Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد جای سزارین
سلام دکتر۲سال پیش سزارین کردم الان جای بخیه هام سر میشه درد هم میکنه چکار کنم
- راکی تانسکی؟
توروخدا به من بگید که من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند هستم یا نیستم . من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. توروخدا به من بگید که من جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند هستم یا نیستم ؟
- آمپول دکاپپتیل
میخواستم با این همه عوارضی که دکاپپتیل داره واقعا ارزش داره برای درمان فیبروم بکار بره، یعنی ممکنه دیگه نیازی به عمل پیدا نکنم، من دوتا فیبروم 4در 4و 3در4دارم
- خارج کردن رحم و تخمدان
سلام بنده ۲۰ سالمه و به هیچ وجه قصد بچه دار شدن ندارم و بسیار تخمدانای سالمی دارم به شدت در معرضش هستم چون رابطه جنسی زیادی دارم از یکی از دکترا شنیدم جراحی عقیم سازی دلیل علمی میخواد و غیر قانونیه و بیمه ام قبول نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید اگر امکان جراحی هست و قیمت رو هم بفرمایید هم ازاد هم با بیمه
- بقایای سقط جنین
سلام یه ماه قبل بچه سقط کردم دوهفته قبل سونو انجام دادم ۳ سانت بقایا مونده بود دکتر بهم مترژن داد یه بسته خوردم یه لخته افتاد بعد ده روزبعد دو بار رفتم سونو گفت که ۲ سانت بقایا مونده بازم قرص میتل داد ولی اصلا خونریزی ندارم چه کار کنم خونریزی داشته باشم و بیفته آیا نیاز به کور تاژ داره یا منتظر باشم پریود بشوم که با پریودم دفع شود ؟لطفا راهنماییم کنید
- خونریزی رحم دارم
نزد متخصص زنان رفتم قرصهای جلوگیری داد ولی ۵ ماه خوردم ولی باز خونریزی دارم حالا چی کار کنم
- قرض دزوسپتیو
پسرم از قرص من خورد برای جلوگیری از پریودم بود قرص دزوسپتیو خواهش میکنم جواب بدید بهش مشکلی پیش نمیاد ۵ سالش هست
- سلام من پماد کلیندا مایسین رو میتونم در زمان قاعدگی استفاده کنم چون واسه زخم دهانه رحم داده
سلام من زخم دهانه رحم دارم آیا میشه الان ک پریود شدم استفاده کنم یان بعد از اینک خوب شدم استفاده کنم یان استفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- کیست تخمدان
تصویر ضایعه هایپو اکو داخلی به ابعاد ۳۲در ۱۹ بدون وسکولاریته واضح در تخمدان راستم دیده شده این چه مشکلیه ایا خیلی خطریه؟ و فیبروم اینترامورال ساب سروزال قدامی ۳۳در ۱۸میلی متر در سمت چپ بادی رحم دیده شده این چه معنی میده؟
- درد بخیه های سزارین
- سلام مادر من ۷۶ سالشه در سونوگرافی دارای کیست ساده ۶۳mmدارای جزسالید ایزواکو ۱۱ ×7 mm همراه با کلسیفیکاسیون نقطه ای در جز سالید در آدنکس چپ نوته لطفا بفرمایید چیه؟ خطرناکه؟
- رشد تخمدان وفولیکول
سلام خانم دکتر خوبین ۳ ماه پریود نشدم رفتم سونو ۱۰ روز پیش گفتن فولیکول ریز و ۹ میلی متر دارم بعد از چند روز بازم سونو دادم نوشتن تخمدان راست باحجم ۱۴/۵سی سی دارای حجم افزاریش یافته است تخمدان چپ هم نرمال و حاوی یک فولیکول به قطر ۲۴ میلیمترو چند فولیکول ریز هستش ایا طبیعی هستش
- کیست بارتولن
با سلام.کیست من پکید و مقداری خون و چرک خارج شد ولی بقیش مونده چکار باید بکنم؟آنتی بیوتیکم استفاده کردم،تو آب گرمم میشینم ولی دیگه باز نیست
- کیست تخمدان
سلام. من شش هفت ماهه که شکمم بزرگ شده و فکر میکردم از چاقی هست. اما حالا که احساس کردم غیر طبیعی هست سونوگرافی رفتم و دیدم یک کیست بزرگ ۳۰ سانتی تو شکمم هست که احتمالا از تخمدان راست هست. دکتر سونوگراف گفت سیستیک مولتی لوکوله است. میحواستم بدونم خطرناکه؟ درمان میشه یا چه عواقبی برام داره؟
- بیماری زنان
سلام ببخشید من یساله ازدواج کردم من دو ماه پیش به دکتر مراجعه کردم زخم دهانه رحم و عفونت باکتریایی و قارچی داشتم دارو استفاده کردم دکتر گفت خوب شدی اما تمام این مدت بازم سوزش داشتم تا دیروز درباره مطب پزشک دیگه رفتم گفت همون مشکلا رو داری و خوب نشدی تست پاپ اسمیر گرفت و دارو داد اما جواب ازمایش و سونو 8 مهر میاد و من 7 ام تاریخ پریودمه که چند روزم جلو میفته اما تا اوون موقع داروهام تموم نمیشه و نمیشه باز برم معاینه حالا با توجه به اینکه ی هفته تقریبا مونده تا پریودم میشه سیپروترون بخورم تا پریود نشم ؟ عوارض نداره بدترشم ؟
- سرکلاژ
سلام با مصرف چه داروهایی از زایمان زودرس جلوگیری کنیم.؟ من قبلا سرکلاژ واژینال شدم و آمپول پرلوتون و انوکساپارین هم استفاده کردم ولی جواب نداد چکار کنم؟
- فیستول
سلام خسته نباشید اگر فیستول داشته باشیم همیشه از واژن باد خارج میشود؟ من گاهی اوقات هنگام خروج باد روده از واژنم هم خارج میشود نمیدونم فیستول است یا خیر؟ البته همیشگی نیست ولی بیشتر اوقات این اتفاق میوفته میخواستم ببینم فیستول هست ؟ در اوقات دیگر این اتفاق نمیوفته فقط زمان خروج باد روده گاهی این اتفاق میوفته اگر فیستول باشد در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟ درمان خانگی دارد؟
- دیلاتاسیون غیر عادی مجاری شیری خطر ناکاست
- علت مداوم خونریزی
۳۷ سال دارم ۴سزارین سونو دادم تصویر یک توده هایپواکو باحاشیه مشخصبه ابعاد تقریبی ۱۱*۱۷م م به صورت اینتراکاویتاری در اندومتر سگمان میانی رحم همراه با وسکولاریته پریفرال در مجاور اسکار سزارین دیده میشود که مطرح کننده یک میوم ساب موکوزال تا پدانکوله به حفره اندومتریال میباشد
- جراحی پستان
سلام 34 ساله هستم . دو روز پیش،از پستان سمت راستم نمونه برداری انجام شد. ولی از فردای اون روز دست راست من درد میکنه. طوری که از گردن تا نوک انگشتم بی حس میشه و درد دارم. ایا از عوارض امپول بی حسی هست یا مشکل دیگه ای وجود داره.


