Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری زنان
سلام من ۱۹ سالمه و سه ماهه عقد کردم من امروز روز دوم پریودیم بود امشب رفتم سرویس همراه لخته های خون یک چیز سفید رنگی ازم افتاد عین یک کاغذ بود گرد ک دورش یک خط مشکی نازک بود تقریبا بزرگ بود تا زده بود خودم بازش کردم میشه راهنماییم کنید اون چی بود واقعا میترسم
- خطرترانگزامیک درشیردهی
سلام خانم دکتر ۳۶ سالمه. یک ماه ونیمه ک دچار خونریزی ولکه بینی شدم وهنوز ادامه داره.متخصص زنان قرص ترانگزامیک اسید بهم دادن.روی شیراثربدی نداره.براکودک ضرر نداره؟
- دوفامد۱۰
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۱۳ هفته و ۳ روز باردار هستم و هیچ مشکل لکه بینی و خونریزی ندارم بخاطر مسافرت دکتر برام قرص دوفامد۱۰ نوشتن ..خودشون گفتن نگهدارنده جفت هست چون میخوای بری مسافرت مشکلی پیش نیاد ..ولی خودم هر چقدر سرچ میکنم این دارو برای تنظیم پریودی هست ..آیا لازمه که مصرف بشه ؟یا شاید داروخانه قرص و اشتباهی داده
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکترسوالم اینه یه بچه ۶ماهه دارم وشیرده ام وبعداز۶ماه پریودشدم ایا میتوانم ازقرص ضدبارداری بخورم ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من لکه قهوه ای میبینم ولی سونو که دادم گفتن نرماله مشکلی نداره بنظرتون بایدبرم متخصص لازمه
- تست پاپسمیر
این سوالا تیک خورده Liquid_Based Satisfactory for evaluation Absence of Endocervical/Metaplastic cells Routine follow_up لطفا جواب بدید
- سینه
سلام خانم دکتر، دخترم 14 سالشه و هنوز پریود نشده ضمنا سینه هاش صافه و هنوز برجسته نشده چمار کنیم؟ قدش 160 و وزنش 40 کیلو هست
- پاپ اسمیر
سلام وقتتون بخیر من به دکتر گفتم لکه بینی قهوه ای دارم کاملا پاک نشدم ازم تست پاپ اسمیر گرفت امروز روز 8 پریودی بود چقدر میتونه جواب تست درست باشه ممنون از پاسخگویی شما
- ادنوم هیپوفیز
با سلام و خسته نباشید.۳۵ سال و متاهل دارای یه فرزند ۶ساله. به دلیل مقداری حالت سرگیجه به دکتر مراجعه کرده و در mri مغز میکرو ادنوم هیپوفیز ۵ میل در ۲ میل تقریبا دوسال پیش داشتم.لکه بینی حین رابطه داشتم و کمی ترسح از پستان که با ازمایش معلوم شد کمی پرولاکینم بالا بود تحت درمان شما بهبود یافت.نظر چند دکتر درباره میکرو ادنوم که مقداری سرگیجه داشتم: ۱.دکتر اول گفتن تقریبا شایع هست و پیگیرش نباشم و درگیر نشم.۲.دکتر دوم فرمون هر سال باید mri بدم که متوجه تغییر سایز بشیم و مرا ترساند۳.دکتر سوم دکتر شاهرخ یوسف زاده مغزواعصاب فرمودن کوچک هست و پیش متخصص غدد برم.۴ دکتر حلق و بینی فرمودن با توجه به شنوایی سنجی کامل که میتونه سرگبجه از جابه جابی کریستال داخلی گوش باشه و شایع هست و درمان دارویی خاصی نداره. من تو این یه سال هیچ دکتری درباره این مشکل نرفتم و خودمو درگیر نکردم. میخواستم نظر شما را بدانم ایا نیاز به پیگیری دارم یا نه؟چون شما هم فرموده بودین اگه باز لکه بینی داشتم نیاز به ازمایش پرولاکتین هست و در این یه سال خوب بودم.
