Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص نورم اسکین ۲۰ رو یک ساله میخورم
قرص نورم اسکرین ۲۰ رو یه ساله میخورم نمیدونستم. عوارض داره دکتر دوتا خشاب داده بود تموم شدد ولی چون خوب جواب داده بود من ادامه دادم تاالان که یهو فهمیدم عوارض داشته. الان میخام بار دار شم یعنی الان دیگه نمیتونم باعث نازایی شده روی تخم دون تاثیر داره چتور بفهمم که میتونم یانه ؟
- جواب آزمایش
سلام و وقت بخیر. من قرار بود جراحی پولیپ انجام بدم خانوم دکتر میخواستم بدونم آزمایش Anti tpo igG برای چی تجویز میشه؟؟؟؟؟؟؟ ممنونم
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت خانم دکتر میبخشید من روز شنبه مزاحمتون شدم به اسم یاسمن محمدی شما فرمودید که من زگیل در قسمت دهنه رحم دارم من عقدم و عروسی نکردم و پرده بکارتم هنوز هست من بابت این مزاحم شده بودم که احساس میکردم در قسمت دیواره های واژه جوش هستش اما شما فرمودید اون نیست بلکه زگیله راستیش یه کرم دادید من الان نمیدونم دقیق اون زگیل کجاست آیا رنگ زگیل فرق میکنه؟ باید دوباره بیام مطب ؟ ممنون میشم جواب بدید
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- ۴۶ ساله با رحمبا سلام خانمیی به ابعاد ۹۱وضخامت اندومتر ۵میلی متر وتصویر میوم در بادی رحم به ابعاد ۱۰میلی متر ۱۵ روز خونریزی دارم البته به دلیل استفاده از قرص اظطراری لطفا راهنمایی کنید خواستم ببینم وضعیتم خطر ناک
باسلام خانمیی ۴۶ ساله با رحمی به ابعاد ۹۱وضخامت اندومتر ۵میلی متر وتصویر میوم در بادی رحم به ابعاد ۱۰میلی متر ۱۵ روز خونریزی دارم البته به دلیل استفاده از قرص اظطراری لطفا راهنمایی کنید خواستم ببینم وضعیتم خطر ناک
- سوال در مورد استفاده از مدروکسی پروژستون
به علت ضخامت دیواره رحم، بعد از کورتاژ تشخیصی،دکتر گفتند مشکلی نیست و به مدت ۴ماه قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردند، هر شب دو تا ، تا ۱۲ روز، بعدش گفتند قطع کنم.و پس از ۱۴ روز از ابتدای پریود دوباره شروع کنم اما الان بعد از یک هفته از شروع مدروکسی پروژسترون، با این که اصلا قطعش نکردم، پریود شدم،در حد لکه بینی نیست چه کار کنم؟ قرص را ادامه بدم یا رها کنم. ۴۹ سالمه
- اندومتریوز
سلام من لکه بینی وخونریزی بین پریود دارم که دکتر تشخیص کیست دادند ودانازول ۱۰۰ روزی یک عدد ۴۰ تا تجویز کردند که با وجود مصرف قرصها بازم لکه یینی دارم درضمن من آندومتریوز گرید ۴ هم دارم وچند روزی است که درزیر شکم وپهلوم احساس درد دارم ایا میتواند از عوارض قرصها باشد وتجویز دکتر درست است؟
- سونوشکمولگن
سلام خسته نباشیددرسونورحم وضمائم ولگن توسه ماهگی حامله باشی نشون میده؟؟؟ ممنون ازراهنماییتون
- آمپول پروژسترون
سلام من دو ماهه پریود نشدم دکتر بهم دو تا آمپول پروژسترون داده گفته دوتاشو باهم بزنم خواستم بپرسم دوتاشو چجوری ترکیب کنم با هم بزنم؟
- عفونت واژن
سلام .من قارچ واژن گرفتم دوبار از پماد کلورتیمازول استفاده کردم خوب نشدم برای سومین بار که رفتم دکتر برام میکونازول تجویز کردن از شب اول که استفاده کردم به لکه بینی افتادم شب سوم استفاده کردم بیشتر شد لکه بینیم.
