Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- جراحی زنان
سلام من یک سال وست ماهه سزارین کردم الان جای بخیه هام انگار باسوزن بهش میزنی چکارکنم دلیلش چیه
- تشکر
با سلام و عرض ادب فقط میخواستم ازتون تشکر کنم که دلسوزانه و بی چشمداشت جوابگوی ما هستید هم شما و هم آقای دکتر کرم بین اجرتون با خدا ❤❤❤
- سوزش زیر دل
سوال ببخشید من بعد از پریودیم بشدت زیر دلم میسوزه عفونت زرد رنگ هم دارم حتی بعضی وقتا سوزش تا ناف همم میکشه
- برای قطع خونریزی
سلام من مجرد هستم ۱۷سالمه برای تنظیم پریودیم به ماما مراجعه کردم قرص جلوگیری روکین بم داد ۸ روز مصرف کردم متوجه شدم ک بعد پریودی لکه بینی داشتم ترسیدم قرصو قطع کردم خونریزی کردم الان خونریزی دارم چند روزه قرص مفنامیک اسید و امپول ویتامینk زدم ولی هیچ فایده ی نداره به نظر شما برای قطع خونریزی دوتا امپول استرادیول بزنم ممنون میشم کمکم کنید یک هفته دیگه عروسیم استرس دارم خونریزیم قطع نمیشه
- آزمایش
سلام خانوم دکتر ،خسته نباشید ،میخواستم بپرسم جواب آزمایش fsh=./569 وlh=۷/۱ یعنی چه؟مشکلم چیه؟چیکارباید بکنم؟درمانی داره؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من سه ماه پیش سزارین شدم شنیده بودم در شیردهی بارداری صورت نمی گیرد لذا نزدیکی داشتم یه هفته بعدش یکروز خونریزی کمی داشتم چه کنم آیا باردارم؟ لطفا راهنمایی کنید
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشی.دوران بارداری ۱۸هفتگی رو میگذرونم.غربالگری دوم که رفتم بچه همه چیش خوب بود فقط تو سونو زده فوکوس اکوژن بطن چپ رویت شد همین خیلی نگرانم کرده میخام بدونم مشکلی داره یا نه اگه مشکلی داره تروخدا بگین چون با این وضع و اوضاع آدم از همچی میترسه
- کیست تخمدان
سلام من ۲۴ سالمه عقدم ولی رابطه دارم چند وقت پیش با دل درد شدید راهی بیمارستان شدم بعد ازمایش وسونگرافی گفتن تخمدان سمت چپت کیست داره رفتم پیش یه متخصص ولی چون مادرم همراهم بود نگفتم باشوهرم رابطه دارم خانم دکتر قرص جلوگیری دادن گفتن بااینا آب میشه یه بستشو مصرف کردم گفتن یه بسته ک تموم شد تاچهارشب نخور ک پریود بشی شب چهارم باز شروع کن بخور من تواین چهارروز خیلی کم لکه بینی داشتم شب چهارم ک شروع کردم ب خوردن قرصا پریودشدم الان یک هفتس روز پنجم تاتکه چیز یکی شبیه یه پوست نازک و دیگری شبیه چربی بود ازم اومد همراه خون قاعدگی خیلی استرس دارم توروخدا کمکم کنید
- طولانی شدن پریودی
سلام دخترم ۱۳ سالشه تواین ماه سه بار عادت ماهانه شده به فاصله ۴روز۷روز پریودمیشه بعد ۴روز پاک میشه دوباره ۷روز پریود میشه ممنون میشم بهم کمک کنین
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشین من الان ۶ماه اقدام به بارداری کردم با مشورت دکترم ایشون سه بار یعنی هر ماه کلی دارو و آمپول بهم می دن ولی همراه که برا معاینه میرم می گن تخمک نداری اصلا تخمدانات هیج حرکتی ندارن الان از۱۴پریودم قرص مدروفم ۵ دادن می خواستم بدونم علت این که تخمک گذاری نمیشه چی می تونه باشه
- عمومی
