Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- داخل رحم
سلام خسته نباشید . من سه ماه پیش یک سونوگرافی داخل کلیه گرفتم متوجه شدم رحمم در ناحیه فونیکس شکل septateدارد و حجیم است الان قصد بارداری دارم لازم هست برم سونوگرافی داخل رحم بگیرم وآیا باردار میشم؟؟؟
- سوزش ادراری
هنگام ادرار سوزش شدید
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید من سونو گرافی دادم وداخلش نوشته مقداری مایع ازاد درکولدوساک دیده سده یعنی چی؟
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید چند روزه یه تیکه های سفید مثل عفونت تو مدفوع امه،خیلی وقتا هم یبوست میگیرم، به نظرتون خطرناکه چیکار کنم؟؟؟
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام ۲۰ سالمه ازدواج کردم ولی هنوز نامزدیم کیست یونی لکولار به دیانتر ۳۱*۲۳ م م و دارای اکو خفیف داخلی در ادنکس و مجاورت تخمدان راست به نفع کیست پارااوارین روییت گردید ایا خطرناک است؟
- فشارخون
باسلام ازدوسال پیش که فشارم 15 بود مصرف داروهای پروپرانولول 40 دوعدد و والوسپ 80/5 یک عدد را شروع کرده ام.الان فشارم 10 روی 7 است آیا ادامه دهم یا نیاز به کاهش دارو هست؟ با سپاس
- سلام من چهارشنبه انتقال دارم امروز ۵روز مونده آمپول پرژوسترون بزنم
سلام من چهارشنبه انتقال دارم از امروز آمپول پروژوسترون وبزنم
- مصرف قرص
سلام خسته نباشید آیا مصرف قرص ال دی دو ، سه سال برای جلوگیری از بارداری مشکل ایجاد میکند ؟؟؟
- اندومتریوز
سلام وقتتون بخیر مشکل اندومتریوز دارم و از نفخ شکم خیلی اذیت میشم،راهکاری هست که انجام بدم؟
- پریودشدن دریک ماه دوبار
سلام خانم دکترعزیز خسته نباشید من این ماه که به طورطبیعی به وقت خودم عادت شدم ومنظم درزمان خودش تموم شدم ولی بعد یک هفته دوسه روز اول دردهای شدیدمنوگرفت بعد سه روزلکه های سیاهی میدیدم بعدش عادت شدیدشدم الان ده روزه که تموم نشدم دردشدیدی دارم وشکمم انگاری درد مثل شکم زن زایمان کرده است هر کی دستش میخوره خیلی شدیددردمیگیره بعدش هم نوک سینه هام خیلی دردشدیددارن توروخداجواب بدین ممنون
- سوزش ادراری
سلام وقت بخیر دختری ۲۱ ساله هستم یک هفته ای هستش موقع ادرار سوزش دارم انتهای ادرارم و نبض میزنه علتش چی میتونه باشه؟
- هماتوم ساب کورنیونیک
باسلام هماتوم ساب کورنیونیک با اندازه 6mm×24 در هفته 13 بارداری خطرناک است؟ الان امپول پروژسترون استفاده میکنم و خونریزی ندارم داروی دیگری نیاز است؟؟؟ و یا تغذیه چی باشه؟ ممنونم
- لطفا راهنمایی بفرمایید.
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما پزشک محترم , من بعد از اینکه از وجود یک برآمدگی در روی اندام تناسلی ام آگاه شدم پیش شما ویزیت شدم وشما گفتید که مشکل خاصی نیست , اما الان بعد از چند ماه آن برآمدگی بزرگتر شده , آیا جای نگرانی دارد؟ آیا نیاز به ویزیت دوباره هست?
- جرایی
سلام خسته نباشید ببخشید شما تو با کدوم بیمارستان و بیمه قرارداد دارید
- پریودی
باسلام وقتتون بخیر خانم دکتر موقع پریود ترشحات کشدار شفاف قرمز خیلی کم رنگ میبینم زیادم هستن قبل اینکه تنبلی بگیرم هم بود ولی کم بود ولی الان زیاد شده و خونریزیمم بخاطر قرص سیپروترون کم شده البته تنبلی تخمدان هم دارم و ازمایشم دادم دو ماه پیش خوب بوده و فعلا قرص سیپروترون کامپاند میخورم و عفونت و خارش هم ندارم ببخشید خانم دکتر این ترشحات طبیعی هست؟ میشه علت بیشتر شدنت بخاطر قرص باشه ؟
- پرده بکارت
سلام من نگاه فیلم کردم تحریک شدم یکمی مالش دادمقشمت بالایی وارضا شدم ایا پرده بکارت اسیب دیده البته از روی شلوار ونواربهداشتی طرف ناحیه واژن هم دست نزدم؟
- آمپول دکاپپتیل آیا عوارضی دارد؟
سلام
بنده خانم ۳۶ ساله هستم که به دلیل داشتن فیبروم زیاد و خونریزی های مکرر به دستور پزشک برای جلوگیری از رشد فیبروم یک عدد آمپول دکاپپتیل دور ۳/۷۵ تزریق کردم که بعد از سه هفته عوارض آن اعم از توسط قلب و گرگرفتگی و تعریق زیاد سراغم اومد و به توصیه پزشک آمپول دوم دکاپپتیل را نزدم. الآن برای خارج شدن از این وضعیت جسمانی دارویی هست که استفاده کنم؟
ممنون میشم که پاسخ بدید - جواب انومالی کانون اکوژن دربطن چپ قلب جنین
درهفته ۲۱ انومالی کانون اکوژن دربطن چپ قلب جنین مشاهده شده بنظر مربوط به کورداتندینی ها میباشد یافته فوق یک soft marker است کانون اکوژن یک سوراخه کورداتندینی یعنی چه
- عقب انداختن پریود
سلام و خسته نباشید خدمت خانوم دکتر عزیز میخواستم بپرسم برای عقب انداختن پریود باید چند روز قبل از اینکه پریود بشم از قرص ال دی استفاده کنم ؟
- دردپا بعد پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید من حدود دو روزه پریودم تموم شده ولی پای سمت چپم خیلی بشدت درد میکنه و چهارماهه اقدام برا برا بارداریم ممکنه ازون باشه یا عفونت گرفتم؟؟؟۲۳ سالمه و یک فرزند دارم پنج سالشه و چهارماهه ک هنوز باردار نشدم چک نکردم خودمو آیا عادیه ک باردار نمیشم چون پنج ساله جلوگیری داشتم میشه راهنماییم کنید میخوام زودتر باردار بشم چیکار باید بکنم


