Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
سلام من باکره هستم روز ۷ پریودم با نامزدم معاشقه داشتم و شلوار نازکی پام بود و ایشون برهنه بودن الت هارو مالش دادیم و ایشون ارضا شد و مقداری از منی ایشون روی شلوارم ریخت با دستمال از روی شلوار پاک کردم ولی چون خودمم تحریک بودم مقداری التم خیس بود نگرانم منی به خیسی التم برخورد داشته باشه ایا احتمال بارداری وجود داره؟ حدود ۳۵ ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی خوردم از نگرانی الان باید تا ماه بعد صبر کنم ببینم مریود میشم یانه؟ یا قرص خوردم زودتر باید خونریزی کنم؟
- APCA
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم اپکا باعث سقط توهفته ی چندبارداری میشه وایا شما به لنفوسیت تراپی اعتقاد دارین؟
- بارداری
سلام آقای دکتر روزتون بخیر من ۹ م شروع آخرین پریودیمه سیکلام ۲۵ روزه س و مدت پریودیم ۴ روز طول میکشه ۱۵ رفتم دکتر برا بررسی فولیکول که تا غالب داشتم ۱۶ hcgبرام نوشت که ۱۷ م تزریق کردم و ۴ شب پشت سر هم اقدام داشتم فردا که میشه ۲۴ م یه هفته از آمپولم و اولین رابطه اقدامم میگذره با توجه به اینا اگه لقاح صورت گرفته باشه که از درد کمرم و ورم کردن سینه م و یکم حساس شدنش حس میکنم که صورت گرفته ولی اگه با ماشین برم شهرستان که ۸ ساعت رفت طول میکشه و شنبه هم بخوایم برگردیم ۸ ساعت برگشت باعث سقط میشه؟؟؟؟؟؟ من ۱ تیر یه سقط داشتم و الان هم از شب سوم پریود به مدت ۵ شب شب یک عدد لتروزول و الان شبی یه شیاف پروژسترون و شبی دوتا استرادیول والرات فولیک اسید ید وفولیک ویتامین ای و آ اس آ مصرف میکنم
- پرولاکتین بالا
سلام. من 33 سال دارم. ماه قبل برا ازمایشات قبل بارداری به دکتر مراجعه کردم. آزمایشاتم کلا خوب بود. تیروئیدمم عالی بود. فقط پرولاکتینم بالا بود.52.54ng/ml. من داروی رفلاکس معده مصرف میکردم. آیا ممکنه از داروهای معده باشه که پرولاکتینم بالا رفته؟ از سینه هام شیر میاد. وقتی برا ازمایش رفتم داروی معده مصرف میکردم. یکی دو هفته بعد ازمایشم از سینه هام شیر اومد وگرنه قبلا اصلا اینطور نبودم. از وقتی که شیر ا سینه م اومد دیگه داروهای رفلاکس و ترک کردم. به نظر شما حتما باید پرولاکتینمو درمان کنم بعد باردار بشم؟ پریودی منظم 24 روزه دارم. ممکنه با وجود پرولاکتین بالا بار دار بشم؟ شما دارویی پیشنهاد میکنید؟
- استفاده از قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید. من پریودی نامنظمی دارم به دکتر مراجع کردم بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده من اقدام به بارداری هم کردم مشکلی نیست با خوردن این قرص باردار بشم مشکلی برای بچه پیش نمیاد؟ ممنون میشم پاسخگو باشید
- وجود توده اکوژن در رحم
با سلام و احترام بنده در حال انجام آزمايشات قبل بارداري هستم در سونوگرافي بنده نوشته در آدنكس چپ تصوير توده اي اكوژن به ابعاد ٤٤ در ٤٢ در ٣٨ ميليمتر ديده ميشود كه داراي mixed ميباشد . احتمال كيست موييد و كيست در زمينه اندومتريوزيس و hemorrhagic مطرح است آيا چيز خطرناكي است ؟در باوري تاثير دارد؟!
- لکه بینی
سلام وقت بخیر. من 29 سالم هست و pco هستم و خرداد ماه 13 ام پریود شدم و تیر ماه 8 ام.. 26 تیر ماه رابطه کاملا بدون دخول داشتم. در حد لمس آلتها. مرداد ماه 6 ام پریود شدم. اما تا الان که 5 روز میگذره من خونریزی ندارم. و لکه بینی دارم. و دیروز هم تقریبا قطع شده بود.
