Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نیش زنبور در بارداری روی شکم
سلام ۸ ماهه باردارمالان زنبور زردشکممرو نیش زد مشگلیبرایجنین ایجاد نمیشه؟
- دردپا بعد پریود
باسلام وخسته نباشید دکتر جان یک مدتی هست که بعد پریود هر دو پام درد میکنه زانو وبالاتر از زانو، دلیلش چی میتونه باشه
- واژینوباکتریال
سلام تست پاپ اسمیر دادم.دکترم گفته واژینوباکتریال دارم.بهم پماد دالاواگ سی و مترونیدازول داده.1.میخواستم بدونمیک روز بعد از اتمام دارو بلافاصله میتونم نزدیکی داشته باشم با کاندوم یا بدن کاندوم؟ 2.آیا شوهرم همراه من باید دارو مصرف میکرد؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام وقت بخیر دو دورس قرص سیپروترون کمپاند مصرف میکنم الان حدود ۸تا از قرص مونده امروز خونریزی داشتم خواستم ببینم باید مصرف قرصو قط کنم یا ادامه بدم؟
- نبض زیر شکم
سلام 15سالمه و پایین نافم چن وقته احساس نبض میکنم و گاهی اوقات احساس منقبض شدن و پهلوهامم درد میگیره دلیلش چیه
- سلام ممکنه قرص گین آپ پرویدی را قطع کند
- کیست کورپوس لوتئوم دربارداری
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم و دو سال پیش عمل برداشتن رحم به روش لاپاراسکوپی برام انجام دادین و خیلی هم راضی بودم ولی الان درد در موقع نزدیکی دارم و خیلی اذیتم میکنه ۶ ماه پیش به دکتر دیگری مراجعه کردم و برام کرم استرو مالین دادن وخوب شدم ولی الان هم چند روز ترشحات سفید دارم و کمی خارش و هم درد در موقع نزدیکی و این کرم پیدا نمیشه لطفا راهنمایی کنید که از چه کرمی میتونم استفاده کنم چون من رشت زندگی نمیکنم و دسترسی به شما ندارم خیلی ممنون میشم کمکم کنید خانم دکترمهربونو باتجربه هستین و کارتون واقعا حرف نداره 💜❤❤
- مصرف دز اضافی قرص استرادیول
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من تازگی سونوگرافی رحم داشتم در دوره ۶و ۷ پریودی سونوگرافی انجام دادم ضخامت رحم ۹م و دارای فیبروم درسمت راست دیواره رحم به ابعاد ۶ م آیا خطرناکه امکان سرطان هست ؟
- سوال مهم
سلام، آیا ممکنه تومور تخمدان، در ۶ یا ۷ ماه تشکیل بشه و علائم نشون یده؟؟
- سلام من ۵۳ سالمه و۴ ساله که یاعسه شدم ودر سینه چپم یک توده صفت ناگهانی دیدم ودر مامو گرافی رنگی تشخیص توده ای نان هموژن وماکرولوبوله به طول ۵۵ میلی دادن میخواستم معنیشو بدونم
- ضعیف بودن اسپرم
سلام ایا بدون معاینه همسرم میتونه از نظر کیفیت وحرکت اسپرم مداواشه..اقام هم کارش همش نشسته هستش وهم بدنی ضعیف شده چون عمل فتق ناف کرده ..باید چیکاری کنم ایا دارویی هست..ممنون
- زنان
بعد استفاده از اپلیکاتور واژن وقتی مقداری از کرم بیرون میریزه یکم صورتی رنگ میشه یا دیواره اپلیکاتور پماد صورتی رنگ میچسبه عادیه؟؟
- حاملگی
سلام من 21 روز قرص سیبل مصرف کردم به خاطرکیست بعد از دو روز هنوز پریود نشدم و دیروز هم رابطه داشتم احتمال بارداری هست
- دوفامد
سلام قرص دوفامد برای اینکه پریودم عقب افتاده دکتر تجویز کرده...ضرر نداره؟واینکه تا چ مدت مصرف بشه ۱۰عدد قرص است
- مشکل در پریودی
با عرض سلام خدمت دکتر ، خسته نباشید، بنده با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم ولی به خاطر حل بعضی شک و شبه ها دقیقا فردای روز رابطه قرص اورژانسی مصرف شد که دقیقا بعد از یه هفته از مصرف قرص پریودی اتفاق افتاد ولی خیلی خوب نبود (خون غلیظ تر و پررنگ تر و به اندازه کف دست برای دو روز و سومین روز کم تر و بعدش تمام شد )و معمولا من 5 روز پریود میشوم، بعد از اون دوره
حدودا بعد از یه ماه ، باز پریودیه بنده به مدت 7 روز نسبت به ماه پیشش تاخیر خورد(ولی درد زیر شکم و گاها کمر و سینه بود) و بنده به یک دکتر زنان زایمان مراجعه کردم و ایشون من رو به سونوگرافی نوشتند که نتیجه ی این سونوگرافی این شد که دیواره ی رحم ضخیم 12 میلی متر و در تخمدان چپم کیست دارم به ابعاد 65*27 میلی متر که دکتر برای بنده قرص ال دی و آمپول پروژستزون دو تا تجویز کردند
که بعد از زدن آمپول هنوز پریود نشدم
میخواستم بدونم شرایط بنده چگونه است
و آیا امکان بارداری وجود دارد با توجه به این توضیحات یا به خاطر کیست است که بنده پریود نمیشوم
و آیا با این دارو ها مشکل برطرف میشود ؟ - مشاوره
سلام خانم دکتر مهربون،خانمی 37ساله با دوفرزند 11و9 ماهه هستم فرزندم شیرخودم را میخورد میخواستم بپرسم از نظر شمادرحال حاضر مناسبترین روش جلوگیری از بارداری برای من چیست؟ممنون از توجه شما
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر ماه پیش پریودی م چندروز عقب افتاد دو روز پشت سر هم قرص اورژانسی خوردم چندروز بعد پریود شدم سونو دادم طبیعی بوده آزمایش منفی پریود دوم تاخیر افتاده باید صبر کنم ؟ اثر ات قرصه ؟
- ضخخامت اندومتر
سلام. انشاالله ک عالی هستید ضخامت ۱۸ اندومتر نشانه سرطان است؟


