Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خال روی سینه
سلام من بک دختر 17سالم و یه 5یا6سالی میشه که روی نوک سینم یه خال گوشتی دارم امشب متوجه شدم که بزرگ شده و اویزون انگار داره کنده نیشه وهمچنین شبیه یه ابله شده و انگار توش اب وخون هست توروخدا جواب بدید خیلی میترسم احساس میکنم این سرطانه؟
- جلوگیری
سلام ببخشید یه راه جلو گیری بجز قرص کاندوم معرفی کنید
- ارضاشدن زن
سلام خانم دکترمهربون وقت بخیر. آیا از واژن خانم موقع ارضاشدن حتماباید مایع سفیدبیاد اگه مایع نیاد مشکلی وجود داره؟
- سلام من ۴۷ سالم دو عدد فیبروم و کیست ۲۷ میلی ساده دارم دکترا گفتن باید رحمت برداری ایا درمان نداره در ضمن موقع پریود خیلی شدید درد دارم
- زنان
از تامپون استفاده کردم در نیومده چی کار کنم زمان پریودی
- امپول سینال اف 900و450 برام دکتر نوشته.میخوام بدونم هر دو رو باهم بزنم یا نه هر روز لز یکی بزنم.امروز سبز رو شروع کرده و فردا نارنجی 459رو یزنم ایا
- ترشح سفید
سلام من ترشح ابکی سفید رنگ دارم زیاده و بعد از نزدیکی درد واژن دارم
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام ۴۰ ساله هستم و تشخیص به یائسگی زودرس دکترها دادند دوز اول آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵ که ترزیق کردم بعد از ۱۷ روز پریود شدم . بعد از یک روز پاکی قبل از ترزیق دوز دوم پریود شدم . دوز دوم رو که ترزیق کردم اول زیاد شد خونریزیم آلان ۴ روز از ترزیق دوز دوم میگذره بعصی زمانها دل درد دارم و لخته و خون میاد . بعد از زمانها فقط لکه بینی خیلی خیلی کم هست . خواستمسوال کنم این خونریزی و لکه بینی تا کی ادامه دارد؟امکان بیشتز شدن هست؟
- درد و سوزش هنگام نزدیکی
سلام ببخشید من ۲۳ سالمه تازه ازدواج کردم و نمیتونم رابطه کامل برقرار کنم،درد زیادی دارم از ژل هم استفاده میکنیم ولی فایده ای نداشت،میشه راهنمایی کنید چکار کنم؟
- کرم وارینال دوشب استفادہ کردم روز سوم پریودشدم چیکار کنم
- ارضانشدن
سلام خانم دکتر خوب هستید من۲۵سالمه و دو ساله ازدواج کردم اول رابطه حالم خوبه و دلم میخواد بعد یهو سرد میشم وواژنمم خشک میشه واذیت میکنه بعضی وقتاهم وقتی حالم عوض میشه احساس درد در مقعد دادم چه توصیه ای میکنید برام.باتشکر
- لکه بینی
سلام من نامزد دارم و رابطه جدی با همسرم نداشتم یعنی هایمن دارم و تماس با همسرم در حد پیش آب ایشون بوده ۴ خرداد قرار بود پریود بشم نشدم(تنبلی تخمدان هم دارم) امپول پروژستزون زدم و لکخ بینی و درد پریودی دارم ممکنه باردار باشم؟
- مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر من ۴۴ سالمه با پریود های نامنظم و کیست تخمدان، دکتر قرص دوفاستون برام تجویز کردن قبلا این قرص رو مصرف کردم و دچار خونریزی شدید شدم الان میترسم دوباره مصرف کنم اگه جایگزینی براش هست معرفی کنید تا مصرف کنم و این که در ابتدا این لکه بینی ها و خونریزی ها با مصرف دوفاستون طبیعی هست یا نه؟
- آمپول
سلام اگر کسی باردار باشد و پروژسترون بزند باز هم دچار خونریزی شبیه پریود میشه ؟ یا نه منظورمه اگر کسی با آمپول بعد 7 روز پریود شد یعنی باردار نیست؟
- ارگاسم
سلام ببخشید علت اینکه تا اوج ارگاسم رسید اما ارضا نشد چیه؟
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
من دوماه پیش زایمان کردم همه چیز طبیعی بود تا روز ۳۷ زایمان لکه بینی داشتم بعد تا دوروز نه لکه بینی نه هم خونریزی ...بعد دوروز باز دوباره انگار پریود شدم تا چهارپنج روز ..بعد چهارپنج روز دیگه باز لکه بینی داشتم بعد دوباره پریود شدم ...الان دوماهه همینجوریم فقط خونریزی و لکه بینی دارم ...آزمایش و سونو دادم مشکلی نداشتم لطفا راهنمایی کنید تا قطع بشه ..بچه هم شیر میدم
- نامنظمی پریودی
سلام من از۲۵ بهمن ۱۴۰۱ پریودشدم ولی الان تا ۱۴ اسفند لکه بینی شبیه لخته قهوهای سوخته همراه با کمی سوزش هنگام آمدن لخته دارم سنم ۴۶ سال ومجرد وبدلیل کم کاری تیروئید لووتیروکسین ۱۰۰ می خورم وهمیشه هم بیحال وصبح هنگام بیدارشدن اصلا جون ندارم وجدیدا استخونهام هم نرم شده زانو آرنج. باتشکر
- جوش
سلام ،من چند وقتی هست در کشاله رانم جوش های چرکی به شدت دردناک میزنم بهداشت و رعایت میکنم،از ژیلت هم استفاده نمیکنم میشه بفرمایید برای پیشگیری و درمان چکار میتونم کنم؟
- کیست تخمدان
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، من خانمی 35 ساله و مجرد هستم با قد 168 وزن 70 کیلوگرم بنا به درخواست خودم از دکتر تقاضای سونو نمودم و یکماه پیش سونو انجام دادم جواب سونو به شرح زیر است :سونوی پستان در پستان چپ توده هایپواکو با حدود ماکرولوبوله با احتمال pribably benign mass به ابعاد 14 در 8.5 میلیمتر و به فاصله 13 میلیمتر از سطح پوست در ساعت 3 در areolar margin به همراه یک کیست کوچک به دیامتر 5 میلیمتر در مدیال آن مشاهده شد که با توجه به oblique orientation ترجیحا بیوپسی از آن تحت گاید سونوگرافی و یا در غیر اینصورت سونوگرافی نزدیک آن دو تا سه ماه بعد توصیه می شود . راستش آقای دکتر من خیلی میترسم و بیوپسی انجام ندادم به نظر شما باید حتما نمونه برداری انجام شود ؟؟؟در مورد سونوی رحم کیست حاوی اکوی داخلی به ابعاد 37 در 36 میلیمتر با احتمال اندومتریوما و یا کیست هموراژیک در تخمدان راست مشهود است دکتر به من داروی duphaston تجویز کردند اینجانب بسیار نگران می باشم اگر لطف کنید و بنده رو راهنمایی نمایید ممنون خواهم بود متشکر
- بعد از زایمان
علت ترشح زرد خیلی کم رنگ و بد بو بعد ۴۰ روز از زایمان سزارین