- چسبندگی لولها رحم
سلام خواستم بگم من78سالمه دوتا دختر دارم 15سال که حامله نشدم عکس رنگی چند بار رفتم بهم گفتم که چسبندگی داری چکار کنم حامله نشدم دوتا لوله ها گفتن که چسبندگی داره آخرین بار که رفتم گفتن کی باز شد ولی تا الان حامله نشدم از نظر شما باید چکار کنم تا باز بشن
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر سوال من اینه که دختر من وقتی ۱۶ سالش بود خودش رو معاینه میکنه ینی واژن اش رو یا از همون جایی که خون پریود خارج میشه بازش کرده و دخترم میگه حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن واژن اش درد وگرفتگی داشته حدود ۵ بار اون قسمت واژن اش رو باز کرده و آخرش پرده رو دیده بعد یک روز دخترم پریود شد پریودش یک هفته جلو افتاد بعد از اون موقع خیلی استرس گرفت اومد که به من گفت بعداز پایان پریودش خواستم خودم ببینم که به خودش حین معاینه آسیبی نزده ولی اصلا واژن اش باز نمیشد خیلی منقبض شده خانم دکتر عزیز دیگه از استرس دارم میمیرم آیا به نظر شما درد حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن طبیعیه آیا طبیعیه که در اثر معاینه پریودش جلو افتاده یا پرده آسیب دیده ؟؟ علت گرفتگی بعد از پایان پریود چیه به خاطر معاینه شده ؟؟ خانم دکتر عزیز پرده دخترم سالمه یا نه ؟؟ قربون شما وسواس گرفتم دارم دیوونه میشم خدا خیرت بده به این چند تا سوال من پاسخ بدی بیزحمت
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- تکرر ادرار
سلام علت تکرار ادرار
- مدت مصرف بیوقفه اتیسترون برای جلوگیری از پریود در شرایط خاص
بخاطر شرایط خاصی که برام پیش اومده نمیخوام فعلا پریود بشم و بخاطر پلی کیستیک، از قبلش اتیسترون مصرف می کردم. برای پریود نشدن، بسته دوم رو بی وقفه شروع کردم ولی اون شرایط خاص همچنان برقراره و من نمیخوام پریود بشم. تا چند بسته مجازه که بی وقفه استفاده بشه برای جلوگیری از پریود؟
- قرص
سلام چرا با وجود خوردن قرص اورژانسی به موقع وخون ریزی نداشتن 14روز بعد بی بی چک استفاده کنم یعنی قرص بی اثر است 9ماهه زایمان کرد مه پریودهام هنوز شروع نشده
- پریود نشدن
سلام من ۱۱ اذر پریودیم شروع شد و کامل بود ۲۲ اذر نزدیکی داشتم و بالفور قرص تنسی خوردم ۲دی ماه بمدت دو روز خونریزی کم داشتم اما همش درد دارم امامریض نشدم تا ۲۶دی ی لکه دیدم اما درد کمر زیاد دارم تست هم میزارم منفی هس ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من برای جلوگیری قرص ال دی مصرف میکنم و میخواستم بدونم مصرف چای سبز روزی ۲لیوان تاثیر قرص ال دی رو از بین میبره یا نه میتونم بخورم چای رو یا نه.ممنون.
- دکتر
سلام چرا وقتی پریودم پشتم دردمیگیره
- سلام خسته نباشید من دخترم برا هورمون مردانم قرص مصرف کردم اسپیرونولاکتون و ال دی العان ک قعط کردم کلی جوش زدم خاستم بپرسم میتونم خودم هفته ای ۳تا اسپیرونولاکتون ۲۵ بخورم بدون ال دی پری رو تغیر نمیده بخدا پول دکتر ندارم دیگه
- زائده گوشتی
سلام خانوم دکتر.من دختری هستم۲۳ساله،حدودچهار سالی میشه که داخل واژنم یه زائده که چین خورده و آویزانم هست ایجادشده اغلب به رنگ گوشت و بعضی وقتا هم سیاه میشه اصلا درد و خارش نداره ،اندازشم یک سانتی میشه خودم مطمئنم که زگیل تناسلی نیست چون زمینه انتقالش رو نداشتم.خجالت میکشم به پزشک مراجعه کنم.ممنون میشم اگه در این مورد منو راهنمایی کنین و بگین راه درمانش چیه؟؟


