Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میخواستم ببینم میتوانم دوباره بارداربشم
حجم تخمدان راست25ccوتخمدان چپ20ccمیباشد(کاملابزرگترازنرمال) فولیکوهای ریز زیادی با دیامترهای کوچکتراز9ccدرقسمتهای محیطی هردو تخمدان مشاهده می شود.استرومای هردوتخمدان اکوژن میباشد.مایع آزاد درکلدوساک رویت نشد نظریه:رحم -PCO -septate.
- زنان زایمان
هنگام پریود درد مقعد دارم درمان چیست؟
- قرص
من رفتم پیش دکتر و گفتن شاید زگیل داشته باشم بعد به من کپسول آزیترومایسین و پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن میخواستم بدونم این دارو ها برای چیه و آیا عوارض نداره و باعث نازایی نمیشه یا استفاده پماد در ناحیه تناسلی خطر ناک نیست؟
- آمپول سنال اف ولکه بینی
من چندماه آمول سینال اف زدم وماه پیش پریودم عقب افتاد بادارویی گیاهی پریودشدم این ماه ۹ روزجلوانداختم وداخلی اصلا پدم خیس نمیشد و۳روزبعرتمام شد وبعدسه روزتست زدم منفی ازچیه
- پرده بکارت
سلام من دوسال پیش پرده بکارتمو از دست دادم الان ازدواج کردم شوهرم فهمیده پرده ندارم میخواد منو ببره دکتر زمان پاره شدن پرده بکارت مشخص میشه؟؟؟
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر من مدتی که یه برش کوچیک قسمت واژنم بود بعد چند روز همه جای واژنم شبیه جوش وتاول خیلی دردناک شده که موقع ادرار خیلی اذیت میشم چکار کنم
- سلام جسته نباشید فیبروم رحم
من خانم ۴۵ ساله که در سنوگرافی مشخص شد ۷میوم دار م۲تاش قدامی میانی ساب سروزال به اندازه۱۶ میلیمتر و۱۱میلیمتر ویک عدد در قدامی فوقانی اینترمورال۷میلیمتر۲عدددرخلفی فوقانی اینترمورال به اندازه۲۳ و۱۹ میلیمترویک عدد در قدامی میانی اینترمورال ۱۱میلیمترویک عدد درناحیه فوندوس به۱۳ میلیمتر دیده شده ضخامت لیگامان یوتروساکرال چپ کمی زیاد است۰ودر داخل ان نودول dleبا ابعاد 4.5mmدیده شده۰درناحیه اندو سرویکس یک عدد کیست نابوتین به قطر 10mmدیده شده۰یک پزشک برای من ۳ امپول triporelinماهی یک عدد تجویز کرد پزشک دیگری برا من ۳ماه قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرد من کدوم تجویز رو انجام بدم
- myometrial echogenicity. No space occupying lesion is seen. Endometrial thickness is 6 mm. RT _ ovary size 38×17 mm LT_ vary size 38×21 mm with multiple small size follicle subcapsulary and stromal echogenicity . No free fluid is seen in posterior cul_de_sac CON: PCO morphology
- سونوگرافی رحم
یک میوم اینترامورال ساب سروزال چیست؟
- تحریک بدون ارگاسم
عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
بنده میخواستم بدونم اگر دختری در زمان مجردی گاهی اوقات (دفعات اندک)تحریک بشه و ترشح هم داشته باشه(تمامی علائمی که فرد را برای رسیدن به ارگاسم آماده میکنه) ولی به درجه ارگاسم نرسه و فقط در حد تحریک باقی بمونه آیا امکان ناباروری و یا کیست تخمدان و رحم در آینده برای او وجود داره؟ - تجمع لوکوله مایع
سلام در سونو من نوشته شده تجمع لوکوله مایع به ابعاد ۴۰در۱۷در۱۶ mm و به حجم ۶cc در قسمت قدام به فوندوس رحم رویت شده است .رحم هم بزرگتر از حد نرمال ۱۰۰در ۶۳د۴۶ mm است ۵۰ سالمه و خونریزیهای زیاد دارم..لطفا علت را بفرمایید
- خود ارضایی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من مدتی خود ارضایی میکنم و 16سالمه چیزی وارد نکردم خیلی میترسم و نمیتونم دکتر برم لطفا پکارتم دچار مشکل نمیشه؟؟خواهش میکنم پاسخ بدید خیلی نگرام
- عقب افتادن پرید
سلام خانم دکتر من ۳۸ سالمه دوتا دختر دارم که بامصرف hmgوhcgباردار شدم ماه پیش ۵ پرید شدم ازشب پنج پریدی شبی دوتا کلومفین خوردم تا پنج شب امروز ۱۸ تیر هست ۱۳ روز گذشته امامن پرید نشدم بی بی زدم منفی بود خیلی ممنون میشم راهنمای کنید
- پرده بکارت
من شوهر دارم ولی شوهرم بادستش بم دس میزنه بعد ب من تهمت زد ک دختر نیستم و منو بردن پیش دکتر مامایی و اون تشخیص داد ک هنوز دخترم و فقط زخمی شدم ایا امکان داره اشتباه کند؟؟
- بکارت
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم من وقتی برای اولین عادت ماهانه شدم بعد از دوران هفت روزم اندازه یک بند انگشت داخل واژنم کردم ولی همون لحظه خون ریزی نداشتم بعد نیم تا یک ساعت بعد از من خون اومد ولی واژنم درد و سوزشی نداشتم فقط کمرم یکم درد داشت خواستم بدونم بکارتم آسیب دیده
- کم شدن خونریزی
من سه ماه قرص سيبل براي تنظيم پريوديم خوردم و ماه پيش تموم شد و اين ماه رابطه داشتم و كاندوم تو واژنم موند و من قرص اورژانسي خوردم واسه پيشگيري يه هفته بعدم همينجوري شد ولي نخوردم
الان دقيقا سر ٢٧ روز پريود شدم ولي خونريزي خيلي كمي دارم خيلي كم
الان به نظرتون اين موضوع ربطي به حاملگي داره؟
براي چي انقدر خونريزيم كمه؟ - مصرف قرص( ال دی )
سلام خانم دکتر برای جلوگیری از بارداری چه راهکار هایی پیشنهاد میکنید
- آمپول پروژسترون
سلام.خسته نباشید. خانم دکتر آمپول پروژسترون خیلی عوارض داره؟من ۴۱ سالمه و ۵ ماهه پریود نمیشم .میترسم این آمپول رو بزنم
- اختلال هورمونی
سلام و خسته نباشید من یه مدت طولانی هست که رنگ پوستم مدام تغییر میکنه، حس میکنم موهای کناره های صورتم زیاد شده ،قاعدگی خیلی بی نظم و همچنین سینه هام هم تا این سن ک ۱۷ سالمه کم رشد کردن.تا حالا دکتر زنان نرفتم .ب نظرتون این علائم و مخصوصا اولی ممکنه از مشکلات هورمونی باشه؟؟
- پریود*
سلام خدمت شما من بعد سه ماه پریود نشدن وسونو رفتن گفتن ضخامتت رحم 17 و آزمایش بارداری دادم منفی بود برام آمپول پرژسترون 6 تا سه روز،روزی دو عدد الان چهار روز از تزریق آمپول میگذره دیروز یکم خون قرمزدر حد خیلی کم داشتم و امروز هم ترشحات قهو ه ای ، فقط کمر درد و گرفتگی دارم و ترشحات قهو ه ای یعنی همون پریود بود تموم شد ؟