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- سلام وقت بخیر
توده سینه راست هیپواکو بدون میکروکلسیفیکاسیون و دیستورشن به ابعاد5 .3*2. 7 خطرناکه؟؟؟ فعلا ب دکتر نشون ندادیم خیلی نگرانیم. آیا خطرناکه
- زایمان طبیعی
سلام خسته نباشید۷روزه زایمان طبیعی کردم،،الان لابیای بیرونی که سمت بخیه ها هست ورم کرده ودرد داره و تیرمیکشه ممکنه عفونت باشه؟؟بخیه ها درد ندارن
- کیست تخمدان
با سلام دختری 24 ساله هستم و مبتلا به سندروم PCO . اول مهر ماه 93 سونو کردم و یک کیست ساده 25 میلی متری داشتم که خداروشکر با مصرف قرص اچ دی برطرف شد. بعد مصرف این قرص در آزمایش خون متوجه شدم آنزیم های کبدیم بالا رفته . با این وجود پزشک برام قرص دزوسپتیو تجویز کرده . آیا باید مصرفش کنم؟ قرص دوفاستون برای مشکلم مفیده؟ ممنونم
- ازدواج…
سلام خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی در آزمایش های ازدواج مشخص میشه فرد قبلا زگیل تناسلی داشته یا حتی همین الان هم درگیرش هست یا نه
- نامنظم بودن پریود
سلام من کیست تخمدان داشتم و دکتر رام قرص سیبل رو به همراه اسپیرونولاکتون تجویز کردن تا یک سال مصرف کردم و سونوگرافی دادم کیست هام از بین رفته بود ولی بعد دوماه دوباره پریودم نامنظم شده علتیش چیه؟ دوباره باید قرص سیبل و اسپیرونولاکتون رو مصرف کنم؟
- درد شدید زیر شکم هنگام مدفوع وچند روز قبل از پریود.
وقت بخیر. من پریود کاملا منظمی دارم و دو ماه است که قبل از شروع پریود احساس درد شدید در زیر شکم و کمر دارم. در این روزها هنگام مدفوع از شدت درد و سرگیجه از حال میرم و بعد از چند ساعت استراحت شدت درد کم میشه. ممکنه راهنمایی کنین که الان من باید چه کار کنم؟ چون یک روز قبل از پریود هست برای مراجعه به دکتر زنان مشکلی برای تشخیص نیست؟
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من ۳۴سالمه چهارساله که اقدام به بارداری کردیم باردارنمیشم دکترر فتم میگن تخمدانهات خوبه درضمن هم کیست داشتم هم فیبروم ولی باخوردن داروکیستام افتاد ولی فیبروم هام گفتن کوچیکه مشگل نداره ولی ماه پیش واین ماه پریودیم دوروزه بود بعداز دوروز زیردلم تا چندروزخیلی دردمیگیره میشه راهنماییم کنین بگین مشگل چیه ممنون میشم
- عقب افتادن پریودی
سلام خانم دکتر من دوماه هست ک پریود نشدم، باردار هم نیستم ، ورزش میکنم و چاق نیستم ، تخمدان چپم تنبل هست دکتر بهم قرص دروسبلین داده روزی یکی بخورم الان این قرص رو زدم گوگل دیدم نوشته برای کاهش خونریزی و .... آیا به من قرص اشتباه دادن؟
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام خسته نباشید من یه چند مدته که پریودهام نامنظم شدن ده روزیه بار پریود میشم واسترس هم خیلی دارم تا اینکه رفتم دکتر واسم امپول استرادیول والرات نوشت تو یه ماه دوبار استفاده کردم خوب نشدم دوباره رفتم دکتر یه ویتامین کا داد دوباره امپول استرادیول والرات وقرص پروژسترون داد مصرف کردم اما دوباره الان بعد از ده روز پریود شدم چیکار کنم لطفا کمکم کنید بخدا خسته شدم حالم خیلی بده


