Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتریوز
۳۲ ساله هستم و ازدواج کردم اما بچه ندارم آندومتریوز دارم و یکبار اردیبهشت ماه لاپارسکوپی انجام دادم اما کیست و خارج نکردن و ۳۰ عدد قرص دانازول مصزف کردم و دوباره سونو دادم و کیست کوچیکتر شد، بعد از اون دکتر به من قرص وروژست داد و تا الان داشتم مصرف میکردم و الان گفتن قطع کن و دوباره سونو بده چون لکه بینی دارم خیلی استرس دارم میشه راهنمایی کنید منو؟
- ال دی
سلام من بعد از هیستروسکوپی از ماه بعدش برای جلوگیری از ال دی استفاده کردم.ولی شدت خونریزیم بیشتر شده.ممکنه با وجود هیستروسکوپی بازهم بقایا مونده باشه؟البته باید بگم لکه بینی ندارم.فقط قبلا تاروز پنجم شدید بود خونریزیم الان تا روز هفتم هم کمی خونریزی با رنگ خون تازه دارم.
- پولیپ رحمی
سلام خسته نباشید،دختر ۲۰ ساله مجردی هستم که پولیپ رحمی دارم و بخاطره پریود های نامنظم دکتر برام سونوگرافی نوشت و تشخیص داد پولیپ دارم،میخواستم بدونم بجز خوردن قرص های ضد بارداری و عمل چه راه حلی وجود داره؟!
- تاخیر پریودی
سلام من به تازگی رابطه مقعدی داشتم و پرده هم دارم ولی اینبار بعد رابطه من به فاصله ۳ یا ۴ روز دیگه باید پریود میشدم و پریود نشدم اینم بگم که مایع منی اصلا نزدیکی مقعد یا واژن من نریخت مشکل من چیه میشه راهنمایی کنید ؟!تمامی راههای اینکه پریودیم هم باز بشه انجام دادم مثل خوردن زعفران و زیره و گرمیجات
- سلام رئیس خوشکلم
- پریودی
سلام من همیشه سر وقت پریود میشوم الان هم سره وقت میشم ولی دو ماهه اول هشت روزه شدم بعد رفتم دکتر قرص الدی داد گفت از روز اول پریودی بخور منم خوردم الان روز یازدهم شده ولی هنوز مریضم و زیر دلم یهو درد میگیره چکار کنم ممنون
- درد زیر شکم
سلام من ۱۵ سالم هستم و الان نزدیک ۳ روزه که وقتی میخوام دراز بکشم یا وقتی میخوام از حالت دراز کشیده بلند شم زیر شکمم درد میگیره دلیلش چیه؟و اینکه من نزدیک زمان قاعدگی هم هست میتونه به اون مربوط باشه؟
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید خانم دکتر اکوی غیرهموژن رحم یعنی چی؟وتغییرات آندومیوز خفیف در رحم مشاهده شد چیست؟
- عادت ماهانه
سلام ،خانم دکتر درسته کلاس پنجم پریود شدم. ولی الان من خیلی خیلی نگران قدمم میتونم پک قد استفاده کنم یا نمیتونم؟ اگر میشه شما راه کارهایی به من بدید که قدمم رشد کنه با تشکر.
- سلام سلام من ۴۲ سالمه الان دوهفته س پرییو م عقب افتادن قرص پومگا هم مصرف میکنم میتونه علت عقب افتادگی پریود از این قرص باشه؟
- لکه بینی با وجود خوردن قرص مدوکسی پروژسترون
سلام من پریودهای منظم دارم اما به دلیل سفر زیارتی قصد عقب انداختن پریود رو دارم از روز چهاردهم روزانه دو عدد قرص مدوکسی پروژسترون مصرف میکنم اما متاسفانه الان دچار لکه بینی شدم. میخواستم ببینم برای برطرف شدن این لکه بینی میتونم دوز مصرف دارو رو بالا ببرم؟ مثلا به جای روزی دو عدد قرص روزی چهار عدد مصرف کنم؟ یا راهی هست که این لکه بینی برطرف بشه؟
- سلام من ۲۵دی پریود شدم رابطه محافظت نشده داشتم ارژانسی خوردم
دی ماه پیود شدم ۲۵دوهفته بعدشم بخاطر مصرف ارژانسی پریود شدم الان ۱۵اسفنده نشدم طبیعیه؟ بیبی زدم منفی بود دیروزم لک کمرنگ دیدم
- تداخل دارویی
دکتر نورم اسکین ۲۰ واسم تجویز کردن ک الان ۳ماه هست مصرف میکنم و از قضا امشب هم مصرف کردم که شب تخمک گذاریم هم هست و رابطه جنسی داشتم و احتمال داره یک درصد مایع منی داخل ریخته باشه و بلافاصله ۴عدد قرص ال دی به صورت اورژانسی استفاده کردم
حالا میخواستم ببینم این قرص نورم اسکینی که امشب استفاده کردم اثر قرص ضد بارداری رو از بین نمیبره؟ چون به هیچ عنوان نباید باردار بشم - پرسش درمود توده هتراکو
سلام خسته نباشید ببخشید توده هترواکو ب ابعاد ۱۱۵*100خوش خیم است با دارو حل میشود
- سلام من میخوام باردار شم دکتر قرص مدرکسی پروژسترون بهم داده 14روز بعد پریودی یکی صبح یکی شب مصرف کنم ولی من شب 12اقدام کردم برای بارداری یعنی چی میشه ؟
- خونریزی
سلام من بعد از مصرف حجم دهنده باسن گین آپ دچار خونریزی مقعد شدم چیکار کنم
- نازایی
سلام ببخشید تو سنو گرافی نوشته،مایع مختصر در لگن دیده شد،این یعنی چی؟؟؟روز ۱۲ سیکل
- صاف بودن رحم یعنی چه
- سرکلاژ دوبل؟
ایا سرکلاژ دوبل همون شیرودکار هست ؟ و محکمتر از مک دونالده ؟
- کیست تخمدان
پریودیم. عقب افتاده رفتم سونوگرافی میگه کیست تخمدان به ۶سانت داری چکار کنم


