Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش واژن
سلام وقت بخیر من دکتر برای جوش های صورتم قرص نورم اسکین تجویز کردن روزی یه دونه حدود ۲۰ تاشو خوردم و همینطور قرص آزیترومایسین هم میخوردم تقریبا ۳۰ تا اونم هر روز وقتی قرص آزیترو مایسینم دورش تکمیل شد کامل خوردم حدود چند روز بعد واژنم خارش گرفته و قرمز و ملتهب شده و داخل واژنم حالت سفیدی ایجاد شده الان قرص نورم اسکین و قطع کنم خوردنشو ؟ عوارض این قرص میتونه باشه؟
- بارداری
سلام من ۷ هفته باردارم شیر خیلی دوس دارن ولی گرم میخورم اذیت میکنه شیر سرد از یخچال میخورم ضرر داره ؟
- زایمان سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز. قصدم از مزاحمت اینه که یه سوال داشتم. دختر من ۱۲ اسفند به خواسته خودم توی سی و هشت هفته و شش روز سزارین شدن. وقتی به دنیا اومد بردنش توی دستگاه و بهش اکسیژن وصل کردن. بهم گفتن که توی ریه هاش آب رفته. دو روز توی دستگاه موند به خاطر تنفسش. میخواستم بدونم دلیل این مشکل بخاطر عوارض سزارین بوده یا اینکه موقع عمل کردن مشکلی پیش اومده و یا اینکه پزشک موقع عمل حواسش نبوده؟؟ این سوال خیلی فکر منو درگیر خودش کرده همش ناراحتم که مشکل بچم چی بوده ممنون میشم ازتون جواب سوالمو بدین. متشکرم
- ..
سلام وقت شما بخیر من ۱۷ سالمه و تقریبا ۱ ماه پریودم عقب افتاده بود و دیروز تموم شد اما امروز درد وحشتناکی توی لگن و پاهام دارم که حتی مسکنم ارومش نمیکنه دلیلش چیه و اینکه باید چیکار کنم
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من به تجویز دکتر برای مشکل لکه بینی و فیبروم رحم، از روز ۶ قاعدگی مصرف قرص سیبل رو شروع کردم. ۴ روز مصرف شده ولی پاک نشدم. امروز روز دهم قاعدگیم هست. ایا باید روزانه یک عدد مصرف کنم یا دو عدد؟ معمولا با مصرف قرص جلوگیری چند روز طول میکشه تا پاک بشم؟ متشکرم
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد
- کیست درموئید
سلام خسته نباشیدمجردم و۱۹ساله ام من چندروزی هست که دل دردوکمردرددارم سونوانجام دادم درسونوم تصویرفولیکول های متعددبه قطر۲تا۷میلیمتردرقسمت محیطی تخمدانهادیده میشودکه مطرح کننده pcodاست.یک ضایعه کیستیک باجداراکوژن وضخیم به ابعاد۲۱×۲۶میلیمتردرتخمدان راست دیده میشودکه میتواندمطرح کننده کیست درموئیدیا....باشد.رحمم ۲شاخه است..راه درمان چیست؟باوجودضمینه ارثی سرطان ممکن کیست بدخیم باشه؟
- آمنیوسنتز
خانم دکتر در غربالگری اول ان تی نرمال بود ولی آزمایش با ریسک بنیابینی بود،آمنیو شدم جواب نرمال بود،باید سونوی آنومالی و اکوی قلب برم،اگه همه ی اینا نرمال باشه ممکنه باز بچه که دنیا بیاد مشکل داشته باشه؟اگه همه ی اینا خوب باشه پس دلیل اون ریسک بینابینی چی بوده؟
- آیا تنگی واژن و لابیا پلاستی هم انجام میشه توسط،دکتر
ایا تنگی واژن و لابیاپلاستی هم انجام میشه؟
- تعیین جنسیت
دلم پسر میخواد به جز تغذیه راه دیگه ای هست که مورد اطمینان من باشه
- ترشح
سلام من لوله هام رو بعد از سومین سزارین بستم قبل از آن همیشه خیییییلی ترشح از واژن داشتم اما از زمان بستن لوله هام که 9 ماه میگذره بطور کامل ترشح از بین رفته و دیگه اصلا هیچ ترشحی ندارم آیا به لوله بستنم ربط داره؟من 38 سالمه
- درباره قرص اووبوست سوال داشتم. من سی وشش سالمه و قصد بارداری دارم. یک دختر هشت ساله دارم ولی قبلش دوبار سقط داشتم. میخواستن بدونم قرص اووبوست استفاده بکنم و از چه روزی استفاده کنم. چون شنیدم مکمل خوبیه و برای بهبود کیفیت تخمدان است
- سرکلاژ شکمی
سلام من اوایل مهر امسال دومین زایمان زودرس با وجود سرکلاژ داشتم و جواب نداد حدود ۱۰ روز هست (سه ماه بعد از زایمان)که سرکلاژ شکمی شدم و تصمیم دارم اسفند مجدد اقدام به بارداری کنم به نظرتون زمان مناسبی هست یا برای اقدام زوده.؟
- نازایی
سلام من دو سال اقدام به بارداری کردم با وجود سلامت کامل من و همسر باردار نشدم ایا با یه بار ای یو ای باردارم میشم
- انجام PGD
سلام خانم دکتر عزیز اقدام به بارداری دوم چند ماه قبل باید تحت نظر دکتر باشیم ؟ برای تعیین جنسیت برنامه ی غذایی بهمون میدین ؟انجام PGD چقدر هزینه بر هست ؟ اقدام به بارداری دوم میخوام کنم چون بچه اولم دختر هست میخوام دومی پسر بشه آخه مطمئن ترین راه برای تعیین جنسیت به گفته شما همین PGD هست
- خونریزی دارم
سلام خسته نباشید من ۴۰ روز پیش سقط داشتم هنوز خونریزی دارم ولی کمه اما اصلا قطع نمیشه دلیلش چیه ؟ ایا میتونم نزدیکی داشته باشم ؟ یا باید کلا خونریزیم قطع بشه مرسی
- لکه بینی
سلام .۲۴سالمه مجردم. وقتی پریود میشم درد شدید درکمر،زیرشکم و پاهام احساس میکنم طوری ک نمیتونم کاری انجام بدم.خونریزیم طبیعی هستش نه کم نه زیاد.الان تقریبا دو ماهه پریود نشدم، حدود یک ماهه فقط لکه بینی قهوه ای دارم و درد شدید کمر دارم طوری ک نمیتونم خم و راست بشم.ممنون میشم راهنماییم کنید علتش چیه خیلی استرس دارم.چن روز دیگم نوبت دکتر دارم.
- سزارین سوم
سلام خانم دکترسال نومبارک 18اسفندسزارین شدم الان بعداز23روزلرزمیکنم.وراحت نمیتونم راه برم پای چپم روبان میکنم راحت ولی براپای دیگم نمیتونم راحت بلندش کنم.لخته خون هم داشتم 10تاهپارین هم تزریق کردم ولی بازم انگشت پای چپم خیلی اذیتم می کنه....هنگام ادرارکردن هم خیلی دردمیکشم جای بخیه هام از داخل دردمیکشم .این کل شرایط کنه لطفأراهنماییم کنید
- تصویری
من تخمدان کمی ضعیف است قرص متفورمین با قرص ال دی میخورم ایا باردار میشوم
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده


