Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قطق خونریزی طولانی
سلام،وقت بخیر من آدنومیوز دارم و خونریزی پریودم خیلی طولانیه،بیشتر از دوهفته طول میکشه چه قرصی میتونم استفاده کنم که خونریزیمو قطع یا کم کنه؟؟به جز مفنامیک اسید و هورمونی هم نباشه،چون حساسیت دارم آمینوکاپروئیک اسید یا ترانزامیک اسید میتونم استفاده کنم؟؟ یا قرص بهتری هست؟؟
- سلام خسته نباشید من الان ۳ماه هست پریود نشدم سنو دادم میگه تنبلی تخمدان داری باید چه کار کنم
- کیست
ببخشید میشه این قرص رودو. هفته مونده به عادت ماهیانه شروع کرد .دکتر برای کیست داده
- خانم 34 ساله
09052832179
- سلام من دو دوره قرص دوفاستون میخورم بار اول از شب ۱۵پریود خوردم تا ۱۰شب بعد از تمام شدن قرص دو روز بعد پریود شدم ولی الان این دوره به همون روال خوردم والان یک هفته هست قرص ندارم و پریود نشدم قبلا سابقه کیست تخمدان و بی نظمی پریود داشتم سنم ۲۴ساله هست
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام موقع ابله مرغان و پریودی چه باید کرد
- پریود نامنظم
سلام، من خانم متاهل 24.ساله ام که هفت ماه پیش سزارین شدم. بعد از زایمانم یکی دوبار قرص Ld مصرف کردم، قبلا به خاطر کیست لوله فالوب چپ، لاپارسکوپی کردم، حالا پریودام نامنظم و کوتاه مدت شده، درحد یک یا دو روز. ایا احتمال تنبلی تخمدان یا کیست وجود داره؟
- ایا داکسی سایکلین روی قرص سیپروترون کامپاند اثر داره
ایا قرص داکسی سایکلین روی قرص سیپروترون کامپاند اثر داره
- سلام
سلام من یه سقط یک ماهه داشتم زمان خونریزی سقطم که از ۳۱ /1شروع شد رفتم پیش متخصص گفت لتروزول از شب سوم دوتا و دموکسی پروژسترون از شب ۱۵ دوتا و متروفین هرروز داد همزمان باید اقدام هم بکنم یا بعد دوماه اقدام کنم و داروها رو استفاده کنم اقدام نداشته باشم اشکال نداره ممنون میشم توضیح بفرمایید
- لکه بینی
من کیست اندومتریوز دارم و ۳۸ روز قرص می خورم الان دو هفته هست لکه بینی دارن تا کی ادامه داره وایا راه حلی هم واسه قطعش هست؟
- خونریزی ناشی از وروژست
سلام. متخصص برای کیست تخمدان من سه ماه وروژست تجویز کردن. بعد از یک ماه پریود شدم و خونریزی خیلی کم اما نزدیک دوازده روزه ادامه داره و اینطور که میفهمم هنوزم خون داخل بدنم هست. دکتر گفت اگر خونریزی بود هم قرص را بخور ولی نگفت تا چه حد خونریزی ادامه داشت طبیعی هست. خیلی نگرانم . یعنی مصرف قرص را ادامه بدم و خونریزی ادامه داشت مشکلی نداره؟
- جلوگیری
سلام،من ۳۸ ساله هستم و ب تازگی ی سقط داشتم و بعد کورتاز شدم ، تا چند روز بعد کورتاژ خونریزی و لکه بینی داشتم ،قطع شد و تا الان ک حدود ۴۵ روز از کورتاژ میگذره بجز ۶ شهریور ک چنتا لکه دیدم خبری نبود ،ب دکتر مراجعه کردم و تست بارداری دادم ک منفی بود ،از دکتر خواستم برام ال دی تجویز کنن ولی گفتن شما اصلا نمیتونی استفاده کنید و باید از روش دیگه ای استفاده کنید ک پیشنهاد خودشون دستگاه بود .منظورشون چی بود ک ال دی اصلااا؟ من سر بچه های قبلی هم ال دی مصرف میکردم .ممنون از راهنمایتون
