Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام دکتر عزیز روز پزشک را به شما تبریک میگوییم بعد از سقط ایا درد و گرفتگی درناحیه کمر و زیر شکم عادی هستش
- ایا قاعدگی من نامنظمه؟
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من ٥فروردين پريود شدم ١١فروردين پاك شدم و ٣١فروردين دوباره پريود شدم ٦ارديبهشت پاك شدم و ٢٥ارديبهشت پريود شدم ايا پريود من نامنظمه خواهش ميكنم پاسخ بديد
- خونریزی مداوم و طولانی
با سلام من الان نزدیک پنج ماهه خونریزی مداوم دارم که هی کم و زیاد میشه و کلا در این مدت یک هفته و یه بار دیگه چهار روز پاک بودم دکتر هم رفتم فعلا اثری نداشته سونوگرافی هم دادم پلی کیستیک بودم ممکنه به خاطر این باشه؟؟
- بارداری
سلام. وقت بخیر. آیا امکان دارد بارداری 43 هفته طول بکشد؟
- بی میلی جنسی
من قرص آسنترا میخورم وکلرودیازپوکساید آیا این قرص ها باعث بی میلی جنسی میشن آیا اگه بخوام قرص xovit بخورم با این قرص ها تداخل دارویی داره ؟
- سوال در مورد بارداری
سلام دوماه پیش سقط با قرص سایتوتک داشتم توی ۶ هفتگی،قرص ها رو واژینال مصرف کردم،امروز دکتر سونو محوطه شکم و لگن داده واسه یه مسئله کاملا متفاوت(اصلا سابقه سقط و…ذکر نشده تو ویزیت)میخواستم ببینم توی سونوگرافی مشخص میشه که سابقه بارداری یا سقط داشته فرد؟
- آمپول دکاپپتیل
سلام من ۵۱ سال دارم از سال گذشته تقریبا اواخر مهر پریودم قطع نمیشه فقط کم میشه در حد لکه بینی و دوباره شروع میشه. اسفند کورتاژ دادم مشکل بد خیمی نداشتم کلی ضخامت رحمم ۱۸ شده و مرتب پریود هستم. به علت اینکه سال ۹۲ عمل سینه انجام دادم و پنج سال رالوکسیفن مصرف کردم پزشکان از دادن دارو امتناع میکردند ولی بعد از مشورت با پزشک جراحم اجازه داد که به مدت ۶ ماه میتونم هورمون مصرف کنم. الان یک دوره مجسترول خوردم ولی تاثیری نداشته و خونربزیم شدید شده. میخواستم بدونم با شرایط من امکان استفاده از آمپول دکاپپتایل وجود داره که بزنم و یائسه بش؟
- خون
سلام وقتتون بخیر ۲۰سالمه متاهل هستم چند روز قبل پریود موقع رابطه خون قهوه ای اومد وادامه داشت الان روز دوم پریودمه فقط خون قهوه ای میاد علت چیه؟
- فتق ناف وبارداری
سلام من فتق ناف دارم ۸mm اگ عمل کنم بعدا میتونم بچه دار بشم؟؟
- قرص اورژانسی
خسته نباشید، من درعرض یک هفته،دو بار قرص اورژانسی مصرف کردم، الان که هفت روز از مصرف قرص گذشته، سه روزه لکه بینی دارم،معمولا لکه بینی تا چند روز ادامه داره؟؟؟
- پریودی نامنظم وداغی پا
سلام خسته نباشیدببخشیدمن پریودام ۱۰روزعقب میافته بعضی موقعه هادوروزیا۴روزیا۳روزعقب میافته وبسیارکف پام دراون زمان داغ میشه دلیلش چیه میشه راهنماییم کنیدممنون
- فرتیلید
باسلام ۲تادختردارم برای پسردارشدن همسرم آزمایش اسپرم داده که فقط progressive motility(PR)۲۴ بود که رنج نرمال بالای ۳۲ بایدباشه دکترفرتیلید برای همسرم تجویز کرده الان ۹ ماه مصرف کرده وباردارنشدم آیا مصرف فرتیلیدتا باردارشدن باید ادامه بدیم یانه.باتشکرازشما
- سلام. من یه دختر ده ساله دارم. که به خطر اینکه پریود نشه دکتر به اون آمپول واریوپپتیل ٣/٧۵دادهو باید ٢٨ روزه میزدم ولی یادم رفته و ٢٩ روزه زدم؟ آیا پریود میشه؟ یا براش مشکلی پیش نیاد؟
- سلام باوجود یه سقط که مشکل کرومزومی بود امکان داره یه حاملگی بعدی اینطوری نباشه بدون مشکل کرومزومی یعنی جنین سالم به دنیا میاد
- ivf
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ۴۲ سال سن دارم میخام ivf انجام بدم هیچ گونه مشکلی که بررسی شده نه من ونه همسرم نداریم فقط بخاطر سنم باردار نمیشه آیا با وحود مشکلی که نداریم با اولین ivf امکان باردار شدن بالاست؟
- پردنیزولون برای بارداری
سلام خانم دکتر پردنیزولون برای بارداری دکترم بهم داده میخواستم ببینم درمانش چیه من اقدام به بارداری هستم 4,عدد قرص خوردم و پریودم 5روز عقب افتاده آزمایش دادم منفی بود الان باید چیکار کنم
- سلام خسته نباشید من آمپول ضد بارداری ۳ ماهه تزریق کردم وپریود شدم در هد لکه بینی بعد ۱۵ روز شدت خونریزیم بیشتر شده رفتم دکتر قرص ترانگزامیک اسید قرص اچ دی دادن بهم دو روزه مصرف میکنم اما قطع نشدم فقط از شدت خونریزیم کم کرده حالا چیکار کنم واقعا دیگه خسته شدم
- پریودشدن با قرص دروسبلا
سلام من از ۹ سیکل پریود ماه گذشته دروسبلا رو مرتب خوردم تا پریود نشم که بتونم برم زیارت ولی دقیقا شب ۲۸ پری شدم ، بدون قطع کردن قرص ، چرا ؟مگه تا زمان قطع دارو از پریود جلوگیری نمیکنه ؟؟؟حالا راهی هست زودتر تموم بشه ؟؟؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
دوستم پیشنهاد داد برای بزرگ شدن سینه سه روز اول پریودی قرص مدروکسی پروژسترون بخورم چند دوره دارم استفاده میکنم بدون اینکه بدونم این قرص برای چی هست والان چند وقته که خیلی زود به زود پریود میشم ده روزی یبار چهار ده روزی یبار پریود میشم امکان داره بخاطر این قرصا اینجوری شده باشم؟؟
- کیست پستان
آیا قرص ال دی کیست به مدت یه ماه در طول سال کیست پستان را تشدید میکند


