Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضد بارداری
سلام مجردم و حدودا ۱۶ سالمه. میخوام بدونم آیا میتونم برای مشاوره درباره روش های پیشگیری از بارداری، مثل نصب iud مراجعه کنم . . ؟
- کدوم بیمارستانها
سلام شما در کدوم بیمارستانها مشغول بکار هستید
- سلام کیست تخمدان دارای اینترنال اکو به ابعاد 34یعنی چه آیا باعث ناباروری می شود یا خیر
خانمی که کیست دارای اینترال اکو به اندازه 34 میلی داشته باشد چیست و آیا باعث نازایی می شودیا نه
- سلام من ۱۲هفته باردارم سنم ۳۳هستش آزمایش غربالگری کم خطر شده گفتن تکرار کنم ماه بعد به نظرتون خطرناک؟
- زگیل
سلام من نزديك ناحيه تناسليم زگيل دارم چندتا زياد شده مشكل چيه؟خطرناكه؟چرا اينجوري ميشه من مجردم و ٢٤ساله
- بی نظمی پریود
سلام خانم دکتر من یک ماه که پریودم رفتم دکتر به ام قرص مدروفم 5دادشش روراست دارم مصرف میکنم ولی خونریزیم بیشترشده علتش چیه
- قرص های ضد بارداری
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم آیا این مورد درسته که میگن هر سه ماه یکبار(یک ماه) یا شش ماه (۲ماه )باید بین مصرف قرص های ضد بارداری فاصله بیفته تا بدن استراحت کنه و مجدد شروع به مصرف بشه؟ ممنونم
- سلام تیروئید و فیبرم دارم خونریزی شدید دارم میتونم قرص ال دی بخورم خونریزی بند بیاد
- مصرف دوفاستون برای پریود نشدن
ایا میتونم برای اینکه پریودم عقب بیوفته از روز چهاردهم پریود به مدت یک ماه پیوسته دوفاستون بخورم .
- خارش
سلام من 8ماه پیش عفونت داشتم بعد کم کم بهتر شدم ولی تو این مدت همش ترشحات زرد رنگ بدون بو بدون خارش داشتم و گاهی سوزش ادرار . آزمایش دادم عفونت اداری نداشتن ولی همیشه بعد ادرار لبه ای وازنم میسوخت .الان 4روز ب شدت ناحیه کلیستورسم میخاره خیلی زیاد نمیدونم چکار کنم ار هرچی دکتر قرصه خسته شدم بخاطر این خارش چکار کنم .درضمن مجردم 18 سالمه
- رحم بزرگ
سلام وقتتون بخیر در جواب سونوگرافی رحم بزرگ میوماتوز با ابعاد میدساژیتال ۱۳۲*۹۲ میلیمتر محتوای یک میثم اینترامورال تا ساب سروز به ابعاد ۱۰۲*۸۴ میلیمتر در قدام فوندوس و بادی با اثر فشار بر اندومتر و مثانه رویت شد اندومتر اکوژن به ضخامت ۹ میلیمتر رویت شد برای درمان چکاری باید انجام دهم خطرناک هستش
- کیست
سلام من ۱۶ سالمه دو تا کیست دارم یکیش ۶۳ میله خطرناکه؟
- هماتوم
سلام.من ۳۳ سالمه و تیرماه اقدام به بارداری کردم.با اولین اقدام باردار شدمو تو ۶هفته لکه بینی و خونریزی کردم دکتر گفت ک هماتوم دارمو شبی ۱عددشیاف و آمپول پروژسترون تجویز کرد ولی درآخر جنین دفع شد.الان بعد ۳ ماه دوباره میخوام اقدام کنم.میخواستم بدونم ممکنه دوباره هماتوم بگیرم؟و اینکه برای جلوگیری از هماتوم چکار باید بکنم؟خیلی نگرانم ممنونم راهنمایی کنین
- قرص دیدروژسترون
سلام خسته نباشید من پریود نمیشم یعنی دیر به دیر میشم تنبلی تخمدان دارم ۲۳سالمه هست ودکتر قرض دیدروژسترون تجویز کرده و گفته از روز۱۷ام تا ۲۸بخورم سوالم اینه من پریود نمیشم پس چطور شروع کنم
- عقب افتادن پریود
سلام دکتر خسته نباشید دختر بیست ساله دارم که الان دو ماهه پریودش پنج روز الی یک هفته ب عقب افتاده ایا مشکلی هست و اینکه باید چکار کنه که پریود بشه چون به شدت کلافه هست ممنون
- مارولین۴
سلام وقت بخیر سه ماهه که برای پیشگیری از بارداری از مارولین استفاده میکنم .به همراهش از کاندوم هم استفاده میکنم.چون شرایط بچه دار شدن رو ندارم.هر ماه چند قرص مونده که تموم شه درد سینه ام شروع میشه. طبیعیه؟و اینکه اگه کاندوم پاره شه احتمال بارداری با وجود قرص وجود داره؟ همیشه هم سر ساعت قرصم رو میخورم.خیلی استرس دارم.ممنونم از پاسخگویی تون.
- لیزر سفیدی واژن
سلام میخواستم بدونم شما برای تیرگی واژن و اطراف مقعد لیزر انجام میدید. اگر که انجام میشه چند جلسه معمولا باید انجام شه و هزینش چقد میشه؟
- پریود
کیستهموراژیک3سانتیواندومتریوزدارمبا مراجعهبهپزشکدانال200روزیدوبارباقرص ترنسیدتجویزکردندولیمشکلپریودطولانی منحلنشد
- تفسیر سونوگرافی
یک کیست با جداره نازک و با محتویات مایع آکوفری به ابعاد ۲۹ در ۲۱ در تخمدان چپ دیده میشود؟ خطر ناکه؟ درمان؟ چرا ایجاد شده؟ برای بارداری خطر داره؟
- عقب افتادن پریود
سلام خسته نباشید. من یک ماه بیشتره پریودم عقب افتاده و ۱۹ سالمه و مجردم. قبلا هم اینجوری شدم شاید ۵_۶ ماه پیش. خواستم ببینم چه دارویی باید مصرف کنم یا مشکلم چیه 🙏🏻


