Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام بارداری
سلام خانم دكتر عزيز من ٢سال و ١ماه كه ازدواج كردم از ٤ماه پيش ماهي چند بار اسپرم وارد ميكنيم ولي تا حالا حامله نشدم . ميخواستم بدونم چطور بايد اقدام كنم هر روز ؟
- پریودی
سلام ببخشید من این ماه پریودیم سه روز افتاد جلو باید 18ابان میشدم 15آبان پریود شدم بعد که تموم شد الان دو سه روز که زیر دلم درد میکنه بعضی وقتها لک میبینم البته 24ابان قرص اورژانسی خوردم لطفا راهنمایی کنید ایا مشکلی هس یا نه ممنون
- ضربه زیر
سلام دکتر. من ۱۴سالمه در کلاس تکواندو ضربه زیر خوردم. والان در سمت راست بدنم زیر نافم درد می کنه. وقتی رفتم دستشویی اثری از خونریزی نبود آیا واسم مشکلی پیش می یاد خیلی می ترسم ؟؟؟
- زخم در واژن
سلام. وقتتون بخیر. در مورد دختر نوجوانی که براثر کشیده شدن ناخن هنگام شستشو انگشت کمی به داخل واژن واردشده و احساس سوزش داشت و الان بعد چند روز روی لباس خون دیده . آیا داخل واژن زخم ایجاد شده و اینکه به پرده صدمه ای وارد نشده؟ 😟 میشه راهنمایی کنید چه کار کنم و چه جوابی بهش بدم؟ تشکر😩🧐
- مشاهده it در سونوگرافی nt
با عرض سلام در سونو ان تی من نوشته it دیده شد ولی در ادامه نوشته abnormal یعنی چی ممنون
- قرص نورم اسکین
سلاام من نزدیک به ۲ هفته هست که از قرص نورم اسکین یا همون راکوتان استفاده میکنم و چند روزی هست که در ناحیه واژنم احساس خارش دارم و احساس میکنم قسمت لابیاها بزرگ تر شدن و نامتقارن. میخواستم بدونم میتونه به دلیل این قرص باشه؟ درصورت ادامه دادن به خوردن قرص میتونه بزرگ تر بشه لابیا ها؟
- مصرف قرص پردنیزول ۵
- خانم دکتر علت خوردن قرص پردنیزول در دوران بارداری چیست
- چرا وقتی پریود هستم موقع مدفوع زیر دلم درد شدید میگیره جوری ک دیوار و چنگمیندازم😭😭
چرا وقتی پریود هستم موقع مدفوع زیر دلم درد شدید میگیره جوری ک دیوار و چنگمیندازم😭😭
- ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون
ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون.من واسه 5 اردیبهشت وقت گرفتم که احتمالا سونو و ازمایش هورمونی برام نسخه میشه.اگه مشکل هورمونی داشتم بهم دارو دادن و استفاده کردم باز هم واسه چکاپ مجدد باید مراجعه کنم؟و اینکه اگه هورمونم مشکل داشت از وقتی که داروهارو طبق تجویز دادن و شروع به خوردن کردم میتونم از یکی دو هفته بعد برم تهران درمان لیزرمو شروع کنم؟میگن 6.7 جلسه ای زمان میبره؟به نظرتون اگه مشکل هورمونی داشتم بعد اتمام جلسات لیزرم که حدود یک سال زمان میبره به نظرتون برای اینکه هزینه ای که کردم به باد نره(اخه هزینه لیزر خیلی بالاست)همیشه و هر چند یبار برای چکاپ پیش متخصص زنان برم که مجددا واسم ازمایش بنویسن؟اخه از موبر و موم و ژیلتو همه ی اینا خسته شدم.میخوام با امید اینکه حداقل واسه 2.3 سال و تا اخر عمرم حداقل از بخش بیشتری ازین موها راحت شم لیزر کنم.نظر شما چیه؟
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- کیست اندومترویما
سلام ببخشید من کیست اندومترویما دارم و برا درمان دکتر قرص ورژست برام تجویز کردن،الان هفتاد روز دارم این قرص مصرف میکنم وشصت روز ک مرتب لکی بینی وخونریزی پراکنده دارم ب دکترم هیچ دسترسی ندارم ،آیا طبیعی هست شصت روز لکه بینی در بیشتر مواقع بیشتر از،لکه بینی هست وکمتر از پریودی
- تفسیر آزمایش هیستروسکوپی
سلام . آزمایش هیستروسکوپی دادم . جوابش اومده ممنون میشم نتیجه آزمایش رو بفرمایید Fragments of unremarkable endocervical tissue
- خروج تکه گوشت از واژن بدون درد مجرد هستم هر ماه روز 4ام پریودی تکه گوشت میاد
سلام من 20 سالمه و از کلاس چهارم پریود شدم یک یا دوسالی میشه هر وقت پریود میشم روز 4 ام تکه گوشتی ازم خارج میشه خیلی نگرانم یعنی الان برای پرده بکارتم مشکلی پیش نمیاد یا این نشونه نداشتن پرده بکارت هست؟
- محل بخیه سزارین
باسلام و وقت بخیرخدمت سرکارخانم دکتر بنده۱۱ماه پیش برای بار دوم سزارین شدم وتابحال محل بخیه هام درد دارم آیا طبیعی هست
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید شما مریضی داشتین که با وجود سرکلاژ شکمی پساری هم بذارید ایا روموفقیت بیشتر تاثیرمیذاره؟
- پیشگیری
سلام ، وقت بخیر ، من سوال هایی برام پیش اومده ممنون میشم اگر جواب گو باشید. من یکم ماه گذشته پریود شدم ، و روز ششم پاک شدم ، با همسرم بیستم یعنی ۱۵ روز بعد از اتمام پریودم مقاربت داشتیم که با پاره شدن کاندوم روب به رو شدیم که اطلاعی نداشتیم ، داخل واژن تخلیه شد ، و بعد از ۱ ساعت ۲قرص اورژانسی HDو بعد از ۱۲ساعت ۲تای بعدو خوردم ، پریود منظمی دارم ، باید ۲۹ یعنی بعد از ۹ روز پریود عادی بشم؟ یا اصلا به چه شکل هست ، امکان بارداری وجود داره؟ الان ۵روز از مصرف قرص اورژانسی میگذره ولی هیچ خونی دیده نشده.
- تغییر قرص جلوگیری
سلام وقت بخیر من از قرص روجا استفاده میکردم حالا میخوام تغییر بدم روکین بخورم ، ممنون میشم راهنمایی کنید که از چه زمانی قرص جدید رو مصرف کنم
- تاخیر پریودی
با سلام من ۳ماه پریود نمیشم و بی بی چک هم زدم منفی بنظرتون آمپول پروژسترون برای پریود شدن خوبه ؟
- سقط
سلام بعد از سقط هکاتوم به پهنای۱۱میلی متر دیده شد آیا خودش دف می شود
- عمومی
سلام شب خوش من پارسال آذر ماه بارداری خارج از رحم داشتم. 21 بهمن ماه امسال پریود شدم و طبق دستور پزشکم، امپول پیورگان استفاده کردم. 9 اسفند ماه یعنی 19 امین روز سیکل دچار خونریزی شدم. این خونریزی طبیعیه یعنی خون قاعدگی هست یا دچار مشکل شدم؟؟؟ امکان داره دوباره بارداری خارج از رحم شده باشم؟؟؟ خونریزی این دوره من شدیدتر و فکر میکنم که متفاوت از بقیه پریود ها باشه ممنون میشم جواب من رو بدید؟؟