سلام خانم دکتر من خیلی نگران بکارت هستم تا حالا رابطه ی جنسی نداشتم ولی متاسفانه خود ارضایی می کردم که الان ترکش کردم .لابیاهای خارجی واژن من در انتهای واژن به شکل ۷ به هم وصل میشن آیا این شکل از واژن طبیعیه؟ و ربطی به پارگی واژن داره آخه یه جا خوندم اگه مهبل واژن به شکل ۷ باشه نشانه ی پارگی بکارت هستش لطفا راهنمایی کنید
- قرص جلوگیری
سلام ببخشیدیه کودک یکساله دارم ودچارآندومیوزساده شدم باقرص درمان شدم دکتربهم قرص دروسبلین برای جلوگیری بهم داده من بسته اول روروز۵ پریودتهیه کردم ازهمون روزاستفاده کردم دوتامونده بودقرص سفیدرنگ تموم بشه پریودشدم ولی دوتاقرص آخرم خوردم بسته بعدروشروع کردمولی بسته دوم روکه هرشب بایدسرساعت ۱۲شب میخوردم سه تای اولی روهرشب یادم رفت به جاش دوتاش ساعت ۷صبح خوردم یکیشم ساعت ۱۲ظهریادم اومدآیاجلوگیری میشه آیابرای رحمم بده ازاین به بعدش ساعت ۱۲شب مصرف کنم چیکارکنم
- قرص اهن
سلام خانم دکتر دختری مجرد و۲۱ساله هستم من بعضی وقتها سرگیجه دارم و تنگی نفس حجم پریودمم نسبت به قبل کمتر شده میخواستم بدونم اینا میتونه علایم کم خونی باشه؟ و اینکه میخوام قرص اهن بخورم میشه بگین چجوری استفاده کنم که ضررنداشته باشه مثلا چندروز یه بار بخورم ؟ ممنون
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 8 ساله ازدواج کردم 6 ساله قصد بارداری دارم اما نمیشه.دوبار عکس رنگی گرفتم.آخرین بارنزدیک دو سال پیش انجام شد.همسرم عمل واریکوسل پارسال اسفندماه انجام داد.بعد سه ماه من باردار شدم اما ناموفق.هفته پنجم دچار لکه بینی شدم آزمایش دادم بتا اومد پایین.دکترم گفتم نطفه خوبی نبوده.رشد نکرده.بعد از اون اتفاق الان نزدیک یکسال میگذره اما من هنوز باردار نشدم.میترسم دوباره لوله هام بسته شده باشن امکان داره؟؟ همسرم نزدیک سه ماه قرص کارنیتین و ویتامین ویتامین ث مصرف کردن.با این شرایط پیش اومده.فعلا آزمایش اسپرم همسرم نتونسته انجام بده.منم تا الان دکتر زنان بعد از قضیه بارداری مراجعه نکردم.لطفا راهنمایی ام کنید.چیکار کنم.همچنان منتظر بمونم...
- پرده بکارت
آیا امکان داره خراش پرده بدون خونریزی باشه ..آیا خراش با پارگی وآسیب فرق داره .ترو خدا جواب بدین دارم دیونه میشم
- سلام وقت بخیر من طبق تجویز پزشک ماما و بعد ویزیت شدن مدروکسی پروژسترون از روز 15 قاعدگی شروع به مصرف کردم ولی خونریزی دارم موقع پریودم نیست ایا قطع کنم یا ادامه بدم؟
- سقط
سلام الان سه هفته است که بعد از سقط خون ریزی دارم امروز واسه سنو رفتم که گفت فلوی عروقی در ناحیه فوندس در میومتر مجار افزایش یافته و ضخامت انومتر در ناحیه فوندس ۱۰.تا ۱۱میلیمتر است متخصص زنان در دسترس ندارم میشه کمکم کنید
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست درمویید در هر دو تخمدانم داشتم الان ۳ ماه است ک عمل کردم ی هفته اس ک درد داشتم رفتم سونو گرفتم تخمدان سمت راستم یک کیست حاوی اکوهای اینترنال با ابعاد11*26م.م وجود داره ک میتواند مطرح کننده کیست همورژیک ویادر درجه بعد اندومتریوما باشد و مایع در کلدوساک خلفی با حجم حدود10-9 سیسی مشاهده شده
- به تاخیر انداختن پریود
با سلام پريود من حدود سه هفته ديگه آغاز مشيه و قصد به تاخير انداختن با قرص دارم. از چه زماني و به چه شكلي بايد خوردن قرص رو شروع كنم؟


