Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خیلی مهم **
بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر چه اقدام دیگری میتونم انجام بدم تا در صورت اینکه ویروس در بدن باشه اون هم کامل دفع بشه ؟
- واژینال
طی دوماه پشت سرهم سه بارخونریزی شدیدداشتم
- پریودبعد از زایمان
با عرض سلام خدمت شما خانوم دکتر عزیز یکسال زایمان کردم پریودام منظم نیست میخواستم یه قرص جلوگیری بهم معرفی کنید که عوارض نداشته باشد ممنون از شما
- عقب افتادن پریودی
سلام خسته نباشید من نزدیک یکماه قرص گین آپ مصرف میکنم تا ماه پیش پریودیم منظم بود الان چند روزه هم مصرف قرص و قطع کردم هم پریودیم عقب انداختم میشه یه راهنمایی کنید خیلی استرس دارم بنظر شما دلیل عقب انداختن پریودیم تو این ماه مصرف قرص گین آپ ممنون میشم راه حلی بگید با تشکر
- قرص لتروزول
سلام وقت بخیر. بنده برای بارداری اولم قرص لتروزول مصرف کردم. الان جلوگیری طبیعی دارم. ولی این دفعه میترسم حاملهشده باشم..می خواستم بگم آیا برای بارداری دومهمباید قرص لتروزول رو مصرفکنم؟ یاخیر. ممنون
- وزن گیری در دوران بارداری
سلام خانم دکتر، من قبل از بارداری 54 کیلوگرم بودم و الآن که در هفته 18 بارداری هستم 62 کیلوگرم دارم. می خواستم بدونم آیا اضافه وزن دارم؟ اگر دارم چطور باید کنترل کنم؟ چون در طول روز احساس گرسنگی می کنم و غذا می خورم. شیرینی شاید دو هفته یکبار یک بستنی بخورم. چربی و نمک فقط تا اندازه ای که در خورشت روزانه هست می خورم. غذاهای ما هم کم نمک هستند. با تشکر
- ضربه به رحم
من مجردم و داداشم حواسش نبود با پا ضربه شدیدی به رحمم زد کمی مایل به ران الان دو روزه شدید درد میکنه خیلللی میترسم به نظرتون مشکل چیه و خالت تهوع هم دارم
- عفونت
سلام، خسته نباشید، من ۲۷سالمه و مجرد هستم. مدت زیادی هستش که خارش دارم و ترشح سفید رنگ غلیظ، گاهی هم رنگش زرد رنگ میشه دفعه اول ویزیت شدم بهم پماد درموفیکس دادین که تاثیری نداشت و دفعه دوم ویزیت هم بهم ۴عدد قرص فروکونازول دادید مصرف کردم ولی موثر نبود گفتین داخل اب و بتادین بشینم دو دفعه انجام دادم کمی از خارش کم شد ولی هنوز پابرجاست میخواستم بپرسم چه قرص یا چیزی میتونم استفاده کنم؟
- آی وی اف
سلام من دوبار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم جنین اصلا لانه گزینی نکرد رحم هم نرمال بود کیست هم نداشتم ازمایشات ایمنی و انعقادی هم مشکل نداشت فقط کم خونی مینور دارم میخواستم بدونم علت سقط ها چی میتونه باشه
- بعد از پریودی خونریزی کردن
سلام من هفت روز پریود بودم بعد هفت روز پاک شدم بعد از سه روز که پاک شدم اندازه یه بند انگشت خونریزی کردم بعدش مثل ترشح کم شد دوباره فرداش یه کم بیشتر خونریزی کردم ولی میرم دستشویی قشنگ خون میاد زیر شکمم هم درد میکنه خون که میاد یه کم تیره بو هم خیلی میده یعنی قبل پریودیم عفونت کرده بودم ترشحم زیاد شده بود بوی خیلی بد هم میداد ۲۰سالمه دوسال که زایمان کردم کلا دفعه اولم که هم عفونت میکنم هم بعد پریودی خونریزی دارم همیشه پریودی هامم منظم بوده
- درباره بارداری
سقط داشتم در 5ماهگی به دلیل زیاد شدن اب به دور سر بچه
- سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
- زمان علائم بارداری
وقت بخیر آیا در سیکل ۲۹ روزه روز ۲۵ سیکل علائم بارداری شروع میشن و اگر تست بگیرم مشخص میشه که باردارم ...
- نمیدونم به این سوالم میتونید جواب بدید یا ن اگ میتونید لطفا کمکم کنید
سلام من ۱۶ سالمه تقریبا یک سال پریود نمیشدم رفتم دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردن سه بسته در طول اخرای بسته سوم من عادت شدم و در واقعا بیشتر هفت روز طول کشید در حالی ک پریود من پنج یا شش روزه بود و من گفتم شاید برای قرصه و روز هفت تا الان ک روز دهم هست نخوردم اما هنوز قطع نشده برای کرونا هم میترسم برم دکتر لکه بینی نیست خونریزیه میشه کمکم کنید؟ چیکار کنم دوباره مصرف کنم قرص رو؟
- جفت آکرتا
سلام.چهار سال قبل بصورت الکتیو سزارین کردم.بعد متوجه شدم جفت آکرتا بوده.اون موقع پیگیر نبودم.دکترم هم ایران نیست.فقط یادمه خیلی خونریزی نداشتم یه واحد خون گرفتم.الان همسرم اصرار داره دوباره باردار بشم.خانم دکتر من واقعا وحشت دارم میترسم دوباره اون اتفاق بیوفته و جونم به خطر بیوفته.و دوست ندارم تو دوران بارداری همش استرس داشته باشم.تو رو خدا بگین چیکار کنم؟ اگه حاملگی خیلی ریسکه کلا بیخیالش بشم.کمک کنید.احتمال بروز مجدد چند درصد است
- سیپرترون و لکه بینی
سلام بعد از خوردن قرص سیپرترون کامپاند چار تا قرص دارونما مونده ولی لکه بینی پیدا کردم قرصا رو ادامه بدن یا قطع کنم
- امپول
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم اگر خانمی ریسک بالای زایمان زودرس داشته باشه و دکتر بهش گفته باشه از هفته ۲۸ حاملگی تا عفته ۳۵ هرهفته ۶ تا آمپول بتامتازون بزنه ضرر نداره؟ یعنی تقریبا 48 تا آمپول که هر هفته باید 3 تاشو امروز بزنم و 3تاشو فرداش باتشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- آندومتر تری لاین
سلام ،اگر حاملگی خارج از رحم داشته باشیم در سونوگرافی آندومتر تری لاین دیده میشود یا اکوژن یا ربطی بهم ندارد ؟
- کیست
سلام من برای کیست تخمدان رفتم دکتر همراه باچندتاقرص کرمدالاواگ۲درصدهم داده برای درمان کیست تخمدان اثری داره؟اینم بگم ترشح وعفونت و زخم واین چیزام ندارم
- زگیل تناسلی
سلام دکتر خواهر من درگیر زگیل تناسلی شده و پاپ اسمیرش خوب بوده فقط دکتر گفته دیواره واژن تعداد ضایعات زیاده . چکار باید کرد برای درمان ؟ خیلی نگرانیم


