Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیبروم
باسلام.من یه فیبروم ۸سانتی زیر لگن یه فیبروم ۸ساتتی بیرون رحمم دارم.ایا با لاپاروسکوپی میشه عمل کرد؟
- نمونه برداری از کیست نابوتین
تو سونوگرافی واژینال نوشته کیست نوبوتین ۸ میلیمتر ونیم دارم و مقدار کمی مایع ازاد لگنی دیده شده ایا نمونه برداری نیازه یا فقط پاپ اسمیر بدم و فریز کنم؟
- سقط
سلام من هفته چهارم بارداریمه میخوام سقط کنم چیکار باید بکنم زعفران خوردم جواب نداده لطفا کمک کنید
- خونریزی بعد ازسقط
من در تاریخ۱۹فروردین یعنی۱۸روز پیش با قرص میزوپروستول به دلیل تشکیل نشدن قلب جنین سقط کردم،درسه روز اول با درد نسبتا زیاد تکه های بزرگی دفع کردم خونریزی از زیاد تبدیل به کم شد،تا اینکه در تاریخ۳۰فروردین نزدیکی داشتم که متاسفانه کاندوم پاره شد ومجبور شدم قرص اورژانسی تنسی۷۵/.رو دوتا به همراه هم مصرف کنم که از اون به بعد همچنان لخته های کوچیک دفع میکنم ،وامروز یعنی۵اردیبهشت خونریزی شبیه پریودی دارم،میخواستم بدونم دلیلش چیه،آیا ممکن بقایا مونده باشه؟یا پریود شدم؟خیلی نگرانم،لطفا پاسخ کامل بدید.درضمن همین چند روز نوبت دکتر دارم که نمیدونم با خونریزی میشه سونو واژینال بدم یانه؟
- تاثیر دکاپپتیل برمیوم رحم
- سینال اف
سلام وقت بخیر اگر امپول سینال اف را به جای ۶ بار در یک بار تزریق شود چه میشود
- متخصص زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن هفته ۶بارداریمه ۲روزه نفسم یکم میگیره میخواستم ببینم طبیعیه .سپاش ازشما
- کیست رحم
کیست مولتی لوکولار به ابعاد 44*32mm در تخمدان راست دیده می شود. آیا خطرناک است؟ درمانش چیست؟
- قاعدگی نامنطم
پریودی نامنظم دارم، 2 تا بچه هم دارم دل درد های شدید
- کیست تخمدان
سلام.میخواستم بدونم جواب سونوگرافی من چی میشه خطر داره یا نه؟ تو جواب سونوگرافی من نوشته: هر دو تخمدان حاوی فولیکول های ریز متعدد پریفرال (متوسط۱۴-۱۰) به دیامترmm2_5می باشد و استرومای مرکزی هر تخمدان به طور نسبی اکوژن می باشد.مجموع شواهدفوق میتواند مطرح کننده تغییرات به سمتPCOD باشد. مایع ازاد مختصر در کلدوساک رویت شد.
- سلام هفته بیست سوم بارداری رفتم سونو سونو گفته جنین اکوژن روده داره الان من باید چیکار کنم
- myometrial echogenicity. No space occupying lesion is seen. Endometrial thickness is 6 mm. RT _ ovary size 38×17 mm LT_ vary size 38×21 mm with multiple small size follicle subcapsulary and stromal echogenicity . No free fluid is seen in posterior cul_de_sac CON: PCO morphology
- سلام من قبل از انتقال جنین زودتر از موعد امپول پروژسترون زدم حالا چکار باید بکنم
سلام من قبل انتقال جنین زودتر از موعد امپول پروژسترون زدم حالا چکار باید بکنم
- بکارت
سلام وقت بخیر چند روز پیش هنگام شست و شو چون ناخنم بلند بود یکهو در حد ثانیه ب واژنم خورد(داخل نرفت) و شروع به خون ریزی کرد و در حد ۴ ۵ دقیقه خون اومد و بعد بند اومد درد و سوزشی هم نداشتم اصلا نمیدونم این خون در اثر اسیب به پرده بوده یا ب لایه های بیرونی برخورد کرده خون ریزی کرد میشه لطفا راهنمایی کنید.
- قرص پروژسترون برای تنظیم پریود
با سلامقرص پروژسترون خوردم برای تنظیم ولی پریود نشدم فقط لکه بینی دارم لطفا راهنمایی کنین
- آیا از بین رفتن تخمدان در دختر مجرد۱۷ساله درمان دارد؟
- نوع زایمان
سلام وقت بخیر کسایی که بر اثر حاملگی خارج از رحم یه لولشونو با عمل لاپاراسکوپی از دست دادن در صورت باردار شدن نوع زایمانشون طبیعی انجام میشه یا سزارین؟
- تب
سلام چرا بعد از نزدیکی شدیدا تب میکنم متولد ۵۵ و۲۲ سال ازدواج کرده بچه ندارم همسرم واریکوسل عمل کرده قاعدگی من منظمه
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر بااخلاق ،خسته نباشید،برای تعیین جنسیت بارژیم غذایی ویا زمان نزدیکی و تشخیص زمان تخمک گذاری میتونم ازتون کمک بگیرم؟ای راهکارا میتونه تاثیر داشته باشه؟تابحال ازاین موارد پیش اومده؟


