Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پوکی استخوان
سلام.۴۶ساله هستم.سه ساله تحت درمان پوکی استخوان هستم،برطرف نشده.آیا لازمه آلندرونیت سدیم را دوره ای قطع کنم یا ادامه بدم؟ازتون خیلی ممنونم
- نحوه مصرف قرص
سلام دكتر براي درمان تنبلي تخمدان قرص سيپروترون كامپاند رو تجويز كردند و گفتن از روز اول قاعدگي تا ٧ روز هر شب مصرف كنم ولي متاسفانه بقيه دستور رو فراموش كردم ممنون ميشم جواب سوالم رو بديد
- ضربه شدید به کشاله ران
سلام دوهفته پیش درحال دوچرخه سواری به زمین خوردم و دسته دوچرخه به شدت خورد داخل کشاله رانم درست بغل استخوان شرمگاه. درد بسیار بسیار زیادی داشت تا چند روز بعد هم کمی کبودی. الان بعد از دوهفته اندازه یک گوجه سبز از داخل ورم کرده و سفت شده. آیا خطر داره؟و باعث نازایی میشه؟ چیکار کنم خیلی نگرانم
- سقط در هفته دوم
سلام من پس از سقطی که ماه پیش داشتم بقایای 6*5*10وحجم 0.18cc درقسمت فوقانی کاویتی رحمم هنوز هست که توی اولین پریودم هنوز دفه نشده راه حل چیه
- نازایی
سلام خانم دکتر .خانمی من شکم درد شده چی وقت به شما تماس بیگرم
- ارتباط سرفه کردن با هورمون پرولاکتین؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده گلوم عفونت کرده دارویی هم مصرف نمیکنم بخاطر ازمایش پرولاکتین ولی دارم هی سرفه میکنم میترسم رو جواب ازمایشم تاثیری بزاره میتونم با وجود سرفه کردن ازمایش پرولاکتین بدم ؟
- دکاپپتیل و گرگرفتگی
سلام من پارسال دماپپتدک سه ماهه زدم و هنوز گرگرفتگی دارم آیا لازمه دارویی مصرف کنم؟ باید چیکار کنم که رفع بشه
- مصرف طولانی قرص سیپروترون کامپاند
سلام
من ۳۵ ساله هستم. ۷ ساله ازدواج کردم و در تمام این سالها با قرص سیپروترون کامپاند جلوگیری داشتم. خواستم بدونم آیا مصرف طولانی این قرص تاثیر مضر روی بدن نخواهد گذاشت؟ - عمومی
سلام من تازه عروسم میخواستم بدونم قبل از اولین رابطه باید از چه روشی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم
- سلام ندول اکوژن به قطر ۸ در ناحیه مایع پاراسکال یعنی چی!؟
سلامندول اکوژن در ناحیه مایع پاراسکال در سونویعنی چی
- سلام فولیکولی به پیامبر ۲۲م.م درتخمدان راست خطر داره
- درباره ای قرص اورژانسی….. من این قرص رو مصرف کردم الان 14روزه پریودم چندروز وسطش متوسط میومد الان قطره ای شده چیکارکنم قطع نمیشه
- خونریزی غیر طبیعی
من مجرد ۴۳ ساله هستم الان دو ماهه خونریزی دارم و قطع نمیشه حدودا ۶ ماهه هم دروران پریود خونریزی شدید ذاشتم دکتر رفتم آزمایش دادم سونو هم دادم هیچ موردی نبوده با مصرف دوماهه قرص دژوسپتیو و ال دی اوضاع بدتر شده خونریزی قطع نمیشه و وقتی هم کمتر میشه ترشحات زرد رنگ زیادی دارم سه هفته مترونیدازول هم خوردم ولی تاثیری در من نداشته لطفا راهنماییم کنید .
- عوارض آمپول دکاپپتیل
سلام.۴۷سالمه.آمپول دکاپپتیل واسه کانسر برست، واسه ام تجویز شده.یا دوز تزریق کردم.خواستم بدونم دوره درمان چند ماهه؟بعد از اتمام دوره عوارض هم از بین میره یا عوارضش برگشت ناپذیره.؟ممنون
- پریود نشدن.
سلام من بخاطر تنبلی تخمدانم قرص سیبل استفاده میکنم و ماه قبل رفتم دکتر سونو انجام داد همه چیز خب بود این ماه عقب انداختم کلی درد پا کمر دارم انگار میخام پریود بشم ولی به جاش مایه سفید رنگی میاد علت چیه
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام من بسیاراززدن آمپول میترسم ودکتربرای بازشدن قاعدگی آمپول پروژسترون تجویز کرده آیادرد یاعوارض هنگام تزریق وبعدازاون داره یاخیر؟وآیاقرص های پروژسترون تاثیر آمپول رو داره یا آمپول تاثیرش بیشتره؟
- آندومترغیریکنواخت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده سنو دادم و مجردهستم 32 ساله نوشته شده آندو متر غیر یکنواخت با ضخامت 13 mm سونوگرافی در اویل سیکل قاعدگی الان این یعنی چی؟ آندومتر غیر یکنواخت با این ضخامت چه معنایی داره و چه نوع مریضی هست ممنونم از پاسخگویی شما
- خون قهوه ای
سلام وقتتون بخیر ۲۰ سالمه متاهل هستم چند روز قبل قاعدگی خون قهوه ای کم حین رابطه اومد ۱۵ آبان شروع پریودم بود که پریود نشدم خون قهوه ای میاد موقع ادرار چند قطره خون قهوه ای هست علتش چیه؟نگران کننده است؟
- ایسموسل
ایسموسل دارم دوتا سزارین انجام دادم ۳۵سالمه ای وی اف تعیین جنسیت میخوام انجام بدم بعد جراحی ایسموسل میتونم بارداربشم؟خواهش میکنم راهنمایی کنید
- لنف نود گردن
سلام ،من دچار لنفوم گردن شدم و بعد از آزمایش تخصصی ihc مشخص شد reactive هست ،الان دردهای لحظه ای دارم ،در اطراف نخاع ،سمت راست شانه ،احساس درد در گاوها دارم ،آنکولوژی و جراح گفتن فعلا دارو نمیدهیم و جراحی نمیکنیم ،نظرشما چیست


