Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف سیپروترون کامپاین
دخترم سیپروترون واسپیرولاکتون مصرف میکنه حدود ۷ ماه چون در ماه دو بار پریود میشد بعد ۶ ماه دکتر گفت استفاده نکن تا ۳ ماه ولی همون اولین بار دوباره دو بار پریود شد که الان بتز مص ف میکنه ولی این ماه با قطع قرص هنوز پرطود نشد چکار کنم؟
- عادت ماهانه
سلام خانم دکتر خسته نباشید من کلاس پنجم بودم پریود شدم الان ۱۳ سالمه قدم ۱۵۵ هست میخواستم بدونم آیا قدم رشد میکنه؟یا رشد نمیکنه؟اگر رشد نمیکنه باید چیکار کنم؟
- بکارت
سلام.من پارتنرم یکمی آلتشو فشار داد به واژنم اما خیلی درد داشتم هم اون لحضه و چند روز بعدش زیر شکمم و ورودی واژنم. میخواستم بدونم معاینه پرده بکارت برای من که مجرد هستم انجام میشه ؟؟؟بدونِ دردسرو...؟؟چون میخوام بدونم پردم چه نوعه تا بعدش رابطه داشته باشم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ایا همزمان باسرکلاژ شکمی پساری گذاشته بشه اشکال نداره؟بنطرتون هردوباهم باعث موفقیت بیشتر باردار نمیشه؟
- زگیل تناسلی
سلام من زگیل تناسلی داشتم میخواستم برای درمان بیام پیش شماازچه روشی برای درمان استفاده میکنید
- نیش زنبور برای زن باردار خطر دارد
- سلام خانم دکتر من شهریور بخاطر خونریزی شدید کورتاژ تشخیصی انجام دادم جوابش فقط به ریختی هورمون ..استروژن بالا و پروژسترون صفر ولی باز هم خونریزیم قطع نشده پزشک تجویز قرص پروژرا 5 دادند به اضافه امپول لوپرومر 3/75 ولی بازم خونریزی دادم و پزشک بار دوم همان امپول رو تجویز دارند میخواستم بپرسم من که از رحم مشکلی ندارم امکشنش هست بتتزریق این امپول یایسهبشم و چند نوبت طول میکشه یاییسه بشم
- کیست تخمدان
سلام من تقریبا یه سال هست که هرماه از وقت پریودم میگذره رفتم سونو دادم گف کیست تخمدان داری و میرم دکتر آمپول میزنن بعد از ۱۰ روز پریود میشم ماه دیگه بازم اینجوری میشم یه قرص یا راه چاره ای برای از بین بردن کیست تخمدان میخوام لطفا راهنمایم کنید
- نازایی
باسلام و خسته نباشید من بیست و شش سالمه و نازا هستم چهار سال است پچه میخوام اما نمیشه عکس رنگی رحم انجام دادم لوله هام باز هستند و تنبلی تخمدان دارم و کلسترول خونم هم بالاست قرص اتواستاتین بیست هم میخورم تازه فهمیدم تیروئیدم هم کم کاره و قرص میخورم شما بگید من چی کار کنم وزنم هم زیاد بالا نیس مرسی
- ناباروری
سلام خانوم دکتر. همسر من بع دلیل ناباروری مورد عمل جراحی واریکوسل دو طرفه قرار گرفت . قبل عمل تحرک کلاس آ صفر کلاس بی شانزده تعداد اسپرم چهل میلیون مورفولوژی چهاردر صد. بعد عمل و بعد چهار ماه تکرار آزمایش تحرک کلاس آ صفر کلاس بی ده تعداد اسپرم سی میلیون مورفولوژی سه درصد. من هم پیش دکتر زنان تمتم آزمایشات مربوط رو دادم و گفتن همه چی نرماله .سن هر دوی ما هم 37 سال هست . به ما پیشنهاد آی وی اف دادن . دو تا سوال داشتم : نظر شما هم آی وی اف هست؟ و سوال دومم اینکه با این فاکتورهای اسپرم درصد موفقیت آی وی اف چقدر هست؟
- پرده بکارت
ایا خون سیاه تیره قبل از پریودی حدو د یه هفته میتونه مربوط به پارگی بکارت باشه چون میگن خونش روشنه .میتونه خون پارگی سیاه باشه مثل خون اخر پریودی؟/
- قرص سیبل
سلام وقت بخیر. من قرص سیبل استفاده میکنم برای منظم شدن پریود،البته دوبار فراموش کردم، و امروز رابطه داشتم شب قبل و چندشب قبل هم قرص مصرف کردم آیا احتمال بارداری هست؟اگه هست چه قرصی مصرف کنم؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر...من هفته های اول بارداری هستم خاستم بدونم کاپوچینو برای جنین مضره؟
- سرکلاژ
سلام سرکلارابدومینال تاچندسال میش بازنکردسال ۹۴تاحالاسرکلاژم بچه دومم باردارم میتونم بازنکنم
- هورمون مردانه
ایا قطره ویتاگنوس برای پایین آوردن هورمون مردانه خوبه؟ نمیخام از راه داروهای شیمیایی برم از راه گیاهی این قطره جوابگو هست برای جوش های زیاد زیر چانه و گردن میخام مصرف کنم ممنون اگه جواب بدید
- سیاه دانه
سلام آیا خوردن سیاه دانه به صورت ناشتا و کم در هر روز برای زنان ضرر داره ؟ بخصوص برای رحم و یا پریودی مشکل ایجاد میکنه؟
- سلام لیزر قبل بارداری از اقدام به بارداری جلوگیری میکند؟
- وجود توده اکوژن در رحم
با سلام و احترام بنده در حال انجام آزمايشات قبل بارداري هستم در سونوگرافي بنده نوشته در آدنكس چپ تصوير توده اي اكوژن به ابعاد ٤٤ در ٤٢ در ٣٨ ميليمتر ديده ميشود كه داراي mixed ميباشد . احتمال كيست موييد و كيست در زمينه اندومتريوزيس و hemorrhagic مطرح است آيا چيز خطرناكي است ؟در باوري تاثير دارد؟!
- کیست مولتی لوکوله
ایا کیست مولتی لوکوله 5سانتی متر با دارو درمان. میشه
- زنان
سلام ۲کیستی اکوفری مجاور همبهقطر تقریبی۳۴مو۳۵کهاحتمال کیستفونکسیویل است درمان چیست نیاز به عمل دارد


