+98 13 33 755 315
سوالاتدسته بندی: عمومیلکه بینی وقت پریودی
کاربر مخفی پرسید 1 روز پیش
سلام خانم دکتر من قرص دروسبلا برای جلوگیری از بارداری میخورم وپریود نمیشم فقط پنج روز لکه بینی دارم آیا مشکلی دارم یا از عوارض قرص هست