Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر اگر امکانشه ازمایش بنده رو تفسیر کنید. جواب خوب و نرمال هست؟ روز سوم پریود ازمایش دادم و تنبلی تخمدان دارم
Fsh:2.7 (رنج ازمایش تو فاز فولیکولار ۱.۵ - ۹.۷ )
Lh:3.5 (رنج ازمایشگاه تو فاز فولیکولار ۰.۵ - ۱۰/۵) - عادت ماهیانه و علایم
با سلام من یکی دو روز قبل پریودی خارش بیرونی و یکم داخلی واژن میگیرم علت چیست
- لکه بینی بعد ازانتقال
سلام ببخشید من انتقال جنین فریز شده داشتم بعد ار۷ روز انتقال آخر شب لکه قهوه ای داشتم که شیافهارو به ۳ عدد افزایش دادم و پس از ۲ روز کم کم لکه هام قطع شد و شیافهارو به دستور بزشک به دوعدد مصرف برگردوندم ودر روز ۱۱ بازم لکه های آبکی قهوه ای بازم شروع شدن وشیافهارا به ۳ عدد افزایش دادم که خیلی کم شده الان ولی معذرت میخوام بازم امروز که روز۱۲ هست رفتم دستشوی لکه خون کم رنگ دیدم ،خیلی نگرانم که انتقالم ناموفق باشه ؟لطفن راهنماییم کنید ممنون
- سرکلاژ
سلام من هجده هفته و چهارروز سرکلاژ کردم و الان بیست هفته تمام هستم. میتونم کار های خونمو در حد سبک و آشپزی دونفره انجام بدم؟ اولین بارداریمه با طول سرویکس قبل سرکلاژ 20 و اینکه میتونم به خانه ام برگردم یکساعت و نیم راهش است
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- دردپریودی
سلام من ۲۰سالمه و مجرد هرماه که پریود میشم بخاطردرد کمر و دلم یه قرص پروفن میخورم میخواستم ازتون بپرسم که بعدا برام مشکلی پیش نمیاد یعنی این قرص هایی که میخورم عوارضی داره؟
- سلام من تازه ازدواج کردم نمیزارم شوهرم پرده امو بزنه من باید چیکار کنم
- سقط
سلام ببخشید ایا سقط بدون خونریزی و فقط با درد هم داریم من چند روز درد شدید دارم در نواحی شکم و رحم و بدون اینکه بدونم دارچین و زعفران و اویشن زیاد خوردم این مدت ایا احتمال هست این درد درد سقط جنین باشه
- جراحی زیبایی واژن
سلام ۴۲سالمه و یک فرزند دارم وسزارین شدم ۱۶سال پیش، میخواستم بدونم عمل زیبایی واژن انجام میدیم. و هزینه هم بفرمایید
- سوال
سلام ایا خارش داخلی مقعد و درد سمت راست شکم و احساس وجود خار در مقعد و همینطور سمت راست شکم ورم سمت راست داخل ناف و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و دراوردن چیزی مثل جای مگس که گاهی اطرافش خارش داره. نشانه سیلفیس یا بیماری مقاربتی است یا خیر؟
- سلام من نارسایی دهانه رحم دارم که بچه سقط میکنم راه درمانرو به من میگید
- پریود بعداز بارداری
سلام خسته نباشید .من یک نوزاد ۶ ماهه دارم بعد از زایمان تا ۵ماه پریود نشدم حالا ۱بار پریود شدم ولی الان نزدیک به ۴۰روزه که دوباره پریود نشدم روز ۳۲ بعداز پریودی رابطه پرخطر داشتم قرص اورژانسی خوردم البته یکی از دوتا قرص شکسته بود که همون جور خوردمش ولی هنوز پریود نشدم میترسم باردار باشم احتمالش هست یا نه چکار کنم .ممنون از راهنماییتون
- سلام خانم دکتر من الان نزدیک یک ماه خونریزی دارم وکیست تخمدان اکولوی راست دارم چکار کنم خونریزی من قطع نمیشه درتخدان است
سلام خانم دکتر من کیست تخمدان اکولوی درتخدان راست دارم وخون یزی دارم حود یک ماه وکو تاژ تشخیص شدم چکار کنم خونریزی من قطع نمیشه
- درد بخیه سزارین ازداخل وخونریزی به مدت دوماه
سلام من دوماه زایمان کردم جای بخیه هام از داخل درد میکنه و بعد خونریزی دارم
- سلام من دو سال یائسه شدم دکتر بهم قرص استرادیول داده ایا امکان پریود شدنم هست ؟؟
- تغییر قرص جلوگیری
سلام وقت بخیر من از قرص روجا استفاده میکردم حالا میخوام تغییر بدم روکین بخورم ، ممنون میشم راهنمایی کنید که از چه زمانی قرص جدید رو مصرف کنم
- سلام من زخم شدید دارم وعفونت قرص مجسترول 40 برام نوشتن 13تاخوردم بعدقطع کردم که قاعده به شم بعداز 4روز دوهفته لکه وخون بعد11روز خونریزی شدید بعدیه روز تمیز بودم حالل یه هفته لکه وخون والن شش روزه بازم قاعدگی این دوسه روز خونریزی بیشتر چی کارکنم
- دوران پریودی درد شدید دارم
سلام ببخشید من در دوران پریودیم یعنی روز سوم دردشدیدی دارم هم کمر درد وهم دل درد دارم درست ۳یا ۴ ساعت درد میکشم بعد از اینکه اروم میشم یک تیکه گوشت میاد ودیگه نه خون ریزی و نه دردی دارم واین همیشه هر دفعه که پریود میشم تکرار میشه واین باعث نگرانیم شده میشه کمکم کنید
- تکانهای جنین
سلام من هفته 28 بارداری هستم بچه م دو روزه تکون هاش خیلی آروم شده قبلا لگد میزد مشخص بود الان آروم شده همون تکون ها رو داره ولی آرومه حرکاتش نگرانم چیکار کنم به پزشک دسترسی ندارم که مراجعه کنم متاسفانه پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون
- خارش و سوزش واژن
سلام خسته نباشید.من باردارم۲۱هفته هستم.چندوقت هست که پوست ناحیه تناسلی ام خارش شدیدداره وکهیرمیزنه.حدیداهم کلیتوریسم میخاره.۲۰روزپیش درمان قارچ انجام دادم.ولی همچنان ادامه داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون


