Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه ب تخمدان
سلام خواهرم با لگد ب تخمدان سمت چپ م ضربه زد ایا احتمالش هست ک مسکلی پیش بیاد
- پرده بکارت…..
سلام .اگه پردت سالم باشه اما لب های داخلی واژنت خراشیده باشد لب های داخلی که حز بکارت نیست ایا امکانش هس که خودش به مرور ترمیم شود ایا در مورد گواهی سلامت مشکل به وجود میاد ؟
- لک بینی
سلام من دختر ۱۹ ساله ای هستم و پلی کیستیک تخمدان دارم .از قرصهای متفورمین و اسپرونولاکتون و فیناستراید و دوفاستون استفاده میکنم .طبق تجویز پزشک دوفاستون را از روز ۱۴ به مدت ده شب باید مصرف کنم اما الان بعد از ۷ماه مصرف این قرصها روز ۱۵ دچار لکه بینی شدم .باید مصرف قرص را ادامه بدم؟ممنونم
- بارداری بعداز سقط
سلام خسته نباشید من حدودیک هفته س که عمل کورتاژ انجام دادم جنین ۱۰هفته ای بود.برای بارداری کی میتونم اقدام کنم سنم ۳۸ساله برای بارداری عجله دارم
- واکسن گارداسیل
با سلام خسته نباشید. من دو ماه پیش آزمایش hpv دادم کلا منفی بود و به درخواست خودم به دکتر گفتم واکسن برام تزریق کنن. من میدونستم فقط یه دوزه. دوز اول واکسن گارداسیل را زدم و الان نوبت بعدی رسیده و نمیخوام دوز دوم و سوم را بزنم.آیا مشکلی پیش میاد که نزنم ؟یا ایرادی نداره و فقط ایمن نمیشم؟ چون آزمایشم منفی است و من و شوهرم ۶ساله ازدواج کردیم وقتی برای من منفی است پس برای شوهرم هم منفی است و ما رابطه ای سالم داریم.
- واکسن کزار
سلام خانم دکتر ، خانم صادقی به من گفته بودند واکسن کزاز رو در ماه چهارم بزنم اما من زودتر زدم ( در هفته 16 بارداری ) اشکالی نداره؟ با تشکر
- سلام در رابطه واژن از داخل بالای واژن نمیددنم زخم شد یا پاره با خونریزی شدید و درد زیر شکم و خون قطع شد و گاهی حس میکردم ادرار از سوراخ های بالای دهانه واژن بیرون میومد و بو میداد. و زیر شکممو که فشار میدادم از سوراخ های بالای واژن اب گرمی میومد
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- درد جای عمل سزارین چهارم
سلام چرا بعد از نه روز از عمل سزارین چرا جابی بخیه ها درد میکند وسفط شده
- انتقال جنین
سلام شما خانم دکتر چندتا جنین انتقال میدید
- معرفی اورولوژیست
سلام خانم دکتر لطفا متخصص اورولوژیست خوب معرفی میکنید ممنون
- ناباروری
خانم ۴۲ سالم هم خودم وهمسرش سالمم وای ۱۳ سال بردار نشدم دلیل
- بارداری مجدد بعد دوبار سقط
سلام خانم دکتر دکتر من۳۵ سالمه یه پسر ۸ ساله دارم دوبار سقط داشتم یه بار دوقلو که سه ماهو نیم بوده یه بارم پارسال که شش ماه و نیم بوده میخوام دوباره باردار بشم میشه راهنماییم کنید
- مصرف اوابوست
سلام وقت بخیر خانمی ۳۴ساله و مجردم سونوگرافی دادم تخمدان هام حداقل نرمال بود دکتر برام اوابوست تجویز کرد هفته ای دو عدد قرص میخورم این ماه دو روز پریود شدم و امروز روز سوم هست و درد زیر شکم دارم اما فقط لکه بینی دارم و خونی نمیبینم لطفاً راهنمایی کنید.
- زنان
یک ماهه حامله ام باشش عددقرص سایتوتک که زیرزبانی استفاده کردم که سقط بشه امانشده اولش یک کوچولو خونریزی داشتم بعدسه روزقطع شد ولی امروز خونریزی داشتم ولی جنین نیفتاده چیکارکنم بنظرشما؟
- درد در تخمدان ها و مقعد
برای پریودی نامنظم و درد در تخمدان ها به دکتر زنان مراجعه کردم،در سنوگرافی لگن و تخمدان گفتن تنبلی تخمدان دارم،دارو برام تجویز شد و هنوز دارم مصرف میکنم،ولی هنوز تخمدان هام درد میکنه و درزمان پریودی و گاهی خارج از اون مقعدم درد میگیره
- بارداری
سلام من دو هفته پیش نزدیکی بدون دخول با نامزدم داشتم متاسفانه کاندوم پاره شد مایع منی قسمت استخونی بالای واژنم ریخت سریع شستم خودمو ولی از اون روز استرس دارم با اینکه پریودی نامنظم داشتم ولی با تاخیر دو روز در پریودیم به خاطر این موضوع خیلی استرس دارم هیچ علائم شبیه بارداری هم ندارم اما باز ترس دارم چند روزی هست که شاهد عفونت واژن هم بودم لطفا راهنماییم کنید
- پریودی سخت
واينكه قبل از شروع پريودي جوش هاي پخش شده بدي توي ،قفسه سينه تا بين سينه ها ميزنم از چيه تو ازمايش هورمون چيزي نشون نداد
- درمانزگیل تناسلب
سلام خانم دکتر شما برای زگیل تناسلی چه نوع درمانی رو در مطب انجام میدهید
- بارداری مهم
سلام بهترین زمان برای انجام آزمایش غربالگری دوم در چندهفته بارداری است .


