Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص های کمک بارداری
سلام خسته نباشید - 39 سالمه اقدام به بارداری کردم با توجه آزمایش هورمون دکتر متخصص بهم قرص لتروزول داد - یک ماه استفاده کردم الان دو هفته میشه که از زمان پریودم گذشته آزمایش بارداری دادم منفی بوده ولی هنوز پریود نشدم- تا به حال این همه تاخیر پریود نداشتم - علتش چی میتونه باشه ؟؟
- قرص ترنسید
سلام من به خاطر لک صورت قرص ترنسید داد دکتر پوست بهم پریودشدم ولی خیلی کم کرده بود شک کردم روز پنج پریودی آزمایش بتا دادم منفی بود قبل پریود بی بی زدم منفی بود باز بعد بتا دوباره بی بی زدم منفی بود الان دوباره لک میبینم رابطه ام نداشتم شکمم انگار تیر میکشه کشیده میشه کمر درد دارم ازین قرصاص چیکار کنم من
- سلام مندتخمکم ضعیفه، برای ای بی اف قرص استرادیول والرات 5میلی گرم م ی خورم 2روز فراموش کردم، بعد ده روز خوردن قرص که دوروز فراموش کردم پریود شدم، سوالم اینه ایاخوردن قرص ادامه بدم یانخ
سلام مندتخمکم ضعیفه، برای ای بی اف قرص استرادیول والرات 5میلی گرم م ی خورم 2روز فراموش کردم، بعدده روز خوردن 2 روز فراموش کردم ایا ادامه بدم یا نه،؟؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام من ۱۳ خرداد اولین روز پریودم بود و ۲ تیر سونو دادم متن سونو: ابعاد رحم ۲۹*۴۱*۴۷ mmاکوی میومتر به طور نسبی هتروژن است. مایع ازاد مختصر در کلدوساک دیده شد میخواستم بدونم یعنی چی؟؟
- تزریق واکسن گارداسیل
آیا تزریق واکسن گارداسیل بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر تاثیری در قدرت باروری مرد و زن دارد؟
- مارژین نامنظم به چه معناست
- مهم
سلام خسته نباشید من گاهی اوقات در ناحیه تناسلی جوش میزنم بهش دست میزنم دردناکه علتش چیه؟
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من یک ماه پیش ادارام هم زیاد شده بود احساس میکردم ک دارم ولی میرفتم سرویس ادرارم نمیومد وقتی هم ک میرفتم کم بود نسبت ب قبلا،نمیدونم چی شد یهوی بعد رفتم دکتر گفت ک شاید عفونت داشته باشی یا دسشویت نگه می داری ی چن تا قرص داد گفت بخور خوب شدی باز بیا دوباره آزمایش بنویسم برای اطمینان منم دیگ از اون موقع بهتر شدم نرفتم اصلا وقت نشد لعنتی هی پهلوم تیر می کشید یا بعضی وقتا واژنم میخارید،یا موقع پریودیم می سوخت الان میخوام بدونم مشکل چی هست الان هم پریودم
- سلام من سه بار سزارین شدم که آخرین بار ۳سال پیش بود.الان یه هفته لی می شه که سمت راست بخیه ها ازداخل چیزی اندازه ی یه نخود زیر شکمم احساس می کنم که درد هم داره.درآخرین بخیه هست.یه مدت خوب بود دوباره بعد ازیه هفته درد می کنه..لطفا می شه راهنماییم کنید علتش چیه؟ممنون
- بکارت
باسلام آیاحفره بکارت حلقوی حتمابایدبه صورت دایره بسته باشه؟بکارت من بیضی شکل است ولی یک لبه ی آن به داخل رفته ولبه دیگربیرون است.هنگام زور زدن بیضی کامل میشه.آیابکارت آسیب دیده یاطبیعی است؟دخول انجام نشده
- چوشیدن سینه
- ادم سلولی
