Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زهرا
خانم دکتر سلام مدتی که پایین بدنم میلرزه اوایل فکر کردم رحمم هستش اما الان تولگن وپام هم هستت
- عمومی
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیزم.خانم دکتر من تقریبا پنج روز پریودیم به تاخیر افتاده هم آزمایش خون دادم هم با بی بی چک تست کردم جواب هر دو منفی بود دلیل چی میتونه باشه آیا احتمال بارداری هستش.ممنون از راهنمایی تون
- پریودی بعد از جراحی
سلام خانم دکتر عزیز و گرامی خسته نباشید ممنون از اینکه به پیامهای ما با حوصله جواب میدید، ۴۶ ساله و مجرد هستم حدودا دو ماه و نیم پیش عمل برداشت فیبروم انجام دادم در ضمن کیست تخمدان هم داشتم که کیست هم حین عمل برداشته شد امپولی که تجویز کرده بودین ده روز بعد از عمل تزریق کردم فرمودید نباید پریود بشم بیست و دو روز بعد از عمل پریود شدم دو ماه بعد از عمل اومدم خدمت شما سونو انجام دادید فرمودین مشکلی نداری و دیگه پریود میشید هیچ نوع دارویی هم تجویز نکردید ولی من هنوز پریود نشدم خیلی نگرانم چهار ماه بعد نیز نوبت دوباره دادید راهم دوره و نمیتونم خدمت شما برسم.
- نتیجه پاتولوژی
Recieved specimen in formalin consists of multiple pieces of yellow-brownish soft tissue m:1x0.5x0.5 cm,Summary of sections M/1 embedded totally.
- تشخیص دخول
باسلام وخسته نباشید ببخشیداگه امکانش هست وبخاطرخداوثواب تاجایی که اکانش هست منوراهنمایی کنید...میخواستم بدونم چطوری میتونم ازآخرین دخول وربطه زنم باخبربشم توزندگیم یه مشکل جدی دارم که یکسالونیمه زنم بادومادم توپست بانکش کارمیکنه وتواین مدت زندگیم پرآشوب شده وچندتاسوتی ازگرفتم که فهمیدم بادومادم رابطه داره والان ۷ماهه که باهام نزدیکی نمیکنه وهرسری یه بهونه ای میگیره میخواستم راهنماییم کنیدممنون
- پرده ارتجاعی
سلام خانم دکترببخشید من تازه نامزد کردم پردم ارتجاعی با نامزدم اگه رابطه داشته باشم آیا پردم آسیب نمبینه یا درچه مواقعی پاره میشه ممنون میشم کمکم کنید💞
- عفونت
سلام وقت بخیر مشکل ترشح و خارش واژن دارم البته وقت ویزیت هم دارم و باید مطب خدمت برسم ایرادی نداره تا روز نوبت از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده کنم که کمی فشار خارش واژنم کم بشه؟
- سونوگرافی
میومها واسکولاریتی متوسط دارند، در کاویته رحم پولیپ هیپوواسکولار است. این ها به چه معنی است؟
- تست پاپسمیر
سلام من تست پاپ اسمیر دادم اینو تیک خورد Routinefollow-upخواستم بدونم مشکلی هست یا نه
- خونریزی بعداز کرم واژینال
سلام من ۵ماهه باردارم و دیشب از پماد کلوتریمازول استفاده کردم و امروز بعداز نزدیکی باهمسرم متوجه خونریزیم شدم و تقریبا دوسه ساعته که ادامه داره .برای بچم خطر داره؟
- سلام دکت من ۴ بار سقط داشتم سرکلاژ هم کردم باز هم سقط شد در ماه ۴ ۵ ۶
- رترووورسه و کلدوساک
سلام من ۲۹ سال دارم و یه دخور ۶ سال و ۹ ماهه دارم. سونوگرافی کالرداپلر رحم و تخمدان ها (ترانس واژینال) رحم در وضعیت رترو ورسه در ابعاد (۶۵*۳۵*۴۷) میلیمتر با اکوی میومتر یکنواخت میباشد. ضخامت آندومتر ۶ میلیمتر. ضایعه پاتولوژیک واسکولار در میومتر و آندومتر دیده نشد. درون تخمدان راست یک کیست با جدار نازک و یک سپتومنازک بدون ندول یا وژتاسیون و با جداری آواسکولار به ابعاد (۱۲* ۱۳) میلیمتر دیده شد. ORADs=2 تخمدان چپ به ابعاد (۲۳* ۱۴) میلیمتر با اکو طبیعی و عروق طبیعی دیده شد. در فضای کلدوساک ۱۱ سی سی مایع آزاد مشاهده می شود.
- نازایی
سلام،من قبلا که مجرد بودم خیلی لاغر بودم پریودام منظم بود، بعد ازدواج ۱۰ کیلو وزن اضافه کردم ،البته الان وزنم نرماله،چاق نیستم،ولی پریودام نامنظم شد و هر چن ماه یه بار پریود میشم،واسه بارداری اقدام کردم گفتن تنبلی تخمدان دارم و با دارو هر بار تخمک بالغ دارم ولی باردار نمیشم،۸ ماهه اقدامم،خانم دکتر خاستم ببینم باید وزنمو به قبل که لاغر بودم و پریودام منظم بود برسونم که باردار بشم،یا همین که تخمک بالغ دارم دیگه لازم نیست خودمو لاغر کنم
- سلام من تنبلی تخمدان دادم
سلام من چند ماه است که لکه بینی و سردرد و کاهش میل جنسی دچار شده ام.پزشک تشخیص تنبلی تخمدان را دادند و سیپروترون تجویز کردن اما با وجود مصرف قرص لکه بینی من ادامه دارد
- داستینکس
سلام خانم دکتر من یکماه است پریودم عقب افتاده و باتوجه به اینکه موهای زائد زیر چانه دارم و مرز بودن تسترون و بالا بودن زیاد پرولاکتین برام گلوکوفاژ و داستینکس تجویز شده داستینکس دوبار در هفته میشه همزمان دوتا باهم مصرف کرد یا نه؟ و اینکه سومیش داره مصرف میشه هنوز پریود نشدم
- سلام خانوم دکتر من 23سالمه و بچه کی بودم 11سالم بود ک یکی از پشت ایستاده التشو لای پاهام فرستاد و نوک التش به پرینم خورد و سریع خودمو عقب کشیدم وقتی رفتم دستشوی دست که گذاشتم اون پایبن یکم خون شد قددستم میخام بدونم بکارتم اسیب ندیده خیلی نگرانم
سلام خانوم دکتر
- پرده بکارت
سلام من تقریبا دو سال پیش با یکی رابطه داشتم الان ازدواج کردم شوهرم فهمیده پرده نداشتم اول بیخیال بود ولی الان میگه میخوام ببرمت دکتر من الان چندبار با شوهرم رابطه داشتم بازم زمان پاره شدن پرده مشخص میشه؟؟؟
- درباره
سلام من سقط داشتم الان ۲۸روز میگذره روز ۱۴دهم خونریزیم قطع شده بود فقط لک میدیدم بد رابطه با شوهرم خونریزی دارم الان بد ۲۸روز بهم گفتن قرص ال دی بخور خوب میشی الان من چیکار کنم؟
- خارج شدن تکه گوشت صورتی هنگام پریود شدن دختر مجرد
سلام من 15 ساله هستم و مجروم امروز روز 4 هستم که پریود شدم برای اولین بار تکه گوشت صورتی خارج شده ازم این طبیعه ؟
- چند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
جند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم


