Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تشکر
سلام خانوم دکتر. خواستم بابت سایت مفیدتون و پاسخوگی هاتون به پرسش ها ازتون تشکر کنم . آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.
- توده سیستیک
سلام توده سیستیک به ابعاد ۷۴ در ۵۵ میل یعنی چی؟
- مصرف قرص یاسمین
با سلام همسر بنده الان ۲۳ سالشون هست و کمی خونریزی رقیق داشته و بعد دو روز پریود شدن بعد چند روز ب دکتر مراجعه کرده و قرص یاسمین براش تجویز کرده طبق خونده هام توی نت مثل اینکه ضرر های زیادی داره میخواستم بدونم نظر شما در مورد مصرفش چیه
- یائسگی
سلام من ۵۱ ساله هستم ار فروردین اردیبهشت پریود نشدم مجرد هستم قرار هست ازدواج کنم و مجبور به بارداری دکتر مراجعه کردم باید ار تخمک اهدایی استفاده کنم توصیه شد هورمون دریافت کنم تا رحم کوچیک نشه این ماه سیپروتروژن کامپاند استفاده کردم و بعد ار ۶ روز پریود شدم سوال من این هست به مصرف قرص ادامه بدم یا نه
- درباره پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختر دوازده ساله دارم دخترم دو پریود شد والان دوماه نشده علتش چیه
- سقط جنین
سلام خسته نباشيد من ي ماه هست بجه سقط كردم خونريزي قط شد دوباره بعداز جهلمم خونريزي گرفتم اين ده روزه جكار كنم خونريزي قط بشه
- ترمیم لبه های داخلی
سلام. من لبه های داخلی بیکنیم بزرگن به حدی که یه حالت بیرون زدگی داره ازخود بیکنی چاره کارچیه
- پرده بکارت
من رابطه مقعدی داشتم ولی یه ضربه به واژن خورد و خون ریزی داشتم احتمال پاره شدن بکارت هست ؟؟ولی اصلا از جلو رابطه نداشتیم
- تیرگی کشاله ران
سلام خانوم دکتر،
میبخشید قسمت کشاله رانم تیره هست میخواستم بپرسم این تیرگی گشاله ران با پماد کرم یا لیزر ازبین میره یعنی پوست روشن تر میشه واینکه خودتون انجام میدین خدمتتون بیام ممنون
- زنان
سلام خانوم دکتر من تقریبا ۸ روز پیش سقط انجام دادم ولی خونریزیم تقریبا ۱ روز طول کشید کاملش ولی الان از همون روز ولی میرم دسشویی در حالت نشسته خون میاد ولی بعدا دیگ اصلا خونی دیده نمیشه این اتفاق هردفع میوفته مشکل چی میتونه باشه
- سرطان
سلام خانم دکتر خسته نباشید 14سالمه و مجردم حدود دو یا سه سالی میشه که روی لابیا مینور سمت راست یهچیزی مثل گوشت اضافه دارم که به راحتی خم میشود و درد خارش سوزش ندارم و تابه حال مشکلی از ناحیه تناسلی نداشتم آیا سرطان هست
- توده هایپواکو
سلام.من یک توده هایپواکوovalموازی با سطح پوست به ابعاد ۸*۳درساعت ۱۰ پستان راست دارم آیا خطرناکه خواهش میکنم پاسخ سوالمو بدهید
- سلام من قرص اورژانسی رو دوازده ساعتی خوردم اماتاریخ مصرفش گذشته بوده روزدوم یه قرص جدیدگرفتم بخورم مشکلی نداره
- بی حسی سینه
سلام خسته نباشید من یه بچه ۲۱ ماهه دارم که شیر خودمو میخوره یه مدت پیش فهمیدم اصلا سینه هام حس ندارن نه فقط نوک سینه، تقریبا کل سینه. مثلا پسرم گاز میگیره هیچ دردی احساس نمیکنم میخواستم بدونم از چی میتونه باشه در ضمن دیابت بارداری هم داشتم توی یک سایت دیدم میتونه از علایم دیابت باشه
- سوال مهم
سلام، آیا ممکنه تومور تخمدان، در ۶ یا ۷ ماه تشکیل بشه و علائم نشون یده؟؟
- درد
سلام من عفونت قارچی دارم و از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم سه روزه امروز زیر شکمم(اولش هر دو طرفش بعد از یکساعت طرف راست ) درد ریزی داره که اذیت میکنه چیکار کنم یعنی بخاطر عفونت قارجی هست؟ دکتر برم؟
- خونریزی غیر طبیعی
من مجرد ۴۳ ساله هستم الان دو ماهه خونریزی دارم و قطع نمیشه حدودا ۶ ماهه هم دروران پریود خونریزی شدید ذاشتم دکتر رفتم آزمایش دادم سونو هم دادم هیچ موردی نبوده با مصرف دوماهه قرص دژوسپتیو و ال دی اوضاع بدتر شده خونریزی قطع نمیشه و وقتی هم کمتر میشه ترشحات زرد رنگ زیادی دارم سه هفته مترونیدازول هم خوردم ولی تاثیری در من نداشته لطفا راهنماییم کنید .
- عادت ماهیانه و علایم
سلام من 21سالمه دوهفته پریود شدم ولی خون زیادی هم میاد امروز رفتم دستشویی دیدم یک تکه گوشت سفید داخل خون افتاده آیا مشکلی دارم
- پریودی با مصرف قرص وروژست
با سلام وقت بخیر ببخشید حدود 40روزه وروژست مصرف میکنم در کل بگم لک داشتم و از ناحیه ی شکم کمی هم درد ولی بعد از نزدیکی اویل دردم زیاد بود ولی الان یکم کم تر شده ولی الان هم شکم م درد میکنه هم پریود شدم خواستم ببینم این طبیعیه ؟
- پله بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر خونه ما طبقه سوم داری ۴۵ پله.. ماه دیگه انتقال جنین دارم میخواستم ببینم بالا رفتن از اینهمه پله بعد انتقال مشکلی ایجادنمیکنه خیلی نگرانم باتشکر ازشما