من ششم اردیبهشت سزارین شدم. محل زخم و بخیه م مشکلی نداره. ولی یک سانتیمتر بالاتر از محل جراحیم ورم کرده و حدود ۷میلیمتر تورم کردن و سلولهای دور بر جراحیم ورم کردن و انگار پر از آبن و انگار تاول زدن. چکار کنم خانم دکتر ؟
- زنان وزایمان
سلام من امپول تحریک کننده تخم دان زدم درست ۷و۸روزقایدگی ولی برای شوهرم مشکلی پیش اومد نزدیک ب۲۴ روز خونه نبود ایا اثر امپول ازبین رفته من باید دوباره برم پیش متخصص ک دوباره برام امپول تجویز کنه یا هنوز اثر امپول هست؟
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام خسته نباشید دختری ۳۴ ساله هستم این بار که پریود شدم خونریزی رو به اتمام بود رسیده بود به مرحله لکه های قهوه. روز ششم نرمش سبکی انجام دادم خون تازه خارج شد تا عصر کم شد امروز روز هشتم هست یه کم فعالیت سنگین کردم دوباره خون تازه خارج شد. مشکلی وجود داره؟ آخه مدتی هست خارش هم دارم نمیدونم به خاطر عفونت هست یا خشکی واژن. موقع پریود بی قراری دست و پا هم دارم
- لکه بینی
سلام. خانمی 26 ساله هستم دو فرزند دارم به ترتیب 7 سال و 6 سال. روش جلوگیری طبیعی داشتم تا اینکه اسفند ماه سال 94 آمپول ضد بارداری 3 ماهه تزریق کردم. از آن وقت تا مرداد سال 95 پریود نشدم. تا اینکه 3 شهریور پریود شدم مثله قبل که چطور میشدم تقریبا 7_8 روز طول کشید تا پاک شدم دوباره در همان شهریور ماه روز 26 ام لکه بینی هایی همراه با درد شکم کمر و حالت های سوزش بهم دست داد. لکه های خیلی غلیظ و بدبو و حالت جرکی داشتن گاهی تا اینکه رفته رفته رقیق تر شد و رنگ اصلی خون ترشح شده تو پریود رو پیدا کرد. ولی این خونریزی ادامه داره تا الان و چند روز دیگه یک ماه کامل میشه که این حالت رو دارم. نمیدونم مشکلم چیه. من قبل از اینکه آمپول ضد بارداری بزنم خیلی عادی پریود میشدم ولی بعد از اون سیستمم بهم ریخت. ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سوال ازمتخصصص زنان
سلام من ۲۰ سالمه ۶ ماهه که ازدواج کردم ولی از وسط ماه پیش تصمیم به بارداری گرفتم موقعی که پریود بودم با توپ به شکمم ضربه محکمی خورد این علت نازا شدنه من خیلی میترسم تجربه ای هم ندارم وبعد این که پاک شدم دقیقا بعد ۱۱ روز دوباره لکه دیدم تا تاریخ ۱۷ لک میدیدم مشکلی هس ؟
- هیسترسکوپی
سلام خانم دکتر خسته نباشید لطفا جوابمو بدید،ایا رحمی که عمل سپتوم واسش انجام شده،الان نرمال است،تواناییش واسه بارداری مثل رحم سالم است،سپتوم داخل حفره رحم بوده و عمل شده
- بارداری
باسلام ۳۵سالمه میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم بچه اولم دختره ، من وهمسرم دوست داریم جنسیت بچه پسر باشه البته سلامتیش مهمتره ولی میخواییم سعی خودمونو بکنیم چه مواردی هست که بهتره رعایت بشه؟چه غذایی ویا زمان نزدیکی تاثیر داره؟متشکرم
- خیلی مهم بارداری
سلام ایا منظور از اینکه در بارداری ویتامین دی مصرف کنم همون قرص D-vigel50000 هست ایا اونو بخورم هر روز اشکال داره ؟ یا چنتا در هفته بخورم ؟ هفته ۲۷ باردار ام
- میخوام سقط کنم ایا امپول پروژسترون بزنم سقط انجام میشه یا نه؟


