Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باردار شدن
سلام ساک حاملگی با دیامتر میانگین 11.8mm مطابق با 6w=10d درفوقانی حفره رحم رویت شد.درحال حاضر پل رویانی دیده نمیشود یعنی چی
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من باکره هستم و با نامزدم رابطه ی سطحی داشتیم و از روش پبشگیری طبیعی استفاده کردن اما من به دلیل نگرانی که داشتم بعد از رابطه خودم را با شوینده شستشو دادم و ۱۸ ساعت بعد قرص ۱/۵ اورژانسی خوردم ایا باز هم خطر باردارب وجود دارد ؟
- لوپرمر
سلام من روز دوم پریودم برای اندومترم دکتر گفت امپول لوپرمر بزنم الان زدم تو روز دهمم ده روز گذشته من همش لکه بینی دارم قاعدگیم گذشته ولی لکه بینی هام درست ننیشه این طبیعیه؟ کی درست میشم لطفا جواب بدید ممنونم
- نحوه خوابیدن در بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته بیست و دو بارداری هستم. کلا طاق باز میخوابم چه شبها و چه روزها موقع استراحت. میگن خانوم باردار نباید طاق باز بخوابه . ایا صحت داره؟ و مشکلی برای جنین به وجود میاد؟
- عمومی
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم لطف کنین راهنماییم بفرمایین
من روز دهم پریودم قرص دروسبلا شروع کردم والان روز 20 پریودم دچار لکه بینی شدم چون عازم سفر هستم میخوام تا سه هفته بعد پریود نشم ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم - آزمایش دیابت بارداری
سلام خانم دکتر من در هفته ۲۶ آزمایش GCT رو انجام دادم،قند خون ناشتام ۸۳ بود و بعداز یک ساعت از خوردن گلوکز شد ۱۰۹. میخواستم بدونم آیا این میزان قند بالاست؟احتیاج به پرهیز غذایی دارم؟
- سلام
من بیماری لوپوس دارم متاسفانه زیر دلم درد میکنه و به مدت بیست روزه پریودم سونو معمولی دادم گفته توبولار مایع ۴۴در۲۲در مجاورت تخمدان چپ مطرح کننده احتمالی هیدروسالپنکس و به احتمال کمتذ پیو سالپنکس رویت شده یعنی چه
- جلوگیری از بارداری
چند روز بعد از خوردن قرص اورژانسی، برای اطمینان از عدم بارداری،میشه آزمایش خون انجام داد ؟
- عمل سرکلاژ
من از کجا بدونم که رحم نیاز به سرکلاژ داره؟دربارداری قبلی بچم سقط شده میگن رحمت ضعیف بوده چه ازمایشی انجام بدم بفهمم نیاز به عمل هس یانع از سرکلاژ خیلی میترسم😭😭😭
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- تنبلیه تخمدان باعث عقب افتادن پریود میشود؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من در سن ۲۸سالگی مشکل غدده هیپوفیز داشتم و جراحی کردم بعد پنج سال عود کرد بعد پرتو درمانی کردم الان سه سال از پرتو گذشت می توانم بارداربشم برام خطر نداره
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- سیگار
سلام اگر سیگار ترک کنم یعنی چه اتفاقی باز ممکنه برای بچه بیوفته؟ میشه بگید عوارضی که گفتید چیه؟
- سلام خانم دکتر چرا گفتین قرص مدروکسی پروژسترون مناسب وضعیت من نیس چرا پس چی لازمه
- سلام وقت بخیر دخترم ۵ساله ازدواج کرده و سینه های کوچکی داره برای بزگ شدن سینه چه راهی پیشنهاد میکنید شرایط پروتز هم نداره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- قرص سیبل
من برای درد شدید پریودی رفتم متخصص زنان زایمان اون هم قرص سیبل برام نوشت استفاده از این قرص چطور هست؟ من قرص های سفیدو استفاده نمیکنم میترسم با خوردنش دردم شروع شه
- وضعیت جنین
با سلام در سنوگرافی هفته ۳۲ بارداری وضعیت جنین به صورت عرضی سر در پهلو چپ با جفت قدامی بود آیا امکان چرخش جنین وجود دارد ؟؟ رحم دوشاخ دارم . و اینکه در سنو آنومالی یک فیبروم ۳۰ میلی داشتم که در سنوگرافی هفته ۳۲ چیزی در موردش ننوشته آیا امکان از بین رفتن فیبروم وجود دارد یا دکتر سنوگراف متوجه نشده است ؟؟؟
- درباره رحم
ابعادرحم نرمال واکوی میومترنسبتاغیریکنواخت است آندومتربااکوی نرمال و ضخامت 10میلیمتررویت شد
- قرص دوفامد چندماه مصرف کنن
قرص دوفامد رو دوماه مصرف کردم اقدام به بارداری هستم اما نشدم و پریود شدم این ماه سر خود شروع کردم اما نمیدونم اشکال داره یا نه


