Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من ۱۴ هفته باردارم . آیا استفاده از کرم زینک اکساید برای ران در بارداری ضرر دارد ؟ و استفاده از پودر موبر دپی برای بدن به جز ناحیه تناسلی ضرر دارد ؟
- جوش شیرین
سلام دربارداری براجلوگیری ازعفونت محلول جوش شیرین خودمون شیتشوبدیم +ضررندار
- توده سفید مثلثی شکل در رحم
سلام
بعد از تست پاپ اسمیر ازمابش سالم، ولی توده سفید مثلثی در رحم دیده شده، لطفا راهنمابی میکنید - میخوام بدونم حامله ام
سلام من باردارنمیشدم ازقرص اوورمیدوفمارزاستفاده کردم الان 15 روزه از پریودم میگزره شکمم رحمم وتخمدان سمت راستم خیلی دردمیکنه ب نظرشماحامله ام
- آبله مرغان و تاخیر پریود
سلام خسته نباشین من تقریبا ۳ هفته پیش آبله مرغان گرفتم الان که وقت پریودم هست، ۵ ، ۶ روزه به تاخیر افتاده. میخواستم بدونم آبله مرغان میتونه علت این تاخیر باشه؟
- سرکلاژ شکمی
با سلام سرکلاژ شکمی دربارداری انجام میدهید من هفته نهم بارداریم وسابقه چهار زایمان زودرس دارم
- تخمدان
سلام من تخمدانم تنبله پریودم نامنظمه رفتم دکترقرص مدروکسی داد۸شب دوتاخوردم باید۱۰شب مبخوردم که پریودشدم تازه من میخاستم بارداربشم
- سلام خانم دکتر من شهریور بخاطر خونریزی شدید کورتاژ تشخیصی انجام دادم جوابش فقط به ریختی هورمون ..استروژن بالا و پروژسترون صفر ولی باز هم خونریزیم قطع نشده پزشک تجویز قرص پروژرا 5 دادند به اضافه امپول لوپرومر 3/75 ولی بازم خونریزی دادم و پزشک بار دوم همان امپول رو تجویز دارند میخواستم بپرسم من که از رحم مشکلی ندارم امکشنش هست بتتزریق این امپول یایسهبشم و چند نوبت طول میکشه یاییسه بشم
- نامنظم بودن پریودی
من در ماه فقط ۴تا۷روز پاک هستم ۱۲روز کامل خونربزی دارم وبعد از آن هر روز لکه بینی دارم بطوری که هر روز باید از پد بهداشتی استفاده کنم قرص مدروکسی پروژسترن هم ۳دوره استفاده کردم فایده ای نداشت لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام، ایا مصرف قرص دروسبلین برای جلوگیری از بارداری کافیست؟من از روز چهارمپریودی دارم مصرف میکنم فعلا یک بسته تموم نشده، و فقط یکبار رابطه داشتم و رابطه بدون دخول بود و اینکه احتمال کمی پیشاب با دست به واژنم خورده
- زنان
سلام من چن روزه خارش شدید دارم باسوزش راه ادارم ازبس خارش داشت ورم کرده
- تنظیمی قاعدگی
سلام من قرص سیبل میخوردم دوعددقرص سفیدرنگ موندن امروز هم پریودشدم ادامه بدم یانه
- سلام من برای تخمک گذاری قرص کلوفین خوردم حالا روز ۱۲دورهم هست برای آزاد سازی تخمک گذاری وسایز مولکل سونوگرافی داخلی واژنال انجام دادم این جوابش هست میشه بگید سایز مولکول چند Uterus is nOrmal in size )45×25 mm( with nOrmal echogenicity and nO SOL. Endometrial thickness is 6mm with nOrmal lining and echogenicity. Multiple small Peripheral fOllicles are seen in both enlarged ovaries, associated with increased echogenicity of stroma: Findings are suggestive of P.c. o however clinical correlation is suggested. A dominant fOllicles measuring 17 mm is seen in left Ovary. No free fluid is seen in pOsteriOr culture – de- sac.این جوابش هست میشه بگید سایز مولکول چند هست برای آزاد سازی تخمک گذاری
- پرسش رارویی
سلام خواستم بدونم امپول زولادکس رو باید در یخچال نگهداری کرد یا دمای اتاق؟
- ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم بعد از دو دوره پریود برای پیشگیری از بارداری از ال دی استفاده کردم اوایل پریودهایم شدید بود ولی بعد کم شد قبلا پریودهام تا ۷ روز نهایت ۸ روز طول میکشید بعد مصرف ال دی معمولا تا۳ روز پریود معمولی دارم بعد تا روز ۱۰ پریود لکه بینی دارم خصوصا موقع اجابت مزاج خون غلیظ دفع میکنم .بعد از ۱۰ روز رفع میشه علت چیه؟قبلا اینطور نبودم
- جلو افتادن پریود
من همیشه ماهیانه بود پریودیم ولی الان دوهفته یبار پریود شدم واسه چیه؟ ربطی رابطه ی جنسی ازپشت میشه باشه من عقد هستم
- خونریزی از واژن در دوماهگی
خونریزی در بارداری
- بارداری
- سرکلاژ
خانم دکتر سرکلاژشکمی چه عوارضی داره؟امکان عفونت بخیه داره یانه ؟
- آیا همه رحم های دیدلفیس همیشه همراه با سپتوم واژن و آژنزی واژن هستند؟
سلام خانم دکتر عزیز من سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم و آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام. و چندروز پیش با کمک شما متوجه شدم که رحم دیدلفیس هست. و شنیدم که رحم های دیدلفیس با سپتوم واژن همراه میشن . سوال من این هست که آیا همیشه همه ی رحم های دیدلفیس سپتوم واژن وآژنزی واژن دارند یا نه این چنین مواردی کم هست و رحم دیدلفیس سالم که هیچ مشکلی نداشته باشه و بدون سپتوم واژن و آژنزی واژن هم وجود دارد .؟ با تشکر .ممنون از شما


