Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر من دیشب برای اولین بار از کرم واژینال استفاده کردم برای عفونت قارچی بعد ظهر امروز که رفتم دستشویی رگه های خونی کوچیک دیدم و بعد از دستمال کشیدن خودم دستمال یکم خون و آب خونی شد من ۵ روز دیگه هم باید پریود بشم و اینکه اپلیکلتور رو دیشب خشکی وارد واژن کردم الان چکار کنم خون ریزی هنوز ندارم فقط دستمال کشیدن خون دیدم
- پریود
سلام من چند ماهه پریودم نا منظم شده. یعنی اگه اول ماه پریود بشم ماه بعد ده روز میاد جلوتر یعنی بیستم میشم. کلا درماه من دوبار پریود میشم ایا راهی برای منظم شدن پریود وجود داره؟
- IT در غربالگری
سلام من سه قلو باردارم و غربالگری اول آنجام دادم و تو سنوگرافی نوشته it رویت نشد برای قل دومم تروخدا بگید نگران کنندس حل میشه مشکل؟
- عمل خارج کردن رحم و تخمدانها
من عمل برداشتن رحم و تخمدانهاداشتم ابا بعد از سه هفته لکه بینی دارم مدت شش هفته عمل کردم ۵۶ سال دارم
- درد ناحیه کلیترولیس
مدتیه هنگام رابطه جنسی و لمس ناحیه چوچوله درد شدید حس میکنم و واقعا اذیت میشم و این باعث شده تمایل جنسی هم نداشته باشم ...لطفا راهنماییم کنید
- عفونت
سلام خانم دکتر دو روزه خارش ناحیه تناسلی دارم ترشح هم دارم درد شبیه پریودی هم دارم احساس میکنم عفونت دارم )چون موقع مقاربت شوهرم از آب دهانش به واژن میزنه) اگر میشه راهنماییم بفرمایید
- بارداری
در هفته پنجم بارداری هستم لکه بینی داشتم رفتم سونوگرافی گفته صدای قلب بچه شنیده نشده کمی از بیرون رحم سوزش دارم،چکار کنم
- سیاهی وسفتی مدفوع
دخترمن۶سالش هست بعد۲سال مدام مدفوعش سیاه وصفت هست ایااین مسعله مهم هست؟
- بیماری زنانه
سلام من یه دختر پونزده ساله هستم دو ساله قاعده میشم معمولا سیکلام 23روزه هستن از روز 23 سیکلم خونریزی تا الان که 26 روز هست به جای اینکه خونریزی با جریان شدید داشته باشم لکه بینی قهوه ای و گاهی قرمز دارم پارسالم پنج روز اینطوری شد نمیدونم تو این چن روز چرا تخمدان سمت چپمم گاهی اوقات تیر میکشه شایدم کلیه مه مطمئن نیستم درضمن بگم خونریزی من کاملا با لکه بینی فرق داره از نظر شدت و رنگ میشه بگید مشکلم از چیه و خطرناکه یا نه و لازمه دکتر برم؟
- نازایی
سلام.من چند ماه پیش لاپاراسکوپی لوله فالوپ انجام دادم هردولوله هام باز شدن.با آمپول و لتروزول فولیکول ۲۰داشتم آمپول hcg هم زدم شوهرم هم مشکلی نداره .آزمایش هورمونی و ذخیره تخمدان و تیروئید هم دادم مشکلی ندارم نمیدونم چرا باردار نمیشم
- بارداری
سلام ببخشید من ماه پیش به علت زخم دهانه رحم فریز کردم ودستگاه آیودیم رو برداشتم بعداز ۳ هفته پریود شدم و ۳۱مرداد پریودم تموم شد و از فرداش اقدام به بارداری کردم الان ک ۷ روز میگذره من دوروز زیر شکمم احساس درد داشتم و حالا شکمم بزرگ سده و تغییر سایز در سینه دارم و حتی حالت نافم هم تغییر کرده موقع دراز کشیدن هم احساس میکنم زیرشکمم نبض داره میخواستم ببینم ممکنه اینا علائم بارداری باشه ینی انقدر سریع علائم بردز میده؟؟
- عوارض لیزر
آیا لیزر مو های زائد عوارض داره؟
- قلب جنین
سلام وعرض ادب خانم دکتر شرف الدین در سونوی مرحله دوم نوشته قلب با نمای طبیعی چهاره حفره ای و همچنینthree-vessel view مشاهده شد این عبارت three-vessel viewچه معنای دارد?ممنون از شما
- قرص دوفامد
سلام وقتتون بخیر من انتقال جنین داشتم قرص دوفامد داشتم فراموش کردم ۳ روز اول بعد از انتقال بخورم از دوز ۴ شروع کردم به خوردن الان اینکه فراموش کردم این قرص رو بخورم چقدر روی انتقالم تاثیر داره؟
- سندروم قبل از قاعدگی
سندروم قبل از قاعدگی خطرناک است و نیاز به درمان دارد؟ علایم سندروم قبل از قاعدگی دارم سندروم قاعدگی یعنی چه
- ضخامت تقریبی اندومت ۱۲mmبا نمای اکوژن تا چه اندازه خطر نا ک است؟
- پرده بکارت
سلام پرده بکارت دندانه ای با کنگره ای چه فرقی داره؟؟؟
- بارداری خارج رحمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر خانمی هستم ۲۷ ساله شهریور ۹۴ حاملگی خارج از رحم پاره نشده در تخمدان داشتم و همینطور مرداد ۹۵ که با آمپول متوترکسات درمان شد بعد از حاملگی اول عکس رنگی رفتم که نشان داده لوله ها مشکلی ندارن میخواستم بدونم چرا این طوری میشوم خواهش میکنم راهنماییم کنید.
- درد مقعدی
سلام خسته نباشین من الان نزدیک دو س روز هست ک احساس درد در داخل مقعدم مکنم و سوزش و خونی نیست ولی هر وقت مدفوع مکنم احساس مکنم ی چیز کوچیک کنارش مقعدم هستش ک کوچیکه ندیدمش ولی نرمه هر وقت مدفوع مکنم ب سختی میاد اما میاد و اینک دوباره بر میگرده داخل اینجوری نبود اصلا الان س روز اینجوری شده و من الان نزدیک یک ماه پیش بود ک سرما خوردم و ی قرص خوردم ک اسمش ازیترومایسین ۲۵۰ بود ک خوردم و میگفت اسهال میاره، تا زودتر خوب شی از اون موقع اسهال خوب نشده و بیشتر شده احساس مکنم وقتی مدفوع مکنم ب جای اینک ی دفعه بیا کم کم میاد نمیدونم چرا الان پریود شدم اصلا حالم خوب نیست ۱۷ سالمه متاهل هم هستم


