Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام باتوجه به این که در سرکلاژ شکمی از بالاترین نقطه رحم دوخته میشه نخ سرکلاژ موجب پارگی کیسه اب نمیشه؟
- ادنوم
سلام در حال حاضر پزشک در دسترس ندارم و سوال حیاتی داشتم. در ام ار ای نشان داده شد هیپوفیز بزرگ و غده ی ادنوم کوچک و بی ترشح دارم با پرولاکتین 28از زمانی که ازمایش پرولاکتین دادم چند ماه میگذره و دوباره باید بدم و قرص هم مصرف نمیکنم. وقتی به گوشی مدتی خیره میشم یا کامپیوتر سرم فشار میاد از داخل هر دو طرف سر و پشت سرم و شقیقه ها و چشمام خواستم بدونم بخاطر بزرگی هیپوفیز یا نه خیلی اذیت میشه سرم و یه حالت های بدی میاد تو سرم حس میکنم مغزم میخواد از کار بمونه خیلی حس و حال و بد و ترسناکیه اگه میشه راهنماییم کنید چون فعلا دسترسی به متخصص مغز و اعصاب ندارم این علایم علتش چیه چرا زمان نسبتا طولانی به گوشی خیره میشم این حالت فشار در سر رو دارم و حالم بد میشه ممنون
- خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ باعث نازایی میشود
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ برای جوش صورت باعث نازایی میشود من متاهل هستم و خیلیا میگن باعث نازایی میشود
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر ببخشید من کمتر از شش ماهه به زگیل تناسلی مبتلا شدم و نوع 16 دارم و پاپ اسمیر خیلی خوبی داشتم بار اول به زگیل تناسلی مبتلا شدم که کرایو کردم و بعد از یک ماه مجدد زگیل برگشت و تعدادی زد بعد از کرایو دو هفته گذشت و رابطه جنسی با همسرم برقرار کردیم گفته بودن اگر شریک جنسی جدید نگیریم دگه عود نمیکنه ولی عود کرد و من داروهای تقویت سیستم ایمنی بدن هم میخورم از اول درمان ممنونم پاسخ به سوالات شما
- خوردن قرص آسپیرین ۸۰
سلام.من هفته ی ۲۷ هستم ۳ هفته پیش دکتر برام آسپیرین ۸۰ روزی ۲ عدد یکی صبح یکی شب تجویز کرده...مشکلی نداره بنظرشما؟ ممنون
- عمل خارج کردن رحم و تخمدانها
من عمل برداشتن رحم و تخمدانهاداشتم ابا بعد از سه هفته لکه بینی دارم مدت شش هفته عمل کردم ۵۶ سال دارم
- فشارخون
سلام خسته نباشین من تو زایمان اولم از هفته ۱۵ فشارخون بالا بود روزی ۲ تا قرص میتیل دوپا و اسپرین شبی یکی میخوردم تو اتاق زایمانم فشارم ۱۱ بود طبعی بودم الانم فشارم همیشه نرمال هست میخواستم بدونم اگه برای بارداری دوم اقدام کنم ایا باز فشارخون میگیرم راه پیشگیریش چیه چکاربایدبکنم نگیرم فشار
- پریود نشدن
سلام من سیکل قاعدگیم امروز شده ۳۳ روز ولی هنوز پریود نشدم همیشه سر وقت پریود میشدم و به طور طبیعی هم از بارداری فعلا جلوگیری میکنم علت چی میتونه باشه خیلی نگرانم
- سلام قرص الپرازولام روی جواب بتاتاثیردارد؟
آیا قرص الپرازولام روی جواب بتا تاثیردارد؟
- بارداری بعد ازسقط
آیا بارداری باوجود بقایا امکانپذیر است.یک ماهه سقط کردم نیم سی سی بقایادارم ولی هنوز پریود نشدم.
- خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- تست بتا
سلام چند روز پس از رابطه جهت انجام آزمایش بتا اقدام کنیم که جواب قطعی باشه ؟ آیا مصرف قرص لونوروژسترول باعث نمیشه که آزمایش بتا دیرتر بارداری رو نشون بده؟ متشکرم خانوم دکتر لطفا جواب هر دو سوالم رو مرحمت کنید.
- عرق نعنا در بارداری
سلام دکتر من قرص متفورمین شبی دوتا وهیدروکسی پروژسترون بعد از ۱۶پریودی تا دوبسته تموم بشه خوردم دوماه ماه اول نزدیکی داشتم و پریود شدم سه روز کمتر لکه بینی هم داشتم ولی این ماه پریود نشدم سردرد ودل درد سرگیجه تقریبا همه علائم بارداری را دارم
- لابیاپلاستی
سلام خانمدکتر من ۳۲ سالمه و مجرد هستم.یه مدت به نوار بهداشتی حساسیت داشتم برای همین دچار حساسیت در واژنم شده بود که باعث متورم شدن شده بود اما الان خوب شده اما شکل ظاهری بیرون واژنم تغییر کرده و شل و چروک شده. میخواستم بدونم با لابیاپلاستی ظاهرش تغییر میکنه. و هزینش چقد میشه؟
- آمنیوسنتز
سلام دکتر برام امنیوسنتز نوشته میخواستم بدونم تست از کجا بر میدارن از واژن یا شکم???
- پرده بکارت
سلام ببخشید من دو ماه پیش با پتو ازروی شلوار خودارضایی داشتم بعد 3 یا 4 ساعت که دستشویی رفتم یبوست شدید داشتم و از قسمت واژن یه تکه گوشت و چند قطره خون خارج شد (10 روز قبل از پربودیم این اتفاق افتاد) آیا این نشانه پارگی بکارته؟پارگی بکارت همون لحظست یا خیر؟ بعد که به پزشک عمومی خانم مراجعه کردم پس از معاینه گفتند سالم هستش مطمئن مطمئن ولی برای من سوال است که خونریزی به چه دلیل بوده؟ تروخدا کمکم کنید دو ماه روز و شب ندارم
- پرده بکارت
سلام ایاخودارضایی با مالش کلیتوریس که بعدش با سوزش وگرگرفتگی همراه باشه یعنی بکارت آسیب دیده است
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید ۳۱ هفته باردار هستم. ۲۰ هفته با طول سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم. از اون ب بعد استراحت مطلق ام در حد سرویس بهداشتی. هفته پيش سونوگرافی واژینال دادم سرویکسم ۳۱ شده بود .int.os هم بسته. هفته پیش یکم کمر درد داشتم ک شدید نبود بیمارستان بستری شدم و سرم سولفات گرفتم . دیگ سونوگرافی دادم طول سرویکسم شده بود ۳۱ میتونم استراحتمو نسبی کنم ؟ یعنی دیگ زیاد دراز کش نباشم و بتونم بشینم . آشپزی و کار خونه و بیرون نه اصلا . در حد همون تا آشپز خونه رفتن و نشستن.
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۲ ماهه باردارم قند ناشتا ۱۱۰ دکترم گفته شیرین نخور من البالو یخ زده دوس دارم میخورم ایا ضرر داره قند من خیلی بالاس؟
- درد در ناحیه مقعد اول پریود
درود و خداقوت
دختری ۱۵ ساله دارم که دو ماهی است دو، سه روز اول پریود به شدت دچار درد در ناحیه مقعد می شود، لطفا راهنمایی بفرمایید چه کمکی میتونم به وی کنم.
بسیار سپاسگزارم.


