Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- غده ی بارتولن رو جراحی میکنید
سلام بنده خانمی 37 ساله متاهل هستم الان چنده ماه هست دچار غده ی بارتولن شدم دوبار با تجویز پزشک با دارو کوچک شده می ترسم دوباره غده متورم بشه شما عمل جراحی انجام میدین من به کجا باید مراجعه کنم با تشکر
- قاعدگی
خسته نباشید خانم دکتر من یکماهه قرص سیپروترون رو قطع کردم ولی پریود نشدم دلیلش چیه میشه شروع کنم ب مصرف تا پریود بشم ؟؟؟
- سلام خسته نباشیدمن الان هشت روزهست پریودیم تمام شده وقرص پروژوسترون استفاده کردم بازم پریودشدم علتش چیه میتونه باشه
- خارش واژن
سلام ۵۵ سال سن دارم الان مدتی هست که داخل و بیرون واژنم به شدت خارش دارد و هرچی پماد هم استفاده کردم تاثیر نداشت ایا قرص و داروی دیگری هست بتونم استفاده کنم ممنونم
- پرسش رارویی
سلام خواستم بدونم امپول زولادکس رو باید در یخچال نگهداری کرد یا دمای اتاق؟
- نازک شدن هلیم در غدد لنفاوی خطرناک است؟
من غدد لنفاوی ریاکتیو در هر دو طرف گردن دارم که ۲۲در ۹ حداکثر هست با هلیم نازک و کورتکس ضخیم در هر دو طرف این اندازه هست آیا باید نمونه برداری بشه؟
- بقایای کلسیفیه
ضخامت آندومتر ۱۰م م و اکوژن است با توجه به افزایش اکوی آندومتر احتمال وجود بقایای کلسیفیه را باید در نظر گرفت دیروز سونو گرفتم ۳۷سالمه یک ونیم ساله پریود نشدم باید چکار کنم
- بارداری
سلام،مایع آمنیوتیک حاوی دبری است ،مشکل داره
- بارداری
سلام من ۲۲ سالمه تا ب الان ۲۶بسته قرص سیبل خوردم برا منظم شدن دوران قاعدگی آیا بازم احتمال بارداری هست؟
- تشکر
با سلام خدمت خانم دکتر.هیچ سایتی پیدا نکردم که مثل شما مشاوره رایگان بده و کاری به رمز دوم و کارت نداشته باشه و آدم بدون دردسر سوالشو بپرسه. همیشه با خیال راحت از شما سوال پرسیدم و جواب عالی گرفته ام. خدا از شما راضی باشد.یه سایت مثل شما برای مشاوره و روانشناسی میخواستم که پیدا نکردم و نیاز شدید شدید به مشاوره دارم آسیب روحی خیلی بدی دیده ام پیش هیچکس هم نمیتوانم درد و دل کنم که حس حقارت دارم گریه میکنم بچه۴ ساله دارم . ای کاش میتوانستید سایت یا مشاور خوب برام معرفی کنید
- پرویدی
با سلام بنده از سه ماه گذشته پروید نشدم. بعد به پزشک مراجعه کردم و طی سونوگرافی که انجام دادم، مشخص شد که کیست و میوم دارم. متخصص برام آمپول پروژسترون و قرص دوفاستون تجویز کرد که همون شب تزریق کردم و بعد از یه هفته پروید شدم. بعد بهم گفتن که هر ماه به مدت 6 ماه از روز 14 عادت به مدت 12 روز قرص های دوفاستون رو مصرف کنم. در حال حاضر چند روز از موعد پرویدم می گذره ولی هنوز پروید نشدم. می خواستم بدونم من باید هر ماه به خاطر پریود شدن آمپول پروژسترون رو تزریق کنم یا همین قرص ها قاعدگی رو تنظیم می کنه؟ این ماه هم باید آمپول پروژسترون رو تزریق کنم؟
- سلام برای 3/75روز21عادت
