Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نزدیکی در بارداری
باعرض سلام و خسته نباشید..1.ایا نزدیکی در دوران بارداری و ریختن اب مرد در داخل واژن مشکلی بوجود می اورد یا خیر؟ 2.اگر به اندازه یک انگشت دخول انجام شود و پس از ان لکه بینی مشاهده نشود ایا میتوان نزدیکی را دربارداری ادامه داد؟
- دیابت بارداری
سلام چه چیزهایی میتواند باعث دیابت بارداری شود ازانجایی که من استراحت مطلقم تحرکی ندارم چه غذاهایی بخورم دیابت بارداری دچارنشم
- سرکلاژشکمی
چگونه با سرکلاژ شکمی باردار می شویم
- بارداری
سلام خانم دکتروقتتون بخیر من ۲۵ سالمه باذخیره تخمدان ۰٫۹آیا باخوردن قرص آوابوست ذخیره تخمدان من بالا میره وفولیکولهای من ۱۲ هستش ؟
- قرص تاریخ مصرف گذشته
سلام من قرص اورژانسی تاریخ مصرف گذشته خوردم بعدش متوجه شدم ۳ماه ازش گذشته . الان اثر داره یا نه ؟؟ لطفا جوابمو بدین ممنون
- بارداری
من ۲ بار رابطه حفاظت نشده داشتم یعنی منی مرد داخل رحممم ریخت فردای عصر قرص اورژانسی خوردم یعدش لک داشتم فقط الان خستم حالت تهوع دارم .احتمال بارداری هس ؟
- سزارین
باسلام ببخشید شما در بیمارستان قائم هم سزارین انجام میدهید؟
- باردار نشدن
زنم باردار بود ولی بخاطر اینکه بچه مشکل داشت مجبور شدیم سقطش کنیم، ولی الان بعد از شش ماه میشه زنم باردار نمیشه میشه بگید الان چکار کنم
- من در هفته ۱۵باداری سقط داشتم.بعد سقط ،چون بقایا مونده بود همون روز سقط و دو روز بعد ،دوبار کورتاژ شدم.بعد منومرخص کردن و متیل ارگونوین دادن برای شش روز .توی این یککاه،مچمدام ترشحات خونابه. ای داشتم.سونوانجام دادم.گفتن باز هم بقایا مونده.وکیستمولتی لوکاله هفت سانتی دارم.و قرص ضد بارداری تجویز کردن.ایا با قرص بر طرف میشه؟ اینکیست تخمک ازاد نشده هست؟کی مجدد برم سونو؟الان ده روزه قرص ال دی مصرف میکنم برای درمان
- بارداری
در روز ۲۵ پریودی ازمایش بتا دادم ۲۴/۲بود آیا من باردارم روز ۱۵ پریودی تخمک گذاری داشتم
- روزبخیرانومالی انجام دادم اب دور کلیه خفیف ۴.۴ و یه اکوژن ۱.۸دیده شد گفتن تکرار سونو.متخصص پریناتالوژی سونو کردن گفتن کلیه خفیفه مهم نیست ان اف هم ۵نرماله ولی اکو برو و رفتم متخصص قلب گفتن یک اکوژن دیده میشه ب متخصص پریناتالوژی نشون دادم گفتن ۲۸هفته بیا چیزی نیست.ایا نگرانی من بی مورده؟ و ازمایش و ان تی اولم هم نرمال بود و بی خطر ان تی هم ۱.۶ممنون دکتر جان اگر راهنمایی کنید الان ۲۰ هفته هستم
انومالی
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید لتروزل خوردم برای تحریک تخمکگذاری الان کیت زدم مثبت شد ولی سنو دادم میگه فولیکول غالبت ۵ میل هست چیکار کنم
- بارداری
سلام استفاده از پودر موبر یا نوره در باردارضرر داره؟
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من مدت 6 ساله که ازدواج کردم جلوگیری طبیعی داشتم و الان هفت ماهه که میخوام بچه دار شم اما نمیشه دکترای زیادی رفتم اما جواب درست و حسابی نگرفتم فقط هر بار آزمایش و سونو دادن.یعنی ممکنه باردار نشم. ضمناً من همیشه پریودم فقط دو تا سه روز طول میکشه و بعد تموم میشه .
