Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Fedezd fel a Chicken Road egy megbízható online kaszinóban biztonságos környezetben az elemzésünkkel.
Játékszoftver-cég által tervezett Chicken Road humorral, szórakozással és eredetiséggel tölti meg az élményt.Játékmenet és hangulat Üdvözlünk egy ostoba világban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A felület élénk, vicces effektekkel. A hangulat feldobja a hangulatot.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road nem okoz csalódást. Várhatod:Szabad pörgetések Szorzók Valtozó tárcsák Meglepetés ScatterekA játék közben esélyed van mini-játékokat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Jó hír: biztonságos kaszinók felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Mint például: LeoVegas ingyenes pörgetésekkel a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után szórakoztató élmény.Erősségek Vonzó szorzók MobilbarátTudnivalók Nem komoly játékosoknak
A szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road frissítő szórakozás.
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام من میخواستم جواب عکس منو تفسیر کنید. دیفکت های متعدد در کاویته رحم و کورنه چپ دیده میشود که مطرح کننده چسبندگی است میوم های ساب موکوزال در تشخیص افتراقی قرار دارد.هر دو لوله رحمی باز است ترشح کنتراست به حفره پریتونن دیده میشود. ممنون میشم جواب بدین
- ۱۳۸۴
سلام عزیزم من عمل رحم دوشاخ داشتم و آمپول دکاپپتیل زدم یکی 9/27 دومی 10/25 قاعدگی زدم .وتا الاناسفند ماه هنوزپریود نشدم واین چند روز خیلی ترشح دارم نرمال یا خیر ؟
- پولیپ رحم
سلام خانوم دکتر من پولیپ رحمی داشتم هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- سلام خانم دکتر عزیز امکانش هست جواب پاتولوژی رو برای من تفسیر کنید ممنون از لطفتون
History: Not stated Gross: Specimens are received in two containers labeled as: (A) Endometrium: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 3x3x1 cm totally (B) Endocervix: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 2x2x0.6 cm totally. S.O.S: A) M/2+ B) M/1 Embedded: Totally (A&B) Diagnosis: (A) Endometrial curettage: - Early secretory endometrium - Endometrial polyp (B) Endocervical curettage: Unremarkable endocervical epithelium
- هیستروکتومی
۳۸ ساله هستم ۲ ماه پیش هیستروکتومی کردم تخمدانها دست نخورده دو روزه لک بینی دارم مشکل از کجاست و باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید خدا خیرتون بده
- خونریزی بعد از هیستروسکوپی
سلام. روز بخیر.من رحم دو شاخه داشتم که با هیستروسکوپی شاخه میان رحم رو برداشتم به من گفتند رحم آماده بارداری هستش بعد از دو ماه تست مثبت شد ولی بعد از یک هفته به خونریزی افتادم از اون به بعد هم سر آزادشدن فولیکول هم پریود خونریزی دارم علتش چی میتونه باشه؟آیا من میتونم بارداری بی خطر رو تجربه کنم
- پولیپ
سلام ، پولیپ رحمی با اندازه 9*5 میلی متر در بخش مرکزی حفره اندومتریال ، میتواند مانع بارداری گردد؟ ایا جراحی آن الزامی است؟
- عمل هیستروسکوپی
در کزارش هیستروسکوپی نوشته دو استیوم در یک سطح رویت شد منظوز ر چیه ؟
- دررابطه با خونریزی
باسلام دوبار کورتاژ تشخصی انجام دادم بخاطر خونریزی گفتن فیبروم دارم ولی هنوز خونریزی دارم چیکار باید بکنم
- پولیپ
سلام ایا خوردن قرص ترنسید چن روز قبل از عمل هیستوروسکوپی اشکال دارد
- جواب پاتولوژی
سلام . من پولیپ داشتم و عمل هیسترو گرافی انجام دادم این جواب چه معنی دارد؟ Mid secretory endometrium with polypoid features
- سلام من ۳۷ سالم هست پولیپ داشتم هیستروسکوپی کردم جواب پاتولوژی…..Endometrial polyp…nopolypiod endometerium..proliferatuve phse sos m/3. Et. Endometrium polyp polypctomy!
