Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال….
سلام اول از همه باید بگم که من سابقه معده درد دارم و قبلا که درد گلو و گوش داشتم به پزشک مراجعه کردم که گفتند درد گلو و گوشت از معدته. حال درد کناره های زبان و گلو دارم و برامدگی که همرنگ گوشت زبان هستش کناره های زبانم هستش و گرفتگی رگ های سر دارم و پشت سر هم عطسه میکنم و بیناییم هم یکم ضعیف شده و گاهی مثل ترکیدن یه حباب کوچیک اب تو سرم حس میکنم که بعدش تو سرم احساس سردی میکنم و خارش داخل مقعد دارم ایا اینها علایم سیلفیس هست؟ برای ازمایش باید به چه کسی مراجعه کنم؟
- مصرف اسپرین
سلام خانم دکتر
من ۳۶ سالمه و الان ۱۹ هفته و ۳ روز باردارم، با توجه به دو سابقه زایمان زودرس در هفته ۳۵ و ۲۵ ، در این بارداری سرکلاژ کردم، هفته گذشته در سونو غربالگری مشخص شد دهانه رحمم حدود ۱۵ م.م باز شده است و دکترم برایم پساری گذاشت و استراحت مطلق را توصیه کرد، باتوجه به این مسیله مصرف روزانه دو عدد اسپرین ۸۰ را تجویز نمود.
اکنون به علت سخنان برخی در مورد عوارض مصرف این دارو دچار شک و استرس شدم، می تونید کمکم کنید که ایا تجویز درست است.
و سوال بعدی اینکه با توجه به شرایطم کار دیگری برای حفظ باردای ام می تونم بکنم (هفته ای یک عدد پرولاکتون تزریق میکنم) - کیست اکوفری
با عرض سلام و احترام بنده قصد بارداری دارم و در سونوگرافی من یک کیست اکوفری با ابعاد ۶۵در۴۲ میلیمتر تشخیص داده شده است. ۱- آیا ممکن است من باردار بوده باشم و بجای ساک حاملگی اشتباهی کیست اکوفری تشخیص داده شده باشد یا اصلا هیچگونه شباهتی بین اینها وجود ندارد؟ ۲- اگر آن توده کیست باشد، آیا با وجود این کیست من میتوانم قبل از درمان آن، مجدداً نسبت به بارداری اقدام کنم؟ یا این امر خطرناک میباشد و بهتر است چند ماه بعد از رفع کیست و بهبود کامل اقدام کنم؟ خیلی ممنون از شما بابت امکان ایجاد ارتباط و پرسش و پاسخ راحت🌹❤️
- بارداری و ورزش
سلام من دوسال ورزش تکواندو رو شروع کردم و الان میخوام ادامه بدم بعضی ها میگن در آینده مشکلاتی برای باروری و از این قبیل برام به وجود میاد آیا درسته؟
- سنوگرافی
رحم با ابعاد بزرگتر از حد طبیعی میباشد ۹۹×۴۸ اکوپترن میومتر corseمیباشد.Massواضح در جدار رحم دیده نشد
- عفونت
سلام برای دختر مجرد با سوزش و خارش واژن،دکتر کپسول فلوکونازول ۱۰۰، سه عدد یک روز درمیون و ۲۰ قرص خوراکی نیستاتین تجویز کردن اما نیستاتین را نتونستم تهیه کنم،ایا این ۳ عدد کپسول برای درمان کافی هست؟جایگزین برای نیستاتین نیست؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکترخسته نباشید.آیاپرده بکارت حلزونی بادخول پاره میشه وخونریزی داره؟با تشکر
- سلام خسته نباشید من برای جوش های صورتم ک هورمون مردانه ام بالا بود چند مدت اسپرولاکتون و ال دی خودردم العان برای اینکه باز هورمون عود نکنه میخام قرص شاری پروستات بخورم ایا خطرناکه؟من دخترم ۱۹ ساله مجرد ؟ شما بجز اسپیرولاکتون چه قرصی رو برای پیشگیری از هورمون مردانه پیشنهاد میکنید ؟
- عفونت
سلام حدود یک سال است که مدام عفونت دارم هزاردلاری رفتم کاردرمانی انجام دادم ولی فایده نداره بعداز قطع داروفروش عود میکنه چیکار کنم.
- باردارشدن
سلام وخسته نباشید دکتر بهم قرص لتروزل داد گفتن روز سوم پریودی بخورم وروز سوم خوردم ولی روز چهارم پریودم تموم شد حالا نمیدونم قرص ادامه بدم یا نه
- تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر برای تعیین جنسیت از چه برنامه غذایی باید استفاده کرد ک شانس پسردارشدنو بالا برد
- عمق رحم ivf
سلام خانم دکتر عمق رحم من ۶ سانتی متر اندازه گیری کردن و شدیدا نگرانم که برای انتقال مشکل ایجاد کنه و سقط بشه.اخه دکتر گفت رحمت کوچیکه
- سلام خانوم دکتر میشه از روش PGD بیشتر توضیح بدین و هزینش چقدره؟چقدر طوب میشکه ؟
- پستان
سلام در سونوگرافی دربررسی آگزیلای دوطرف لن نود باهیلیوم اکوژن به حداکثر دیامتر 16میلی SAD در اگزیلاری چب مشاهد گردی منظور ش چیه
- بکارت
سلام خیلی بچه بودم کلاس6 الان 21سالم شده بدترین کابوس زندگیم هستش اوم موقع از بلندی پریدم روز دقیقا پریودیم بود شکم اینام درد میکرد از بلندی پریدم همین که پریدم ازم خون اومد ومن 7روز پریود بودم اون موقع نمیدونستم بکارت چیع تصلا تا بزرگ تر شدم فهمیدم الان میترسم ازدواج کنم با حتی ذکتر زنان برم من دخترم و یوذیم آلانم مشکل داره بخدا یع بار دکتر زنان رغتم اینقد استرس داشتم با ممانم رفتم گریم گرفت میگفتم اگعع بفهمه عز سون گرافی خدا نکرده بکارتم از دیت دادع باشم چی لهدا میترسم ازدواج کنم یعنی امکان داره از دست دادع باشن
- پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر من دوران پریود خون ریزی ام قهوه ایی است این نشانه رحم سرد است؟ چکار کنم رحمم گرم شه
- یه توده هاپیواکو در سینه سمت چپ
توده هایپواکو وovalshapeواجد رشدی باشطح ده میل در۳mmدرساعت ۳پستان
- اقدام به بارداری
سلام.من ۱۹سالمه اقدامم ب بارداری ام نزدیک یسال نتیجه نگرفتم.پریودیام نامنظمه هردفعه ی تاریخی میشم.موقع پریود ک میشم خیلی درد وحشتناکی تاچندساعت طول میکسه از معقدم دارم جوری ک نمیتونم بشینم.چندروز مونده ب پریودیمم گاهی تیر میکشه از معقد میزنه ب واژنم دردش چند ثانیه طول نمیکشه اما درد بدیه از چیه میشه بگین؟نتیجه نگرفتم ممکنه از همین باشه
- رحم
توده اکوژن به ابعاد ۱۲/۲۳ میلی متر خطر ناک است؟
- دلیل لک قهوه ای بجای پریدی
سلام خانم دکتر خسته نباشی من ۳۸سالمه قرص الدی استفاده میکنم بعد از تمام شدن بعد چهار پنج روز دو سه روز فقط موقع ادرار کردن یکم ترشح دارم اونم تیره بعد دو سه روز قطع میشه نوار بهداشتی میزارم بدون یک قطره بنظرتون من چرا اینطوری شدم


