Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید در پریودی
سلام شبتون بخیر دکتر من ۱ هفته پریودم جلو افتاده یه دختر ۱۶ ماهه هم دارمکه شیرمیدم بهش امروز دومین روز پریودمه خیلی شدیده میتونم قرص ترنسید بخورم
- جنین مرده
سلام وقت بخیر.من ۴۰ سالمه ودر هفته ششم بارداری بودم ۱۰ تا قرص سایتوتک استفاده کردم کلی خون و لخته ازم خارج شد سونو دادم گفت جنین مرده و ساک و جفتش مونده .چیکار کنم که بیفته.ممنون میشم .از کورتاژ خیلی میارسم.
- ورم رحم
سلام من وقتی رحمم رو لمس میکنم یه ورم احساس میکنم که با لمس محکم تر حس ادرار بهم دست میده ، مدتی هست که تکرر ادرار و عفونت ادراری هم دارم ممکنه دلیلش این باشه؟
- پرسش
سلام خانم دکتروقتتون بخیرببخشیدهزینه عمل زیبایی وتنگ شدن واژن چقدر؟ممنون میشم پاسخ بدین
- فعال نشدن تخمک
سلام خدمت شما ..فاطمه ۴۰سالمه از کرمان ..سال ۸۶ ازدواج کردم بعد از سه سال باردار نشدن و مراجعه به پزشک متوجه ناباروری همسرم شدم و در مرکز ناباروری قبل از کرونا آقام عمل کرد و اسپرم فریز دارم.هفته گذشته با مصرف دو دوره سه روزه آمپولهای دور ناف و دو عدد گردی که مثل آمپول پنی سیلین بودند تزریق کردن در باسنم ولی جوابی موقع سنو کردن نگرفتم یعنی تخمکی مشاهده نشد..ممنون میشم راهنمائی بفرمائید.. و در ضمن مصرف مواد مخدر تریاک را هم دارم آیا دلیل بارور نشدن میتواند همین باشد
- پرده بکارت
سلام من ۲۱ سالمه و تو ۱۵ سالگی بکارتم اسیب دیده و خون اومد تو نامه پزشکی قانونی زده ناحیه ساعت ۴ اسیب دیده الان چند سال گذشته تو این هفته دوبار رفتم برای معاینه هر دو دکتر گفتن پایین پرده اسیب دیده سوالم اینه بعد ازدواج تو اولین رابطم خون میاد؟
- سونو
سلام خسته نباشید دکتر خوب برای سونوی واژینال از طرف شما کجاست؟برای تعیین فولیکول غالب که خودتون نوشتین میخواستم،خودتون انجام میدید؟
- زنانه
راجع ب پرولاکتین بالای ینی ۵۹ خطرناکه
- عفونت قارچی. اقدام ب بارداری
سلام وقت بخیر خانوم دکتر من عفونت قارچی چتد سالیه درگیرم باهاش پاپ اسمیرم سالمه تا زمانی ک پمادو قرص فلوکونازول استفاده میکنم خوبم اخیرا ب مدت 6 ماه هفته ای یک عددفلوکونازول ب منظور پیشگیری استفاده کردم ولی تا 6 ماه تموم شد و قرص رو استفاده نکردم مجدد درگیر عفونت شدم قصد دارم برای حاملگی اقدام کنم ولی بااین شرایط نمیتونم لطفا راهنماییم کنید
- کانون هموراژی
سلام تصویر یک کانون هموراژی به ابعاد ۳۳*۶ م م در اطراف ساک حاملگی رویت شد که استراحت و فالواپ با سونوگرافی نیز توصیه می گردد تصویر یک ساختمان کیستیک مانند با جدار نازک و بدون سپتوم و یا اکوی داخلی به دیامر ۲۴ م م در ادنکس سمت راست بیشتر به نفع وجود کیست لوتئال بارداری روئت شد تصویر کنتراکشن در میومتر خلفی مشهود است راهنمایی می کنین
- مصرف قرص مجسترول برای هایپر پلازی ساده در چه روزی از پریودی باید شروع شود؟
