Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب آزمایش اسپرم روز تشکیل جنین
با سلام خانم دکتر عزیزم دوبار آی وی اف ناموفق با دو رحم جایگزین متفاوت در کلنیک مام با جنین کامپکت آ که روز انتقال بلاست آ شدند داشتم سوال داشتم آیا ممکنه به دلیل اشکال اسپرم همسرم جنین از نظر ماهیت ضعیف باشد که موفق به لانه گزینی نمیشود. به نظر شما با این آزمایش همسرم امیدی به مثبت شدن جنین هام وجود دارد. جنین هام چهار روزه فریز شدند به صورت کامپکت آ و کامپکت بی آیا با این جنین ها با این آزمایش همسرم ادامه بدم یا به فکر جنین اهدایی باشم.با توجه به فرسایشی که در راه نتیجه آی وی اف وجود دارد و هم هزینه بالای این امر پیشنهاد شما ادامه با این جنین ها که حاصل از این آزمایش هستند امیدی به مثبت شدن هست. sperm count :40*1.1 volume:2 ml seperm morphology:2% total sperm:80*1.1 total motility:30% motility (A/B): 0/20%
- ۱۵ روز بعد از ای وف اف تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
- آیا عکس رنگی رحم و تخمک اهدایی الزامی است؟
با سلام و احترام،
خانم دکتر عزیز ضمن عرض خسته نباشید. اینجانب 39 سال سن دارم چهار سال از ازدواجم میگذرد و تاکنون دو مرحله آی یو آی انجام دادم که ناموفق بوده. حال تصمیم به آی وی اف دارم، میخواستم بدونم آیا عکس رنگی قبل از آی وی اف الزامیست؟ آیا با توجه به سنم اگر از تخمک اهدایی استفاده کنم، میتوانم درصد موفقیت آی وی اف را بالاتر ببرم؟ - متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من نزدیک ۴روززی میشه ک خیلی سوزش و خارش دارم رفتم دکتر بهم گف ک شما زخم دارید و شستشو کرد دارو داد یه کرم ب اسم کلیند امایسین ۲درصد داد و یه پماد با اسم موضعی داد پماد ک میزنم میسوزه میخواستم ازتون بپرسم ک با این کرمی ک داده زخمم خوب میشه یا ن خیلی نگرانم آخه گف اگر نشه احتمال زیاد باید عمل بشی خیلی منون یشم جواب بدید و بهم بگید ک خوب میشم با ای دارو یا خیر و چرا و به چه علتی زخمی شده ممنون راهنمایی کنید
- قرص راکوتان وال دی
سلام وقت بخیر مصرف قرص ال دی با راکوتان مشکلی ایجاد میکند؟
- ایوای
من 28سالمه روز11قاعدگی سونوشدم 5فولیکول داشتم بااندازه13.12.16.17.16دکتر دوتا باز هاش ام جی داد گفت دوروز بزن .ودوتا هم زمان هاش سی جی دادگفت بزن 36ساعت بعدش برو ای یوای کن یعنی روز15سیکل انتقال بدم ایا دیر نیس ؟
- Prp
سلام خسته نباشید . من امروز صبح prp شدم . خونریزی نداشتم . ولی بعدازظهر که رفتم دستشویی کمی لکه بینی داشتم . مشکلی ایجاد میکنه ؟ یا بعد ازprp عادیه ؟
- روز نهم انتقال مثبت شدن بیبی چک
سلام وقت بخیر امروز رونهم انتقالمه بی بی چک گذاشتم همون دیقه اول یه هاله صورتی رنگ افتاد یعنی احتمال بارداری وجود داره یااثر آمپول hcgهست؟یه سوال دیگه هم روز هشتم انتقال بتا خون باید چند باشه ؟خواهش میکنم جواب بدین
- آی وی اف
سلام خانم دکتر. روز ۱۴ انتقال جنین بلاست هستم دو تا برام انتقال دادن. از روز ۱۱ ام هر روز کمی لکه بینی دارم البته کم. روز ۱۲ آزمایشم دادم منفی بود ممکنه تا روز ۱۷ ام که باید تکرار کنم مثبت بشه؟
- رحم اجاره ای
سلام من میخاستم رحم اجاره بدم.قیمتش چنده؟؟
- نازایی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من با اسفاده از درمان میکرو دوبار انتقال انجام دادم و منفی شد با این حال نه چسبندگی و نه آندیمتیوز و مشکل خاصی ندارم وپریودم به زمان هستش بار دوم روز 19 انتقال دادم دلیل منفی شدن چیه؟
- جنسیت جنین در آی وی اف
با سلام و تشکر ببخشید خانم دکتر من ۷ تا جنین داشتم برای انتقال با توجه به تعیین جنسیت در آزمایش مشخص شد که فقط یکی جنس پسر هستش آیا این دلیل خاصی داره و یا کلا تصادفی هستش
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- بارداری
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر درد پریدی وافت فشاروقند روزیازدهم انتقال جنین فریزسه روزه دلیلش چیست
- آمپول دکاپپتیل
سلام من ماه پیش روز سوم پریودیم آمپول دکاپپتیل زدم قرار بود ۲۸ روز بعدش هم یکی دیگه بزنم اما دکترم گفت چون می خوای ivf انجام بدی دومی را نزن و زمانی که پریود شدم باید داروهای قبل از پانکچر را شروع کنم الان من ۶ روز از موعد پریودیم گذشته و پریود نشدم چقدر باید صبر کنم تا پریود بشم؟ و اگر پریود نشدم باید دارویی مصرف کنم تا پریود بشم؟آیا تو این دورانی که پریود نمیشم واسه بارداری اقدام کنم احتمال داره باردار بشم؟ من می خوام تا قبل از عید پانکچر بشم و این موضوع کارم را عقب انداخته ممنون میشم جواب بدید🙏🏻
- Ivf
سلام امروز روز ۱۴ انتقالم بود و بتا ۲ شدآیا داروها رو ادامه بدم و دوباره پس فردا آزمایش بدم؟
- تخمک اهدایی
سلام خانم دکتر۲۴ساعت هست جنین اانتقال رحمم گفتن لکه بینی مشه کلبینی دارم اشغال نداردنگران هستم
- ناباروری
من یکسال در رویان تحت نظربودم،عمل تخمک کشی هم انجام شد ولی تخمک پوچ داشتم پرونده م مختوم شد،میتونم ازقرص اووابوست استفاده کنم ،۴۵ساله هستم
- ترشحات سفیدپنیری وسبز
سلام روز پنجم انتقال هستم ترشحات سبز رنگ وگاهی پنیری سفید هم کنارش دارم روزی دوبارشیاف پروژسترون میزنم یه کم قسمت بیرونی بدنم خارش داره لطفا کمک کنید این طبیعیه
- سلام خانم دکتر ممنون که همیشه سوالم جواب میدین همسرم کم بود اسپرم داره اسپرمش دو میلیون هست ایا میشه IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم هرچی دارو مصرف میکنه هیچ فایدی نداره براش و چی بخوره براش خوبه ممنون میشم جواب بدین