- حالت تهوع در بارداری
با سلام و خسته نباشيد من اوایل هفته ی یازدهم بارداری هستم و حالت تهوع و سرگیجه ی خفیف خیلی اذیتم می کند.طبق تجویز دکتر روزی یک عدد قرص اندانسترون مصرف می کنم،.اما باز هم حالت تهوع دارم و هر غذایی که میخورم به کندی هضم میشود. و مخصوصا شب ها رفلکس معده دارم.خواهش می کنم که راهنمایی کنید.
- سلام من دوتا زایمان زودرس داشتم ۲۱ هفته و۲۶ هفته که آخریش سرکلاژ بودم اما نتیجه نگرفتم حالا به دکتر مراجعه کردم که پیرناتولوژیست هستن یکیش میگه سرکلاژ شکمی کیش میگه دوباره واژینال حلا من موندم چیکار کنم به حرف کدوم گوش کنم لطفا راهنماییم کنید حتی اون دکتری که میگه واژینال میگه فرق ندارن باهم اما اگه دوست داری برات انجام میدم اما به نظرم این کارو نکن
سلام خسته نباشید ،خانم دکتر من دوسال ونیم سرکلاژ شکمی به روش لاپارا انجام دادم پایین تراز خط سزارین به سمت چپ ی نقطه حالت گز گز وسوزش دارم مثل جایی ازبدن که انگار اسیدی بشه ،بعضی وقتا هرروز ی وقت دوساعت درروز مدام میسوزه علتش چیه ؟من چه بررسی انجام بدم تا علتو بفهمم
- سقط
سلام خانم دکتر خسته نباشید ۴ماه پیش اولین بارداریم بود و من نمیدونستم و چون مدتی بود اقدام میکردم و نتیجه نداده بود تصمیم گرفتم ورزش کنم. روز اول سیکل قاعدگیم اولین جلسه باشگاه بود و ورزش سنگین انجام دادم وقتی برگشتم لک بینی داشتم بعد ۴روز خود ب خود سقط شد. بعد ۳ماه دوباره ماه پیش حامله شدم ولی دقیقا ۲روز قبل شروع سیکل قاعدگیم وقتی از پیاده روی برگشتم لک بینی داشتم ازمایش دادم بتام ۴۹ بود و بعد ۴ روز خود ب خود سقط شد دوباره. ممکنه سقط اولم ک بدلیل ورزش سنگین بوده باعث شده باشه رحمم ضعیف شده باشه؟؟ این موضوع در نهایت روی بارداری های بعدیم هم تاثیر منفی میذاره؟ باتشکر
- سقط
سلام وقتتون بخیر هفته هفت بارداری بود متاسفانه یک هفته لک دیدم الان سقط شده از جفت ده سی سی مونده نمیخوام کورتاژ کنم باید چه کاری انجام بدم تا دفع بشه ولی دیروز تا حالا خونریزی دارم و یه لختهایی از بدنم خارج میشه ممنون میشم اگه کمکم کنید
- حاملگی
من 13اردیبهشت و11خردادپریودشدم الانم انتظارداشتم همون موقع هابشم ولی نشدم یعنی حامله ام
- با سلام من ۳۵ ساله هم.اندومتریوز ۴ سانت در لوله فالوپ راست دارم بعد از سه ماه دارو باردار شدم الان ۷ هفته ام که سومو نشان داد جنین رشد نرده و قلب تشکیل نشده من برا اطمینان بیشتر یک آزمایش بتا دادم مقدار بتا ۲۴۰۰ بود در حالیکه آخرین بتاا۲۰۰ بوده با فاصله ۱۶ روز.پزشک گفتن احتمال ۹۹ درصد جنین مرده.من میخواهم سونو واژینال انجام بدم آیا خوبه؟


