Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد لگن در سمت چپ
سلام ،خانم دکتر بابت سایت خوبتون واقعا ازتون ممنونم،سوالم اینکه از هفته ۸بارداری که الان هفته۱۲هستم لگن سمت چپم بعضی وقتا به شدت درد میگیره قبل بارداری اصلا این مشکل نداشتم آیا این طبیعی هست؟،برای کاهش درد چکار انجام بدم!
- برای قطع خونریزی قاعدگی چه کنم؟چه کنم
من خانمی ۴۷ساله هستم و ماه آذر ماه که نوبت پریودی بود تاخیر شد به متخصص مراجعه کردم وسونو گرفتند گفتند که تخمدان ها ضعیف شده برای من قرص دوفامد تجویز کردند بعد از دوز مصرفی یک هفته بعد پریود شدم والان حدود ۱۶ روزه که هنوز خونریزی دارم میشه من را راهنمایی کنید ؟؟ درضمن آزمایش پاپ اسمیر هم انجام دادم گفتند مشکلی ندارم .در ضمن نوبت بعدی قرص دوفامد را هم باید روز ۱۵ قاعدگی شروع می کردم که من دو تا خوردم و دیگه استفاده نکردم .الان دو سه روزه دارم کپسول ترنسید ومفنانیک استفاده می کنم خونریزی کم شده ولی هنوز پاک نشدم خیلی از این وضعیت کلافه شدم
- خارش کلیتوریس
من از ديروز بعد از ظهر بی دلیل خارش كلیتوریس دارم. ميخواستم ببينم از چه دارویی استفاده كنم؟
ممنون - پریود
با سلام راه کاری واسه زودتر تمام شدن پریود قصد زیارت دارم
- نبض رحم
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- احتمال بارداری در پریود
سلام ، اگر بعد رابطه پریود بشیم ، احتمال حاملگی هست؟؟ از کجا بفهمیم خونریزی برای لانه گزینی هست یا پریود؟؟؟
- خارش درونی و بیرونی رحم
سلام مادر من نزدیک 50سالشه خارش رحم دارد و وقتی که مایعات در طول روز کم میخورد خارش رحمش بیشتر میشود علتش چیه ممنون میشم از راهنماییتون
- نان هموژن
اکوی آندومتر اکوژن نان هموژن است یعنی چی
- پریود
سلام دکترخسته نباشیددخترم۱۵سالشه پریودش همش عقب میافته یباردکترزنان بردمش دارودادبهترشدولی بعددارودوباره مثل قبل پریودش عقب میافته چکارکنم خیلی ناراحتم عرق رازیانه بخوره تاثیرداره؟
- تاریخ انقضای اورژانسی
ایا قرص های اورژانسی اووسیز۷۵/۰ تاریخ انقضاشون مهمه؟؟؟ ی قرص الان داریم تاریخ انقضاش مال ۵ ماه پیشه لطفا ی راهنمایی کنید
- آندومتر ضخیم
سلام وقت بخیر
۲۰مهر نوبت پریودم بود ۱۰ روز عقب افتاد و بعد ۱۷ روز طول کشید
سال ۱۴۰۱ ضخامت آندومتر ۱۴ بود و سونو امسال آندومتر۳۴ میلی بود با کیست تخمدان و فیبروم
مجرد و ۴۰ ساله ام ما امکان سونو واژینال یا نمونه برداری نداریم چکار باید کرد؟
آیا میشه با دارو برطرفش کرد؟ ۲۰تا مجسترول مصرف کردم و این ماه یه تکه دفع داشتم
الانم پریودم و خونریزی خیلی کمی دارم - افزایش سایز سینه ها
سلام.با چه روش ماساژی میتوانم سایز سینه هایم را در چندماه افزایش دهم؟ آیا ماساژ در حمام تاثیری دارد؟اگر تاثیری داری آیا با آب گرم یا آب سرد؟
- نظافت دختربچه
سلام خانم دکتر مهربون بنده یک دختر 18ماهه دارم میخواستم بپرسم برای ششتشوی آلتش ازچه روشی استفاده کنم که پماد یا الودگی روش نماند وآیا استفاده از کرم پای کودکان روی بدن دختر بچه مشکلی ایجاد نمیکنه ممنونم که وقت با ارزشتون را دراختیار ما قرار میدهید
- جوش های چرکی
سلام من در قسمت بالایی واژنم جوش های چرکی میزنم چه علتی میتواند داشته باشد؟ جوش ها اول زایعات قرمز خوارش دار هستند که بطور پراکنده میزند و بعد سر سفید میشوند و بعد از چند روز خشک میشوند
- چسبندگی لولها رحم
سلام خواستم بگم من78سالمه دوتا دختر دارم 15سال که حامله نشدم عکس رنگی چند بار رفتم بهم گفتم که چسبندگی داری چکار کنم حامله نشدم دوتا لوله ها گفتن که چسبندگی داره آخرین بار که رفتم گفتن کی باز شد ولی تا الان حامله نشدم از نظر شما باید چکار کنم تا باز بشن
- بارداری
سلام من برای بارداری حدود 8 ماه پیش اقدام کردم سنو گرافی لگن انجام دادم ازمایش چکاپ کامل دادم همه چیز نرماله قرص کلو میفن مصرف کردم لتروزول وپروژستورن ولی ماه قبل پریودیم 2 روز عقب افتاد واین ماه 4روز از شما ممنونم اگه پاسخم زود بدین
- مهم
سلام خانم دکتر .ببخشید من چند ساله یه دونه اول لبه ی واژنم هست ک داخل پوست هست .این یعنی چی. خطرناکه؟ و خیلی وقت ها دو طرف واژنم چیزهای سفید هست .متاهل هم شدم چند مدته
- هایمن
سلام حالتون خوبه من تاحالا چیزی وارد واژنم نشده فقط یک بار بهدخاطر عفونت و خارشی که دشتم فشار آوردم (از روی لباس بود البته ) بهدش دردم گرفت واقعا میترسم اسیب دیده باشه بکارتمم با ایینه نگاه کردم احساس میکنم در قسمت بالایی نزدیک مجاری ادرار ۷ مانند هست انگار شکل قطره هستش و قسمت تیزش بالا هستش و پایین گرده مثل عکسای هایمن که تونت هستش نیست میترسم اسیب دیده باشه 😔
- کیست
سلام خانم دکتر عزیز. من اومدم مطب شما و کیست اندومتریوز داشتم و سه ساله که ال دی تجویز کردین و من میخورم هر ماه. الان مشکل یبوست شدید گرفتم . ایا میتونم چند ماه قرص روکین به جای ال دی بخورم که ببینم مشکل یبوستم از ال دی هست یا نه. ایا روکین هم کیست رو کوچک میکنه مانند ال دی یا نه نخورم. تورو خدا راهنماییم کنین. یبوستم خیلی شدیده


