Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال
سلام خانم دکتروقتتون بخیر. استفاده ازگن درناحیه شکم برای تخمدانها ورحم مضرهست؟
- قائدگی نامنظم
سلام خانمدکترمن هر۳ماهیکباریا۵ماه۱بارپروئیدمیشم ووقتیعادتهستم۳روزهتموممیشهوخیلیکم هستمقدارخونریزی ممنون
- جواب ازمایش
سلام جواب ازمایش غربال گری دومم که در هفته ۱۸ انجام دادم calculated :slos <1:100 اینو داخل کارت ویزیتم نوشتین الان این چیه خطرناکه
- سلام خسته نباشید می خواستم بدونم بعد سقط جنین یک ماهه از کی باید شروع کنم به قرص جلو گیری خوردن
- لکه بینی بین پریود
ممنونم که پاسخ سوال بنده را دادید.بله پستان من بعداز دوماه ازشیر گرفتن فرزندم هنوزکمی با فشار شیر دارد. شما فرمودید همین باعث لکه بینی بنده شده .حالا باید چه کنم؟
- اندازه سینه
با سلام من اصلا سینه ندارم ۲۲سالم هست وزنم هم۴۶ ایا راه یا دارویی برای بزرگ کردن ان وجود دارد
- قط نشدن خونریزی
سلام خانم دکتر من بیماری کولیت زخمی دارم چون دارو زیاد مصرف میکنم رحمم مدام خونریزی داره قرص دینوژیست استفاده میکنم تا خونریزیم بند بیاد حالا قصد بارداری دارم میشه با خوردن این قرص باردار شد اگه ن چ داروی استفاده کنم ک هم پریود نشم هم بتونم باردار بشم ۳۰ سالمه ممنون
- بارداری
سلام پریودم نامنظم بود و اقدام ب بارداری کردم و پزشک زنان قرص مدروکسی پروژسترون رو بهم دادن ک از ۱۵تا۲۵پریودم روزی ۲عدد بخورم برای ۳ماه دارو بم دادن و الان پریود شدم یعنی من تاپایان دوره ۳ماه نمیتونم باردار بشم؟
- خارش واژن
سلام خانوم دکتر من خارش واژن دارم وترشح پنیری چیکار کنم؟
- سلام میخواستم بدونم توجواب آزمایش اسپرم باید چند میلیون اسپرم گذارش شده باشه خوبه مال شوهرم ۲میلیون اسپرم نوشته یا میتونه جوابش اشتباه باشه و آزمایش بعدیش کیه انجام بده خوبه ممنون میشم جواب بدین لطفا و مشکلی برطرف میشه
- ممنون میشم زودتر پاسخ بدید
سلام خسته نباشید دکتر من ادونوم هیپوفیز دارم و پرولاکتینمم اونقد بالا نیس و همیشه قبل از عادت ماهیانه مثلا ۱۰ روز قبل یا ۵ روز قبل دچار سردرد بدی میشم دردهای بدی توی سرم میاد و حتی یه روز به پریودی درد های توی سرم خیلی شدید و غیرقابل تحمل میشه آیا به ادنوم مربوط میشه؟ چون در ام ار ای دکتر گفت هیپوفیز خیلی بزرگتر از حد نرمال و بخاطر ادنوم، ادنومم بدون ترشح و سایز کوچیک یا این سردرد ها ممکنه بخاطر کمبود آهن و ویتامین باشه؟ ممنون میشم زودتر پاسخ بدید واقعا نمیدونم از این سردردهای عذاب آور باید چیکار کنم
- توده مجاری ادراری
باسلام به مدت چند ماه روی مجاری ادراریم احساس برآمدگی میکردم امروز دیدم که یه برآمدگی سفید رنگه.توروخدا کمکم کنید خیلی میترسم.درضمن دختر هستم
- رحم بزرگ
سلام وقتتون بخیر در جواب سونوگرافی رحم بزرگ میوماتوز با ابعاد میدساژیتال ۱۳۲*۹۲ میلیمتر محتوای یک میثم اینترامورال تا ساب سروز به ابعاد ۱۰۲*۸۴ میلیمتر در قدام فوندوس و بادی با اثر فشار بر اندومتر و مثانه رویت شد اندومتر اکوژن به ضخامت ۹ میلیمتر رویت شد برای درمان چکاری باید انجام دهم خطرناک هستش
- پماددد
سلام دکتر به من پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن و باید روی لایه های داخلی واژنم بزنم آیا این پماد به داخل واژن هم میره؟ و آیا استفاده از این پماد خطری نداره و مشکلی برام در آینده بخصوص برای بارداری ایجاد نمیکنه (باعث ناباروی میشود؟؟؟)
- مشکل سینه
سلام ۴۴سالمه توی سینه سمت راستم حدودیک سالیه که یه چیز خیلی سفتی مثل گردو هست که اول بالا نزدیک زیر بغلم بود حالا حرکت کرده و اومده روی نوک سینه.وقتی بوی سرخ کردنی بهش میخوره هم بزرگتر میشه وهم دردش بیشترمیشه گاهی وقتا مایع سفیری ترشح میکنه وروی نوکش خشک میشه که وقتی میکنم انگار دردش کمتر میشه .قبل عیدم رفتم پیش دکتر گفت باید برم ماموگرافی که دیگه کرونا پیش اوند والان نمیتونم دیگه مراجعه کنم اگه میشه راهنماییم کنید
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری با درد پریودی
سلام خسته نباشيد من ٢٠ هفته و ٤ روز هستم و بارداري دومم هست چند روز درد پريودي خفيف دارم و سونو هم انجام دادم جفت با گريد ١ هست بنظرتون از يوترجستان 200 استفاده كنم ؟
- حزینه عمل واژن
- گن بعداز زایمان
سلام بعداز زایمان چه طبیعی چه سزارین میشه گن بست؟ شما چه مارک و مدلیو پیشنهاد میکنید؟


