Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری با وجود کیست درمویید تخمدان
سلام خسته نباشید .من کیست درمویید سه سانتی در تخمدان راست دارم سالی میشه ولی همچنان اندازه اش ثابت مونده .قصدم باردار شدن هست ولی میترسم .ایا میشود باردار بشم و موقع سزارین کیست را هم خارج کنن بارداری اولم هشت سال پیش بود و طبیعی .سنم هم ۳۰ هست .ممنون راهنمایی کنید
- سقط جنین
من سه تا بچه دارم بچه چهارم حامله شدم الان ۵هفته و6 روز هست میخوام با قرص سقط کنم بچه های قبلیم سزارین بودم ازآخرین سزارین ۵سال و نه ماه میگذره میخواستم ببینم مشکلی ندارد
- پریودم چراتموم نمیشه
سلام خسته نباشید من دوماه پریود نشدم. این ماه میخک و کاکوتی خوردم الان دوهفته هس پریودم. میشه راهنماییم کنین. ۴۰ سالمه.
- درد بخیه
سلام ۳ ساله سزارین شدم الان از دیشب بخیه هام خیلی درد میکنه در حدی که حس میکن تازه عمل شدم علتش چیه چیکار کنه حتی سرفه میکنم درد میکنه در حدی که اشکم میاد ازچیه
- خونریزی
باسلام من ۴۳ ساله هستم برای اولین بار یازده روز پریود شدم بعداز ۷ روز پاکی مجداد لکه بینی پیدا کردم به دکتر زنان مراجعه کردم پس از انجام سونو کیست فانکشنال دیده شد دکترم قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرد الان ۱۵ روزه که قرص رو مصرف کردم ولی همچنان خونریزی دارم احساس میکنم رحمم میخواد در بیاید لطفا راهنماییم کنید
- پریودنشدن
سلام خسته نباشید من38سالمه بعداززایمان دومم پریودن کم شد الان نزدیک دوماهه پریودنمیشم تست بارداری4.8نشوندااه آزمایشم خوب بود آمپول پروژسترون هم زدم الان نمیدونم باید چه کارکنم تا پریودبشم یا امکان یائسگی زودترهست ...چه جوری عکس سونو براتون بفرستم
- کیست تخمدان
سلام من حدودا یک ماه و یک هفته از عمل کیست تخمدانم میگذره ولی هنوز پریود نشدم آیا عادی ؟؟؟
- توده
سلام خانم دکتر توی جواب سونوی مادرم یه توده هیپو اکو در پستان سمت راستش وجود داشت که مشکوک به سرطان بود دکتر بیوپسی پیشنهاد داد بیوپسی رو انجام دادیم ولی جوابش ۱۰ روز طول میکشه حالا با گذشت یه هفته اندازه ی توده بنظرم کوچیک تر شده آیا این ممکنه خبر از خوش خیمی بودنش باشه؟
- خونریزی شدید
سلام.45سال دارم وحدود4سال هست خونریزی شدید دارم البته2بار کورتاژ تشخیصی کردم باراول حدود2ماه خوب بودم و بار دوم حدود1سال خونریزی طبیعی داشتم وفقط زمان پریدیم.اماالان باز 20روزه شروع شده خونریزیم.قبلا پزشک قرص ترانسید تجویز کرده بود که الان خوردم اما اثر نداره.ضمنا سنو داده بودم چندسال پیش و دیواره رحمم خیلی ضخیم بود ودیگه هیچ مشکلی ندارم نه رحم نه تخمدان.لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم تا خونریزیم قطع بشه.بااین اوضاع کرونا نیترسم بیرون از خونه برم.بینهایت ممنونم
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام یکماه پیش سقط کردم مترژن میخوردم تااینکه خونریزیم کامل قطع شده الان سونو دادم 10*22 بقایا دارم.حالا منتظر پریودای بعدی بمونم دفع میشه یا ن باید بازم مترژن بخورم؟
- اگزیلاریدوطرفه پستان
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من پریود شدم اما همزمان که از واژنم خونریزی دارم از ناحیه کلیتوریس هم خونریزی دارم علتش چیه
- بلنوپد کدن اجسامسنگین
سلام خسته نباشید تا چه مدت بعد سزارین نباید اجسام سنگین بلند کرد ؟ مثلا من یک سال سزارین کردم میتکنم اجسام سنگین بلند کنم یا خطر ناک هنوز ؟ تا اخر عمر نباید جسم سنگین یلند کرد؟
- توده تقریبا نرم و متحرک در سینه راست به طرف بیرون
با سلام به خانم دکتر عزیز امروز توده ای تقریبا نرم و متحرک را در سینه راست به سمت بیرون حس کردم. بعد از چند بار فشار دادن درد گرفت. احساس درد سینه قبل از پریود داشتم. انگار که قرار باشه جلو بیفته. چون اصلا عادت مشخصی ندارم و بیشتر اوقات زودتر پریود می شوم. 44 سال هم سن دارم. با کلی استرس. 20 سالگی کیست تخمدان هم داشتم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سنوگرافی
سلام من چندروز پیش جواب سنوگرافیم رو براتون فرستادم گفتید که خوبه و ازمایش ادرار و کشت ادرار بدم. من یه سمت زیر شکمم التهاب داره. سنو که دادم بهم گفتن مشکلی نداری. یعنی احتمالش هست تو سنو معلوم نبوده باشه؟ باید پاپ اسمیر بدم؟ وقتی زور بدم یا رو پای راستم بمونم التهابش بیشتر مشخص میشه گاهی از روی پوست میخواره و مثل شکم که صدا میده گاهی صدا میده و با اینکه گتن مشکلی نیست اما من بازم خیالم راحت نمیشه.
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- پریودی بعد از عمل فیبروم
سلام خسته نباشید من عمل میوم رحم داشتم پریودیم سروقت بود ولی الان روز هشتمه پاک نشدم از روز اول پریودیمم دکتر برام دزولست تجویز کرده دارم مصرف میکنم مشکلی نیس ک پریودیم قطع نمیشه
- کیسه جنین
سلام ببخشید من سقط داشتم با سنو مشخص شد که کیسه نیفته ایا ممکن است با قرص نیفتد اگرکیسه نیفتد باید کورتاژ کنم اگر کیسه نیفتد چه اتفاقی می افته خطرناکه ایا اگر کیسه جنین نیفته من قاعده نمیشم یا باید بیفتد که من قاعده بشم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- لابیاپلاستی
سلام من آذر ماه پیش شما عمل لابیا انجام دادم و الان بعد از سه ماه جای بخیه ها مونده.انگار نخش همونقدر سفت و محکم سرجاشه..نرماله؟


