سلام،درصورتیکه نمی توانید از قرص ضد بارداری استفاده کنید،می توانید از ترکیبات پروژسترون با برنامه های مختلف استفاده نمایید.که البته معمولا موجب کاهش خونریزی می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام من رابطه مقعدی داشتم با کسی حدود ٢ سال باهم بودیم و زیاد رابطه داشتیم میخواستم بدونم باعث پارگی پرده میشه ؟ یا نازایی در اینده ؟؟
- با سلام. احتمال پولیپ های ریز یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر
با سلام در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۴ سونوگرافی احتمال پولیپ های ریز و یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر ولی در داپلر هیپوواسکولار است نشان داد. و در تخمدان چپ اندومتریا ۱۵*۱۹م م دیده شد که در داپلر هیپوواسکولار است. با ۳ دوره خوردن قرص دوفامد در ناریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۴ دوباره سونو دادم باز هم همونطور نشون داد فقط تخمدان چپ اندومتریا ۱۱*۱۵ م م دیده شد. باید چکار کنم. قاعدگی منظم هم دارم. و ۴۲ سال دارم
- Hpv
با سلام سوال داشتم من اچ پی وی داشتم شماره های متغیر بعد از زدن واکسن فقط شماره ۶۸ در حال حاضر دارم متاهل هم هستم ایا مشکلم با درمان حل میشه ؟یا ممکنه سرطانی بشه ؟واکسن تاثیری داره؟درمانش چی میتونه باشه ؟
- پرده بکارت
عذر میخوام من واقعا گیج شدم یعنی این خراشه چیه بهشون گفتم یعنی گواهی میدن گفتن بله بعضی خراشا خودشون خود به خود ترمیم میشن ولی من هرجا خوندم گفتن هیچ خراشی خود به خود ترمیم نمیشه میشه لطفا اینم جواب بدید
- طول بارداری
سلام. روز بخیر. من در یک مقالهای خوندم که طول بارداری از زمان لقاح یعنی لقاح اسپرم و تخمک٣٨هفته است ولی زمان لقاح قابل تشخیص نیست.. و طول بارداری ۴٠ هفته از از زمان اولین روزآخرین پریود است و نهایتاً ۴٢هفته است. آیا این مقاله درست است؟
- فیبرم رحمی
سلام من چند ماهی هسته بخاطر فیبرم خونریزی دارم ...قرص ترنسید با مفنامیک استفاده کردم هیچ تاثیری نداشت ...حالا کم خونی شدید گرفتم .....میشه راهنمایی کنید
- باسلام فورشت کجای واژن هستش؟
- More Help
Read Full Report https://jaxxlibertyweb.com
- تنبلی تخمدان
من مشکل تنبلی تخمدان دارم پریودم قطع نمی شد تا اینکه رفتم دکتر بهم قرص سیبل داد گفت تا ۳ ماه بخور حالا که قرص را قطع کردم لکه بینی دارم همش می خواستم ببینم طبیعی است یا نه؟
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- بیمارستان
سلام .شما در بيمارستان اريا هم سزارين مي كنيد
- جوش های زیر گردن
سلام.خسته نباشید من دختر ۲۰ ساله هستم که از سن ۱۰ سالگی جوش های شدید و اکنه زدم طوری که کل صورتمو میگرفت و همچنین ادامه داره هنوزم که ۲۰ سالمه خیلی به قوت خود باقی ماندن ازمایش کبد دادم سالمم ازمایش هورمونی دادم سالمم حتی هورمون مردانه هم بالا نیست و کیست ندارم موی زاعد و چاقی ندارم ترو خدا یه قرصی قطره ای بهم معرفی کنید که از شر جوش ها خلاص شم دکتر پوست رفتم دوسال رواکوتان مصرف کردم اما بعد قعط دوباره زدم ترو خدا کمم کنید چرا جوش هام بعد ۱۰ سال نمیره و هر روز بدتر میشه افسردگی گرفتم ترو خدا کمکم کنید یه قرصی هر چی معرفی کنید بهم من تهران هستم جوش هام کل صورتمو بیشتر زیر گردنمو میگیره ترو خدا
- تخمدان
حجم تخمدان ۵/۲ نرمال هست ؟
- واکسن گارداسیل
سلام و عرض ادب. خسته نباشید میخواستم بدونم ایا در مطب شما تزریق واکسن گارداسیل صورت میگیره؟ و اینکه ایا میتونم واکسن رو پیش خودتون تهیه کنم؟ چون هرچقدر در داروخونهها میگردم میگن موجود نیست
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام دکتر من قرص سیپروترون برای کیستم تجویز کردن که گفتن از اولین پریودم تا زمان تموم شدنم ۷ روز بخورم بعد یک هفته نخورم دوباره به همین ترتیب به نظر شما مشکلی بوجود میاد؟
- زنان
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه و مجردم تا ۱۸ سالگی پریودهای من ۵ یا ۶ روزه بود ولی بعد از کنکور تقریبا ۳ یا ۴ روزه شد و الان به یک و نیم روز رسیده و روز سوم خیلی کم لکه بینی دارم سونوگرافی و آزمایش های پرولاکتین،اهن،کمخونی،تیرویید و ویتامین دی انجام دادم که همش نرمال بود میشه راهنماییم کنین که چرا پریودام انقدر کم شده و اینکه چه آزمایش های دیگه ای لازمه که انجام بدم؟
- سلام خانوم دکتر دکتر برایم آمپول لوپروم ۳عدد لوپروم نوشته الان دوز دو زدم بعد ۲۸ روز الان ۱۹روز ازدوز دوم میگذره پریود شدم ۷روز هست خون ریزدارم آیا طبیعی هستش
- سلام چند روز پریود عقب افتادن طبیعی است من بعد 5ماه از قرص پرژوسترون برای نامنظمی پریودم خوردم من کیست ریز دارم وزود به زود پریود میشم وتخمدانم ضعیف برای همین دکتر چند ماه این قرصو داد حالا من چهل روز میشه پریود نشدم باید چیکار کنم رهنمایی کنید لطفا
- پریود بعد از بارداری »»»
سلام من زایمان کردن ،۱ ماه بعد پریود شدم ،الان تو همون ماه دوباره پریود شدم علتش چیه ؟؟
- ای وی اف
سلام خسته نباشید روز ۱۶انتقال بتام ۱۸۰بود ممکنه باردار باشم.اگه ۲روز بعد ۲برابر بشه چی؟


