Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واژن
سلام خانم دکتر وقتتون به خیر. ببخشید من احساس میکنم مورچه ای وارد واژنم شده،خیلی میترسم،چیکار باید بکنم؟
- سلام من هفته ۱۳ بارداری استم از این پماد تریامسینولون اِن اِن استفاده کنم ضرر دارد
- بارداری در روز دهم سیکل
سلام وقت بخیر در روز نهم سیکل نزدیکی داشتم البته بصورت طبیعی جلوگیری کردم و یک ماه از قطع ال دی هم میگذره. روز دوازدهم سیکل ترشح تخمک گذاری داشتم.ایا امکان بارداری وجود داره؟و اینکه چند روز بعد از دیدن ترشح تخمک گذاری تخمک آزاد میشه ممنونم از وقتی که میگذارید.
- باروری
من اقدام به بارداری کردم دکتر قرص انفولیک وقرص گلدن لایف بهم دادن وبی نظمی قاعدگی وکم کاری تیروئید دارم چقدر شانس به بارداری دارم
- مشکل در پریود
با سلام، من یک سال پیش زایمان داشتم و در شیزدهی هستم، وقتی دخترم ۸ ماهش بود یکبار پریود شدم، ماه بعدش هم پریود شدم ولی از اون زمان تا کنون دیگه پریود نشدم. آیا نگران کننده ست یا طبیعیه؟ چندبار بیبی چک گذاشتم که منفی بود و علائم بارداری ندارم
- درد در ناحیه زیرشکم سمت راست
س.دوماهه سزارین شدم.در ناحیه سمت راست شکمم درد دارم
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من ۱۰ روز قبل موعد پریودم اقدام کردم الان ۳ روز از موعد پریودم گذشته امکان داره که باردار باشم ؟ شنیدم که احتمالش کمه درصدش پایینه درسته؟
- خونی شدن اوضاع
داشتم با شوهرم رابطه جنسی انجام میدادم بعدش ک تموم شد ارضا لکه خونی داشت شبش من پوماد کلوتریمازول زده بودم ظهر رابطه جنسی انجام شد دلیلش چیه
- پریود ۱
سلام وقت بخیر دوماهه که نزدیکی نداشتم .ماه قبل پریود شدم ولی این ماه ۴ روز از موعدم گذشته پریود نشدم.قبل از این دوماه هم به مدت ۶ ماه قرص مارولین به همراه کاندوم برای پیشگیری استفاده میکردم.علت پریود نشدنم چیه.؟ روز ۲۰ سیکل ترشحات تخمک گذاری داشتم.نزدیکی هم نداشتمبا اینکه مطمئن بودم ولی باز هم .بی بی چک هم دوبار گذاشتم منفی بود .علت چیه؟
- عوارض آمپول دکاپپتیل
سلام.۴۷سالمه.آمپول دکاپپتیل واسه کانسر برست، واسه ام تجویز شده.یا دوز تزریق کردم.خواستم بدونم دوره درمان چند ماهه؟بعد از اتمام دوره عوارض هم از بین میره یا عوارضش برگشت ناپذیره.؟ممنون
- پریودی
باسلام من الان ۱۰روز پریودم عقب افتاده و دوتا امپول پروژسترون باهم زدم (۲۶ام امپولو زدم)اما هنوز پریود نشدم و هیچ علاعمی ندارم .میخاستم بدونم چه دلیلی دارع و اینکه واقعا امپوله اثرمیکنه ؟چقدباید صبرکنم تا امپول تاثیرشو بزاره منپریود شم؟
- قاعدگی
سلام خانوم دکتر.من پریودم نامنظم هست طوری ک میتونم بگم هر۴۵روز یکبار پریود میشم قبل از اینکه پریودم نامنظم بشه چند بار بین دو قاعدگی لکه بینی داشتم ک اولین بار بود می دیدم و از اون موقع الان۳،۴ماهی میشه ک نامنظم شده.متاسفانه ریزش شدید موهم دارم بنظر شما این دو ربطی بهم دارن؟شما احتمال میدین ک مشکل من چی هستش؟و آیا درمان میشه؟
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من ۶ ماه پیش سزارین کردم و دچارخشکی واژن شدم برای درمان چکار باید کرد
- ایدز
سلام در رابطه دهانی برخورد پیشاب مرد به زخم لبی ک خونریزی نداشته احتمال انتقال ایدز چند درصد از راه لب با پیشاب وجود داره خانمدکتر خیلی نگرانم
- بارداری
سلام اگر اب منی به لای بیرونی واژن بره احتمال بارددری چند درصد هست ایا حامله میشم؟؟؟
- کیست سینه
سلام
من کیست سینه دارم و سونو انجام دادم این دفعه نوشته بود حاوی دبری اکوژن شناور خیلی نگرانم میخواستم بدونم چیه ؟
- در مورد حاملگی
س وقت بخیر خانم دکتر من بعد زایمان اونم دوقلو دوباره بار دار شدم ولی همسرم از داشتنش خیلی ناراحته و میگه باید سقط کنی راه کاری لطفا بهم ارائه دهید
- عفونت
با سلام من ۲۸سالمه متاهلم سر خونه زندگیم هستم چندماهه عفونت دارم شیاف گیاهی پماد قرص هرچی که مفید بوده استفاده کردم خوب نمیشم درضمن بجه هم ندارم حامله هم نمیشم الانم که پریود نشدم ۱۰روزه سونودادم کیست تخمدان دارم سمت راست بنظر شما چکار کنم
- مصرف دارو در دوران شیردهی
سلام پسرم ۱۹ روزشه و شیرمادر میخوره. من میتوانم قرص سرماخوردگی و سفیکسیم و چرک خشک کن بخورم؟یا براش ضرر داره؟
- سلام آیا با جنین کامپیت
سلام آیا کسی با جنین کامپکت باردار میشود من الان ۶روز انتقال دادم برای بار دوم ای وی اف کردم


