهم گفتم ک فقط یه آمپول هس بزن ک قطع بشی بعد اقدام کن برای بارداری و گفتن ک رحم طبیعی شده اما دکتر خودم اصرار دارن ک حتما کورتاژ کنم چون بچه ندارم واقعا نمیدونم حرف کدوم دکتر رو باید گوش کنم؟! سوالم اینه اگه کورتاژ نکنم وبا همین وضعیت اقدام ب بارداری کنم ب نظر شما یعنی بچه سالم بدنیا نمیاد؟ چ مشکلات احتمالی ممکنه پیش بیاد؟ تشکر ❤️🌹
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشین من کیست تخمدان راست دارم ۵۳٫۵۰بوده دوباره رفتم دکتر ۶۱٫۵۸شده
- سینه۲
سلام برای بزرگی سینه و باسن دارویی غیر از تزریق ژل هست