- هورمون درمانی در یائسگی
سلام46سالمه ازشهریوریایسه شدم زیرنطرمتخصص سه ماه استروژن وپرژسترون استفاده کردم بعد از اتمام پر بودی روز 14سو نو کردم. الان باید چکار کنم؟ داروهام ادامه بدم
- هماتوم بعدسزارین
باسلام من هماتوم ۴سانتی دارم سزارین انجام دادم لطفابرای درمان راهنمایی بفرمایید
- عفونت واژن
سلام.من ترشحات و خارش و سوزش دارم.گاهی ترشحات خیلی زیاد میشه.بالای واژنم احساس فشار میکنم و گاهی تحریک و تپش ناگهانی.آیا این علائم عفونت واژن هست؟برای بهبودی چه دارویی باید مصرف کنم؟
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص لتروزل باکلومیفن واسه تنبلی تخمدان مصرف کردم الان ۱۶روزازپاکی ام میگذره دردشدیدکمرباشکم دارم احتمال داره من پریودبشم سینه هام هم دردمیکنه
- قرص ال دی قبل از دوران قاعدگی مصرف کنم که چند روز قاعدگیم عقب بیفته ایاضرر دارد
- عفونت
من حدود دو ما ه از قرص متروماکس و زل وازینال استفاده کردم اما با گذشت 4 ماه باز دور وازن احساس سوزش خارش تورم قرمزی دارم کلافه شدم ممکنه از چی باشه خانوم دکتر؟ازمایشم هم عفونت نشون نداده.ممکنه از پودر شست و شو ی لباس زیر باشه؟بهتر است با چی لباس زیرو بشوریم؟ راهنماییم کنین ممنون
- نازایی
سلام خانم دکتر یه بار هم پرسیدم من سه سال پیش عمل سپتوم رحم انجام دادم تو دو مرحله،بعد مرحله آخر دکتر عملم گفت برو ۴ ماه اقدام کن ،اگه باردار نشدی دوباره بیا پیشم،البته تنبلی تخمدان هم دارم،بعد دیگه من اقدام نکردم و نتونستم برگردم تهران،بعد۲ سال که اقدام کردم البته تحت نظر دکتر شهرستان خودمون الان یه سالو نیمه اقدامم دارو هم خوردم ،خیلی از سیکل ها هم تخمک داشتم ولی باردار نشدم تو عکس رنگی گفتن یکم از سپتومم مونده تو فوندوس،به نظرتون به خاطر این سپتومه که باردار نمیشم؟؟؟ به نظرتون اون موقع که دکتر گفته بعد ۴ما اگه باردار نشدی برگرد پیشم خاسته دوباره عملم کنه؟؟؟ به نظرتون برم واسه عمل،خیلی نگرانم تو رو خدا راهنماییم کنید شرایط رفتن به تهران و عمل رو ندارم ،شوهرم سالمه،یعنی اصلا من پیش شوهرم نگفتم قبلا عمل کردم ،تو ازدواج قبلی عمل کردم،یعنی حتی اگه بگن عمل کن نمیرم پیش دکتر عمل قبلیم
- مصرف قرص ال دی برای کیست
سلام من برای کیستم دو دوره قرص ال دی استفاده کردم دوره اول رفع نشو و دوره دوم هم استفاده کردم اما در دوره دوم یادم رفت بین ی هفته فاصله بدم برای پریودیم و بسته دوم رو بلا فاصله استفاده کردم اما بعد از یک هفته یادم اومد و قطعش کردم پریود هم شدم و دوباره استفاده کردمو تموم شد حالا ۴ روزه استفاده نکردم من باز پریود شدم ۶ روز قبل از دورم حالا این ایرادی داره خیلی نگرانم ؟


