Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضخیم شدن رحم همراه با لکه بینی
سلام خسته نباشید حدودا ۳هفته ست لکه بینی دارم رفتم سونوگرافی گفت ضخامت اندومتر ۲۵ هست باید تست بار داری بدی آیا باردارم کیست هم نداشتم همه چی طبیعی بود
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر دیروز سوال زیر را از شما پرسیدم جواب دادید خواستم بدونم من الان باید منتظر بمونم پریود بشم یا اینکه باید برم دکتر تا برای پریود شدن بهم دارو بده؟ ممنونم سوال ((۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟))
- سلام من ۲۰ روزه سزارین چهارم شدم نوزادم ۷ ماهه بود فوت کرد ایا دوباره میتونم باردار بشم
سلام من ۱۵ روزه سزارین کردم نوزادم ۷ماهه بود فوت کرد آیا میتونم دوباره باردار بشم واسه پنجمین بار
- لکه بینی
سلام و خسته نباشید.مادر من 43 ساله هستند و مدت 20 سال است که قبل و بعد از پریود لکه بینی دارند و روزهای این لکه بینی ها طی سال ها بیشتر شده است به طوری که فقط دوهفته یا کمتر (با احتساب لکه بینی ها) پاک هستند ایشان یک کیست و یک فیبروم هم دارند و تیروئید شان در معرض کم کاری است عموی ایشان هم دچار هموفیلی هستند ایا مرتبط است؟ و چه باید کرد؟
- لبیاپلاستی در منزل
سلام خسته نباشید.من ۲۲ سالمه و بخاطر لبیاهای نامتقارن دچار کجی ادرار شدم و بخاطر خجالتم نتونستم پیگیری و درمانش کنم.امکانش هست که خودم ببرمش و با نخ خیاطی بدوزمش و روش بتادین بزنم؟
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید من پریودم ۳هفته ست که بدون هیچ دلیلی عقب افتاده. از رابطه های جنسی کاملا مطمئن هستم میخواستم بدونم امکانپذیر هست؟
- سلام من نمیدونستم باردارم قرص گین اپ خوردم ممکن رو جنین تاثیر بد داشته باشه لطفا راهنماییم کنید
- پرده بکارت
سلام آیامعاینات زیاد پرده درکودکان وبزرگسالان باعث آسیب پرده بکارت میشه؟هم چنین درسته ک پرده بکارت کودکان آسیب ببینه تابزرگساای ترمیم میشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من نزدیک به دوسال هست که رابطه جنسی دارم و خب جلوگیری طبیعی داشتم و خب تا به امروز باردار نشدم و قصد بارداری هم ندارم ولی خب خیلی از دیگران می شنوم که جلوگیری طبیعی جوابگو نیست و آدم باردار میشه و یا حتی با پیشاب هم آدم امکان داره باردار بشه الان من تمام این چند سال جلوگیری طبیعی داشتم و باردار نشدم یعنی من نابارور هستم یا نه به دلیل وارد نشدن اسپرم به واژن باردار نشدم
- مهم
سلام وقت بهیر من سه ال پیش زایمان انجام دادم ولی شیرم ک زیاد بود بچه نتونست بخوره سینم سفت شد و همون سفتی ها الان هستن خیلی میترسم از اینکه اینجورین چند روز پیش سینه سمت چپ هم درد میکرد چیکار کنم خطرناکه ؟؟؟
- معاینه
سلام خانم دکتر مهربون آیا شما در مطب خودتون سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام میدین؟
- دیر پریودی
سلام خسته نباشید من 14 سالمه ولی هنوز پریود نشدم و علائم پریودی هم ندارم
- دررحم اندول اکوژن مشاهده شده به اندازه۱۸.۹ میلی متر
از شما عزیز میخواستم بدانم خیلی خطرناک است و دختر هستم ایا سرطان است کی جواب به دستم میرسد با تشکرقربانت
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- تورو خدا کمکم کنید و جواب فوری بدید
سلام من چند سال پیش فریب یا آدم نامرد رو خوردم و چن بار از جلو با هم رابطه داشتیم بعد از رفتن اون خیلی نیاز به رابطه داشتم و خودم با انگشت خودم رو تخلیه میکردم، یک بار برای معاینه به پزشک مراجعه کردم به من گفتند بکارت من پاره نیست و از نوع حلقوی ارتجاعی است، الان میخوام عقد کنم و باید گواهی سلامت بگیرم، ممکن است ساییدگی ایجاد شده باشد،؟ اگر ساییدگی باشد در برگه سلامت ذکر میشود؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا یه جواب درست بذید من دارم از نگرانی میمیرم 😭😭😭😭😭😭😭
- پرده بکارت
سلام آیا با خارش مالش یا فشاری که یکم درد داشته از روی((لباس بوده)) احتمال خراش یا آسیب به بکارت وجود داره چیزی میشه؟
- آزمایش خون
سلام و خسته نباشید . من آزمایش پرولاکتین دادم که مقدارش باید زیر 25 باشه . ولی برای من 26 شده . باید دارو مصرف کنم ؟ ممنونم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من التهاب روده دارم و…
خانم دکتر من دوتا قرص مزالازین صبح دوتا شب مصرف دارم وهرشب شیاف مزالازین میخواستم ببینم برای بارداری مشکلی نیس ...و اینکه برای بحث تعیین جنسیت میتونید راهنماییم کنید.. لطفاً راهنماییم کنید
- دخترم سنش برای پریود خیلی کمه
سلام و عرض ادب و خسته نباشید
دختر من چند روزه وارد ۱۱سالگی شده دیروز روی شورتش خون قهوه ای رنگ دیده امروزم لخته خون و لکه خون ولی سنش خیلی کمه چکار کنم تعویق بیوفته؟ خواهش میکنم کمکم کنین آیا آمپول ها ضرری ندارند؟ قدش ۱۴۰ سن ۱۱ وزن ۳۰ - خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
سلام من ۲۴سالمه. برای اولین بار پریودم طولانی شده بیشتر از ۱۶ روز هست. چون ای یو دی دارم به دکتر مراجه کردم و برام سونو و آزمایش نوشت. هر دو تاش سالم بودن یعنی ای یو دی وضعیتش مناسب بود و هیچ کیستی هم نداشتم برام قرص داده ترانگزامیک اسید و مفتامیک اسید اما هنوز خوب نشدم میتونه علت دیگه ای داشته باشه؟


