Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- روابط جنسی
سلام وقت بخیر قطره افزایش میل جنسی اسپانیش فلای منتسب برا رابطه یا عوارض داره و خوب نیست ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریود نامنظم
باسلام.وخسته نباشید من 31 ساله، از دوران مجردی همیشه پریود نامنظم داشتم .گاهی اوقات دو یا سه ماه پریود نمیشدم بعد از زایمانم بهتر شد تو این سالها سونو میدادم کیست داشتم و با دارو رفع میشد و دوباره ... دو ماه پیش سونو دادم دکتر سونوگرافی گفتن اکوی پارانشیم رحم هتروژن هست و کیست ندارم قبلش دو بسته قرص کنتراسپتیو دی ای خوردم که پریودم 3 ماه منظم بود. آخرین پریودم 7 فروردین بود مطمینم که باردار نیستم بیبی چک هم منفی بود لطفا بفرمایید چه دارویی مصرف کنم پریود بشم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من قرص سیبل برای کیست تخمدان و ریزش مو استفاده میکنم قرصای رنگی تمام شده اگر قرصای سفید مصرف نکنم مشکلی پیش نمی آید؟
- پرده بکارت
من رابطه مقعدی داشتم ولی یه ضربه به واژن خورد و خون ریزی داشتم احتمال پاره شدن بکارت هست ؟؟ولی اصلا از جلو رابطه نداشتیم
- سوال ازمتخصصص زنان
سلام وقتتون بخیر ، دکتر برای من قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردن برای پریودی نامنظم و اینکه در یک ماه دوبار پریود میشدم ، و ازمایش دادم دیدن که پرولاکتینم بالاست و الان دارم قرص کابرگولین مصرف میکنم ، سوال این هست که ایا کابرگولین با سیپروترون کامپاند تداخل پیدا نمیکنه ؟ و اینکه من سیپروترون کامپاند رو از اول روز قاعدگی شروع کردم، ایا این درسته؟
- سلام . من خانمم ۱۲ سال عمل سزارین انجام داده و الان مدتی هست که هر از چند گاهی جای عملش درد شدید میگیره میخوام بدونم دلیلش چیه و باید چیکار بکنیم . ممنون میشم پاسخ بدید . با تشکر
- سلام میخوام حامله بشم
پنج ماهه اقدام کردم به بارداری ولی حامله نمیشم ازمایش تخمدان دادم عالی بودولی تیروئیدداشتم الانم قرص تیروئیدمیخورم وکیستهای ریزیم دارم یعنی پلی کیستیک .وسونوم دادم وقت تخمک گذاریم داشتم ینی بایدنزدیکی میکردم ولی نمی دونم چراحامله نمیشم
- عقب افتادن پریودی
سلام من خانم ۴۵ساله هستم من پریودیم همش بین ۱۸تا۲۰روز میکشید پریود بشم وروز پنجم هم پاک میشدم ولی این دفعه ۲۷روز پریود نشدم علایم شودا رم دل درد وکمردرد وحالت گرگرفتگی پیدامیکنم چکار کنم یعنی ممکن اویل یاسگی باشم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان به ضخامت ۳۳ میلیمتر دارم و دکتر برام داروی دزوسپتیو تجویز کردن و الان نمیدونم چجوری باید مصرف کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- ضربه خوردن زیر شکم
سلام وقت تون بخیر خانم دکتر ، من یه دختر ۲۵ سال تو کارگاه کار میکنم اشتباهی به میز خوردم و ریز شکمم صدمه دید ، همون یه روز تمام کلی درد داشت درد که میتونستم تحملش کنم ، میترسم برام مشکل جدی یی پیش بیاد خیلی ممنون
- خودارضایی با سینه
سلام من به مدت دو سال خودارضایی با سینه میکنم و شرم دارم بخاطر گفتن این حرف همش وقتی سینه هامو مالش میدم ارضا میشم و مایع ازم بیرون میاد و تازه فهمیدم خودارضایی بده میخوام ترک کنم سوالم اینه که خودارضایی به سینه باعث سرطان میشه ؟ الان دو ماهی میشه که سینه سمت چپم بزرگ شده خیلی نگرانم باعث سرطان میشه ؟؟؟ من مجردم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من سونو دادم نوشته که تخمدانها دارای حجم افزایش یافته حاوی فولیکول های متعدد باسایزهای متفاوت با ارجحیت درپریفرال هردو تخم دان رویت شد وبه من قرص سیبل رو دادن هر وقت که این قرص رو میخورم حالت تهوع شدید همراه باسردرد وبی اشتهایی میگیرم لطفا منو راهنمایی کنید
- سلام من یک سال و دوماه پیش برای بار دوم سزارین کردم حالا در محل بخیه درد دارم یک خورده هم ورم داره دلیلش چیه چطوری درمانش کنم
- سلام برای آندومتریوز قرص وروژست مصرف میکنم الان دچار لکه بینی شدم آیا به مصرف قرص ادامه بدم یا خیر؟
- جوش سرسفید
سلام من۲۳ساله مجردوهیچ گونه رابطه ای نداشتم ویه چندوقتی هست که ۲،۳تاجوش سرسفیداطراف کلیتوریس دراومده وقبلاهم این جوش های سرسفیدزیادبودودکترزنان تریامسیلون ان ان وزینک اکسایدوکلوتریمازول تجویزکردندکه بسیاری ازجوش هاازبین رفت اما این جوش های سرسفیدفقط کوچکترشدندوکامل ازبین نرفتندواین جوش هابعدمدتی بافشاردادن خالی می شوند.پایین کلیتوریس هم یه حالتی هست که بیشتربالمس حس میشودو دردناک است ووقتی ازاین پمادهااستفاده می کنم کمی میسوزد
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- لکه بینی حین مصرف ال دی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من آبان ماه سقط جنین ۲۰ هفته داشتم.از اون موقع به بعد مابین پریودهام ترشحات شفاف با رگه خون داشتم چند مرتبه درماه اینجوری میشد مابین پریودی تا ماه پیش که خیلی بیشتر شد رگه ها و مثل لکه بینی شد اما دائم هر روزه نبود مثلا ۳ روز میومد ۲ روز تمیز بود ..رفتم سونوگرافی تنبلی تخمدان داشتم و کیست ریز در تخمدان .پاپ اسمیر هم دادم در همون حین لکه بینی این گزینه ها تیک خورد Absence of endocervical/metaplasticcells و گزینه بعدی negative for ointraepithelial lesion or malignancy و بعدی هم التهاب زد moderate.. دکتر برام قرص مارلین تجویز کرد از ۲۱ فقط ۵تا دونه مونده تا تموم بشه که امروز صبح دیدم بازم لباس زیرم ترشح خونی داره و شب هم نزدیکی داشتم آیا ربطی به نزدیکی داره و با خوردن این قرص هنگام نزدیکی واژن ام خیلی خشک میشه ..آیا پاپ اسمیر مشکل داره؟و سونوگرافی از روی شکم انجام شد لازمه که سونو واژینال انجام بدم ممنون میشم جواب بدید و بگید علت این لکه بینی ها چیه و چیکار باید بکنم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم میخوام باردار بشم باید چه داروی مصرف کنم میخوام بچه اولم پسر بشه
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - جراحی سینه
سلام دکتر شرف الدین جراحی کاهش سایز سینه انجام میدن؟