پولیپ رحم هیستروسکوپی داشتم
- سلام چه کار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام ۴۴ سالمه پریودی طواانی مدت با خونریزی خیلی زیاد داشتم تشخیص دادن باید هیتروسکوپی بشم بعد از عمل پریود یک هفته ای با خونریزی خیای کم داشتم الان بعد پنج روز دوباره خونریزی افتادم خیلی ناداحتم نمیدونم علنش چیه ک دوباره ب خونریری افتادم لطفا راهنماییم کنید
- عمل هستروسکوپی
با سلام و خسته نباشی. عمل هیسترسکوپی در بیمارستان آریا رشت انجام میشه؟ و هزینش چقدره ممنونم
- میشه جواب منو بدید
سلام من ازتون سوال پرسیدم هنوز جوابمو ندادید و عکس سونومو فرستادم الان 12 روزه پریودم چندروزه اول لکه بینی و سه روز اخر لکه بینی. خونریزی زیاده . علایم دیگر ندادم نظر دکترم این بود هیستروکتومی کنم . میخواستم نظر شما رو هم بدونم . سونوم رو مجدد میفرستم براتون همون که گفتم من 44 سالمه متن سونومو براتون ارسال میکنم میشه ببینید و بگید با این شرایط جراحی باید صورت بگیره یا نه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی استرس دارم سونوگرافی واژنال و ابدومینال و کالرداپلرو مپینگ میوم ابعاد رحم 50*105 میلی متر بزرگتر از حد طبیعی است ( محور رحم متمایل به سمت راست ) میوم ساب موکوزال در فوقانی فوندوسی 29*33 م م دیده شد ( فیگوی 1) میوم اینترامورال در خلفی چپ فوندوس 18 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم اینترامورال در قدام فوندوس و بادی 19 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم اینترامورال در خلفی راست فوندوس 118 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم ساب سروز در خلف فوندوس 17 م م رویت شد ( فیگوی 5 میوم اینترامورال در خلفی راست بادی 18 م م دیده شد ( فیگوی 4 میوم ساب موکوزال در راست بادی 11 م م دیده شد ( فیگوی 2 چند میوم پراکنده 8-10 م م پراکنده در رحم میوم ها در دایلر واسکولاریتی متوسط دارند و RI بزرگترین میوم 0.77 می باشد اکوی میومتر غیریکنواخت است ( آدنومیوزیس و رحم میوماتو ) ضخامت آندومتر 4 م م و در حد نرمال است تخمدانها سایز و اکوی نرمال دارند مثانه ضخامت جداری نرمال دارند و فاقد پاتولژی است مایع آزاد در حفره لگن مشهود نیست
- عکس رنگی رحم
سلام وقت بخیر.من عکس رنگی انجام دادم ودکترم گفت چسبندگی رحم خفیف دارم که بیشترش تو عکس بافشاربازشده وگفت احتیاجی به درمان نیست،لوله ها مم بازبود من الان میخوام اقدام به بارداری کنم امانگرانم که این چسبندگی تو بارداری واسم مشکلی ایجادکنه ایاباوجود این میتونم بارداربشم؟ممنون میشم جواب بدید.
- سوال
خانم دکتر میشه در مورد عمل هیستوروسکپی کنی توضیح بدید من خیلی میترسم
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان من یک دختر ۱۹ ساله مجرد هستم دکتر برای جوش های صورت و بدنم و موهای زائد زیاد ک داشتم قرص سیبل رو نوشتند به مدت سه ماه اما نگفتند که از چه زمانی مصرف کنم میشه لطفا شما راهنمایی کنید
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
: RIF Received in two bottles. A/ Labeled as endometrial. Consist of multiple gray soft fragments of tissue in diameter of 1 cc in aggregate. B/ Labeled as endometrial. Consist of multiple gray soft fragments of tissue in diameter of 4x1.5x1 cm in aggregate. Microscopic: A/ Sections show a tumor composed of villeglandular structures lined by malignant epithelial cells. The cells show low of polarity and have cytologic atypia and large round nuclei with high N/C ratio, hyperchromatic. B/ Fragments of endometrial tissue with irregular glands surrounded in stroma with abundant extra cellular connective tissue and thick wall artieis. Diagnosis: A/ Endometrial curettage: - Compatible with endometrial carcinoma, with villoglandular structures. B/ Designated as endometrial polyp: - Endometrial polyp confirmed.