سلام وقت بخیر برای آی وی اف آمپول دیفرلین تجویز شده وروز 21پریودباید بزنم پریودم منظم و 28روزه است چند روز بعد از زدن آمپول دیفرلین پریود میشم؟ و دکتر گفت روز ۲پریود که شدم دوتا آمپول که یکی دورناف و دیگری عضلانی تا روز ۶پریود بزنم دلیلش چیه؟
- بقایای سقط جنین
سلام من ۱۰روز پیش سقط داشتم ۵روز بعدش رفتم سونوگرافی ببینم کامل دفع شده یان ک داخل سونوگرافیم نوشته دربخش میانی و ناحیه فوندال کویته رحم ضایعه آکوژن ب ابعاد 8*23 میلیمتر دارای رگ خونرسان مشهود است ک مطرح کندده ی بارداری اخیر است این یعنی چه؟یعنی سقط کامل شده یا ن؟
- سلام دخترم کیست یونی لوکوله با ابعاد۳۱*۴۹داره آیا خطرناکه
- یائسگی
خانمی ۵۰ ساله هستم به علت مقدار کمی بالا بودن پرولاکتین برام قرص کابرلین تجویز شده در هفته نصف یکشنبه و نصف چهارشنبه ها باید مصرف کنم ایا خطرناک هست ؟ یا ضرری دارد؟
- فیبروم
سلام سال نو مبارک مادرم ۷۴ سال سن دارند در سونوگرافی این رو نوشته بود. یعنی چی؟ رحم و تخمدان ها: آتروفیه می باشند. رحم ابعاد ۳۴×۶۳میلیمتر دارد.در دیواره قدامی بادی رحم تصویر فیبروم حاوی نواحی کلیسیفیه به ابعاد ۱۵×۲۴میلیمتر مشهود است و دارای موقعیت اینترامورال می باشد.
ضخامت اندومتر دو لایه ۲میلیمتر است. حفره رحمی خالی است - قرص ترنسید
خسته نباشيد،بنده حدود٤٣روز پيش كورتاژ كردم،بعدازكورتاژ لكه بيني داشتم كه براي پاك شدن دكترجدود٣٠عدد قرص ترنسيد داد و خوردم(البته سونوگرافي و همه چيز خوب بود)سپس پريود شدم و از روزحدود چهارم چون پريود شديد بود دارم مجدد ميخورم تا الان كه تقريبا١٨عدد ازش خوردم(لكم پاك شده ففط بعضي مواقع لك هاي خيلي كمي دارم)سوالم اينه كه آيا الان اگر قطع كنم خود قرص ترنسيد چون قطع ميشه ممكنه لك بده؟و اينكه آيا تا آخر دوره پاكي ميتونم ازش استفاده كنم يا خير؟؟ميخوام خطري نداشته باشه ممنون ازتون
- پلی کیستیک
من این ماه پریود نشدم هنوز،کیست کوچیکی دارم و دکتر بهم قرص سیبل داده که باید از روز پنجم بخورم ولی من هنوز بخاطر این مشکل نتونستم شروع کنم به مصرف میتونم حتی اگه نشدم قرص رو مصرف کنم یا نه
- مقعدی
سلام.سوال پرسیده بودم رابطه مقعدی با خانمی داشتم که موجب سوراخ گشاد و عمیقی شده رفتن توسط پزشک معاینه شدن ولی پزشک گفتن به احتمال زیاد باید جراحی بشه.انتهای روده و حلقه ورودی مقعد پارگی ایجاد شده.ولی من نصف آلتم داخل مقعد بود کامل نبود.چطور انتهای روده پارگی ایجاد شده؟؟میخواستم بپرسم با دارو درست نمیشه؟؟چون به عمل برسه هم شوهرش بچه هاش همه میفهمن.
- سلام رحم بزرگترازنرمالمیومتریال هتروژن درابعاد۹میلیمترفولبکول فیزیولوژیک ابعاد۱۸درتخمدان راست ۴۲ ساله هستم رفتم تست پاپسمیربدم ازدردشدیدسونوگرفتن ومتوجه ی ایناشدندوالانم خیلی نگرانم هر۲۱ ردزپریودمیشم ولکه بینی بین پریودیام دارم ایاکارم به عمل میکشه سه تازایمانم داشتم