ایا امکان باردادی هست؟ و اینو هم بگم گه من باکره ام. چقدر احتمال داره این لکه بینی ها نشانه بارداری باشه ؟ - سفت شدن شکم
سلام وقت خوش هفته۲۹ و سرکلاژ شکمی هستم از هفته۲۴ در طول روز حدودا ۵الی ۶بار در روز شکمم سفت میشه ولی قبلش نفسم بند میاد بعد شکمم سفت میشه و درد خفیفی داره گاهی هم درد نداده فقط چند ثانیه تنگی نفس و سفت شدن سمت راست شکمم هست ایا این انقباض هست و خطر داره؟
- سقط
با سلام خدمت شما خانمی هستم ۳۷ ساله یک پسر ۶ ساله دارم و یک پسر یک و نیم ساله والان متوجه شدم ۵ هفته باردار هستم می خواهم سقط کنم ولی نیاز به یک مشاوره دارم چون زایمانم سزارین بوده .لطفا کمک بفرمایید
- درد زیر شکم بعداز قرص اورژانسی
آنتی بیوتیک مصرف کرده بودم بعد از آن قرص اورژانسی مصرف کردم چند روز بعد خونریزی داشتم و الان هم زیر شکمم درد میکنه ترشحات هم داشتم سفید و بیرنگ بودن پنیری شکل نبود
- پوایپ رحم
باسلام ایا پولیپ رحم وتخمدان پلی کیستیک باقرص رفع شدنی نیست
- عکس رنگی رحم
سلام خانم دکتر .در رشت کجا عکس رنگی رحم انجام میدن؟
- سن بارداری
سلام تعیین سن بارداری ازروی اخرین مریودحساب کنیم یاسونوان تی چنروز نفوت داشت سونوبیشتربود کدوم درستتر
- بارداری
سلام شبتون بخیر . هفته ۲۶ و ۳۰ آمپول بتامتازون تزریق کردم یعنی ۱۲ تا . الان ۳۵ هفته ام . ریه بچه تشکیل شده یا باز باید بزنم ؟ بچه چند هفته بیاد نیاز ب دستگاه نداره ؟
- قطع خونریزی سقط بعداز۵ روز
بعداز سقط تا۵روز خونریزی ضعیف داشتم وبعداز۵روز قطع شد ایاطبیعیه
- پریود دوم بعد قرص اورژانس
سلام من ۴ فروردین کاندوم سوراخ ریز داشت قرص خوردم ۷ فروردین پریود شدن تا ۱۴ فروردین پریود اسفند بهم ریخته بود اردیبشهت نهم پریود شدم ۶ روز.۵ روز بعد از پاکی باز کاندوم سوراخ ریز داشت و قرص خوردم حدود ۷ روز بعد پریود شدم یعنی ۲۶ اردیبهشت و خونریزی زیاد بود و ۶ روز طول کشید.الان دهم خرداد هنوز پریود نشدم آیا بخاطر مصرف قرصه یا باردارم؟قاطی کردم الان باید ۹خرداد یا ۲۶ خرداد پریود بشم؟
- تاخیردرپریود
من روزمو کامل گرفتم وپریودیم بیست روزی هست عقب افتاده واز صبح تاشب حالت استفراغ دارم امکان بارداری هست ؟تیروئید کم کار هم دارم
- روزه داری
سلام من درهفته ۵بارداری هستم ایاروزه بگیرم یانه ۱۶روزکامل گرفتم حال بقیه راچه کنم ممنون
- بارداری هماتوم
سلام خسته نباشید من نه هفته باردارم هماتوم دارم سی درصد ساک بچه گرفته آیا رابطه جنسی خطرناکه؟
- ###بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر من سه ماهه که بع بارداری اقدام میکنم اما باردار نمیشم رفتم دکتر گفته هیچ مشکلی نداری سه ماهه که اقدام میکنم اما پریود میشم حامله نمیشم از چی میتونه باشه چرا اینطوری میشه ۳ ساله ازدواج کردم ۲۱ سالمه خیلی نگرانم تو رو خدا راهنماییم کنین