مصرف قرص مجسترول برای هایپر پلازی ساده در چه روزی از پریودی باید شروع شود؟
- پریود
باسلام وعرض ادب خدمت شما خانم دکتر عزیز میخواستم بگم که من دخترم 15 سالشه و از اول پریود نامنظم بوده و الان 6تیر میبایست پریود شود اگر بخواهیم روی تاریخ حساب کنیم ولی هنوز نشده که امروز7 مهر است و چون خجالتیه پیش دکتر هم نمیاد اگه داروی گیاهی یا هرچیز دیگه تجویز کنید ممنون میشم
- نازایی
با سلام و عرض ادب / من سی و یک سالمه و هشتی ماهی هست که اقدام بارداری کردم ولی هنوز باردار نشدم / دکتر همسرمو چک کردن گفتن تحرک اسپرمشون کمه ولی تعدادش اوکیه / فقط یکم ضعیفن / یه دکتر گفت منم کمی مشکل تنلی تخمدان دارم ولی دکتری دیگه گفتن چون پریودام تقریبا منظمه بعید میدونن تنبلی باشه و مشکل رو از ضعیف بودن اسپرم همسرم دونستن و گفتن دوماه دارو مصرف کن و اگه جواب نگرفتی آی یو آی رو پیشنهاد دادن / البته اینم بگم در اوایل اقدامم سه ماه آمپول پی دی هوموگ زدم و باردار نشدم / الان فقط نگرانم که چرا باردار نشدم و اینکه مشکلم قابل حل هست ؟؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید چطور میشه باسونو سقط رو تشخیص داد اگه مثلا کلا سقط انجام شده باشه هم تشخیص میشه؟
- خال گوشتی
با سلام خانم دکتر عزیز ..من دختری هفت و نیم ساله دارم که در ایام عید متوجه شدم که یک خال گوشتی کوچک در کشاله ران دارد که قبلا نداشت..آیا خطرناک است یا امکان دارد که زگیل تناسلی باشد؟من خودم ۵ ماه پیش پاپ اسمیر طبیعی داشتم و قبل عید معاینه شدم که دکتر چیزی از زگیل نگفت
- کیت و دوره
سلام خسته نباشید خانم دکتر چرا کیتهای تخمک گذاریم کلا هاله داره از روز5م پریود که پاک شدم تا روز 29م که دوباره پریود شدم کلا هاله داشت ایا امکان داره که پلی کیستیک باشم یا دلیلش چی میتونه باشه
- جنین کامپکت
سلام من جنین کامپکت انتقال دادم .معمولا چند روز بعد از انتقال ابن جنین لانه گزینی میکنه ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتر عید شما مبارک من یه پسر سه ساله دارم یه سال بعد زایمانم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم بعد ۵ماه دچار لکه بینی وخون ریزی شدم رفتم دکتر بهم دارو داد وخون ریزیم بند اومد حدود ۶ماه اصلا پریود نشدم و بعد اون تقریبا یه سال وچند ماهه که پریودم منظم شده ولی باردار نمی شم دکتر رفتم ازمایش وسونو هم دادم ومشکل نیس خواهش میکنم کمکم کنید ۴ماه پیش دکتر برام عکس رنگی نوشته که هنوز نرفتم نمیدونم چرا با این که مشکلی نیس باردار نمیشم کلی بگم یه سال که آمپول زدم دوساله که بدون جلو گیری هستم نمیشم
- ی الان پریودشدم تست دادم مثبت شد ازمایش خون دادم ۳۰ شدایاباردارهستم
سلام خانم دکترخسته نباشی آزمایش خون دادم ۳۰شد ایا باردارهستم ؟ الانم یه هفته خون ریزی دارم لخته خونی قهوه ایی وصورتی رنگه ممنون میشم راهنماییم کنید
- کیست تخمدان25/39 میلی با اکوژن واکوفری وسپتومهای ریز چه درمانی دازد؟


