Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جلوگیری از بارداری
سلام، من دودوره آمپول دکاپپتیل زدم این دوماه، خونریزی شدیدم الان کم شده، خواستم بدونم نیازی به جلوگیری در رابطه جنسی هست یا خیر؟ احتمال بارداری وجود داره؟
- بارداری
سلام من دوره ی قاعدگیم ۲۸ روزه هست و یک هفته از وقتم گذشته آزمایش بتا دادم عددش ۴۲۸۰ شد.ایا من باردارم . اندازه اش زیاده یا نرمال
- پریودی روز کنکور
سلام. برای جلوگیری از پریود شدن در روز کنکور باید چیکار کنم ؟
- تغذیه در بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر.بنده در ماه هفتم بارداری هستم.و آزمایشاتم هم خوب بوده.آیا مصرف بستنی در این دوران مانعی دارد؟ممنون از شما
- رحم اجاره ای
سلام ببخشید خواهر شوهرم میتونه بچه برادرشو تو رحمش نگه داره؟ نطفشون شسته شدس
- هایپرپلازی آندومتر بدو آتیپی
سلام و ادب بنده با انجام کوتاژ متوجه شدند که هایپرپلازی بدون آتیپی دارم دکترم برام آمپول زولادکس دوز ۱۰ میلی تزریق کردند و ۱۰ روز فقط پاک بودم ،الان باز خونریزی دارم آیا طبیعی است؟
- خارش آلت تناسلی
من الان نزدیک دو روزه احساس میکنم که آلت تناسلی من خارش میکنه و قرمز شده چه کار باید بکنم؟
- سونو گرافی داخل واژن
سلام سونوگرافی واژن دادم نوشته اکوی غیرهموژن حاوی کانونهای کیستیک متعدد ۳و ۲ م م یعنی چی؟
- کیست تخمدان
سلام ۳۸سال دارم کیست آندومتریوز دارم دوسال پیش جراحی باز کردم دوباره کیستم برگشت دکتر گفت باید پاکسازی کنم دارو هم استفاده کردم نتیجه نداشت میخواستم راهنماییم کنید
- سلام باعرض تبریک سال نو۲سال بعد از یاسگی چند روز که لک بینی دارم
دوسال که یائسه شدم الان چند روز که لک بینی دارم یک روز قطع میشه یک روز دوباره شروع میشه مریض خودتون هستم همکار بازنشسته بیمارستان گلسار
- دارویی برای بارداری
سلام خانم دکترمن۱۲ ساله ازدواج کردم عملivfناموفق داشتم الان۴۰ سالمه چکارکنم بارداربشم خسته شدم ازبس هزینه کردم اماجواب ندادپیش خیلی دکتررفتم امافایده نداشت لطفاکمکم کنیدفیبروم دارم امابعدازسونوداخلی دکترگفت مشکلی برای بارداری نداره شماراهنمایی کنیدچه دارویی مصرف کنم تابارداربشم
- زدن آمپول واریوپپتیل برای لکه ببنی
سلام خانم دکتر من نیز دیک دوماهه لکه بینی دارم،به پزشک مراجعه کرد م،اول،ترنسیددادن،اثرنداست،امروز آمپول واریوپپتیل زدم،به نظرتون اثرمیکنه،هنوز خونریزیم شدیدنشده،درضمن از بودی هم دارم
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشی من هفته ۲۰بارداری هستم ی سرماخوردم چ دارویی مصرف کنم ضررنداشته باشه دسترسی ب دکترندارم ممنونم
- صخامتاندومتر
سلامخانمدکترخستهنباشیدمنسیسالدارمکهبخاطرطولانیبودنخونریزیقاعدگیبهدکترمراجعهکردموسنوگرفتمکهصخامتاندومترچهاردهوششاکوژنمیباشدکهدکتربهمگفتبایدکوتاجکنیمنمترسیدمکهدیگهنتونمبارداربشمبرامدارونوشتایاخطرناکاستلطفاراهنمایمکنیدممنونم
- دفع بقایای سقط
من ۸هفته سقط کردم بادارو جنین ایست قلبی کرده بود الان سنو دادم گفتن ۱۳سانت بقایای داری چیکارکنم نمیخوام کورتاژ کنم سزارین هستم ی دختر ۲سال دارم
- سلام من دختری ۱۳ ساله هستم ۲هفته است که پروییدیم تمام شده ولی هنوز لک میبینم لزومی دارد که برم پیشه دکتر
- سلام من ازقرص های کلومیفن استفاده کردم وحالاحدود
سلام من ازقرص کلومیفن استفاده کردم واین ماه 16روزه ازوقت عادتم میگذره وعادت نشدم البته تروئیدکم تحرک دارم وقرص لووکسن استفاده میکنم وبیبی چک جواب بارداری رومنفی نشون دادوعلایم بارداری مثل حساسیت پستان وحالت تهوع دارم ایامن بادارم
- قرص سیبل
سلام، من ۱۰ روز بخاطر هورمونای بهم ریخته ب تجویز پزشک قرص سیبل مصرف کردم ولی روز ۱۰ ام، قرص اورژانسی مصرف کردم ، میخواستم ببینم ک خوردن قرص سیبل رو ادامه بدم؟ ممکنه پریود بشم زودتر؟ امکان حاملگی چقد میتونه باشه؟
- یایسگی زودرس
بیش از یکسال است که یایسگی زودرس دچار شدم. در حال حاضر ۴۵ سال دارم. مشکل کم کاری تیرویید دارم. لوو تیروکسین مصرف میکنم. آیا میتوانم درمان شوم و باردار شوم یا نه؟
- لطفا سریع جواب بدید درمورد زایمان
سلام یکی از فامیلمون مون باردار هستش و قراره سر ماه زایمان طبیعی داشته باشه. اولین بارشه که زایمان قراره انجام بده ، ولی خیلی استرس داره شبا خواب نداره، همش فکر میکنه ، تو اینترنت سرچ میکنه نگاه میکنه،مقاله زیاد میخونه خیلی خیلی استرس داره باید چیکار کنه لطفا کمک کنید


