Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سفت شدن جنین
سلام من هفته 29 بارداری ام خیلی بچه توی شکمم خودش رو جمع میکنه نفسم تنگ میشه چیکار کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر من بد از معاینه دهانه رحم توسط پزشک لکه بینی دارم چکار کنم
- بارداری
سلام وقت بخیر .من کیست تخمدان دارم و بدون قرص پریود نمیشم والان قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم تا پریود بشه حالا برای بارداری باید قرص را قطع کنم یا همچنان ادامه بدم؟
- من امپول رو نزده بودم و دوخول داشتم اگه فردا بزنم از بار داری جلو گیری میکنه؟
من امپول دپو رو نزده بودم رابطه بدون جلوگیری داشتیم اگه فردا بزنم میتونم از بار داری جلو گیری کنم؟
- بارذاری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر درهفته 12 بارداری nt انجام دادم itوnbنرمال است ولی عدد nt 2/8 میباشد ایا نگران کننده است؟
- آزمایش بارداری
سلام خانوم دکتر من هفته ی ۱۸ بارداری هستم،یک سری از آزمایش های پیش از بارداری من مونده بود که شما نوشتید و چند روز پیش انجام دادم در جواب این آزمایش نتیجه ی vzv igG رو ۱۷.۴ زده که جلوش نوشته کمتر از ۹ منفی،بین ۹ تا ۱۱ مشکوک و بالاتر از ۱۱ مثبت،خیلی نگرانم،عدد ۱۷.۴ رو هم در جواب آزمایش بزرگ تایپ کرده
- بارداری
سلام خسته نباشید خانومه من ماه اخر بارداریه سنگ کلیه داره سمت چپ و راست الان زیر سینه سمت راست چند روز تیر کشید بعد الان دو روزه خیلی ورم میکنه درد میکه بعد ورمش میخوابه تو یه روز هم ورم میکنه هم خوب میشه
- قرص کلومیفن
سلام من تنبلي تخمدان داشم دكتر قرص كلوميفن دادن از روز پنجم پريودي به مدت پنج روز روز سيزدهم وايه سونو رفتم كه تخمكي نبود بعد فراد سونو من دوباره پريود شدم يعني ١٤ روز بعد دوباره پريود ولي زياد نبود پريوديم مقدارش كم بود ميخوام ببينم الان دوباره اين قرص كلوميفن رو بخورم؟؟؟
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من چند وقتیه که پریودیم نامنظمه و یکسال و نیم پیش یدونه سقط داشتم.سونو گرافی دادم مشکلی نداشتم. رفتم دکتر برام قرص مدروکسی پروژسترون رو دادن تا چه مدت باید از این قرص استفاده کنم؟؟ این قرص از بار داری جلوگیری نمیکنه؟؟ واگه اقدام به بارداری کنم با خوردن این قرص جنین سقط نمیشه؟؟؟
- در مورد حاملگی
سلام خانم ۲۹ سال الان الان ۵ روز از مریضی ام گذشته امروز تس دادم یکی از خط های خیلی پرنگ یکی خیلی کوچک کم رنگ بود احتمالش هست حامله باشم که خوشحال باشم
- قرص گلای وانس ۵۰۰
سلام حدودا هفت و ماه و نیم باردارم و قند ناشتا طی دوبار ازمایش ۱۰۹ بوده دکتر قرص گلای وانس برام تجویز کرده ایا این قرص عوارضی مثل لاغری برلی خودم و جنین دارد؟
- ازمایش بتا
سلام من باردارم ۴ هفته و ۶ روز .آزمایش بتا دادم عددش 4280.6 هست عددش نرمال هست یا چی .ممنون
- خوردن جگر در بارداری
سلام .خوردن دل و جگر گوسفند در سه ماهه اول بارداری ضرر دارد؟
- بارداری
سلام وقت بخیر یک ساله نامزدم وحالا ناگهانی متوجه شدم باردارم سونو دادم وازمایش هفته ۶ بارداریمه وباید سقط کنم چون ابرومون میره وامکان عروسی نداریم چون عزاداریم ونمیتونیم نگهش داریم راهنمایی میفرمایین برای سقط جنین؟واین که دور نافم درد دارم
- قرص اورژانسی و بارداری
سلام خسته نباشید خانوم من بعد از رابطه از قرص اورژانسی استفاده کرده و پریود شدن ایا احتمال این هست که باردار بشن بعد از استفاده از قرص اورژانسی؟؟
- قرص مدروکسی پروژسترون در اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر. من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم 34 سالمه دکتر زنان بهم قرص مدروکسی پروژسترون شبی 2 عدد به مدت 10 شب میخورم. شما گفتین ازاین ماه نزدیکی داشته باشم بعد از دوروزپاک شدن به مدت 4 شب پشت سرهم نزدیکی داشتیم ولی متاسفانه حالم بد شد. دکتر گفته انفولانزا یا مشکوک به کرونا هستم. احتمال داره باردارهم باشم ؟ این ماه قرص مدروکسی پروژسترونم تمام میشه. 3 ماه شده که قرص مدروکسی رومیخوردم ولی فقط این ماه نزدیکی داشتیم که مریض شدم. حالا میشه ازماه بعد دوباره نزدیکی داشته باشیم اقدام به بارداری کنم قرص مدروکسی پروژسترون از دکتر زنان بگیرم؟ چون فقط اون قرص منظم میکنه پریدی منو؟ مرسی ازاینکه سوالامو جواب میدین تشکر
- قرص جلوگیری
قرص جلوگیری خوردم بعد هفت روز خونریزی داشتم رابطه داشتم ولی داخل نریخت فقط روی جلوم ریخت و پاک کردم آیا باردارم
- تاخیردرپریود
سلام خانوم دکترعزیز من ماه قبل ۳۰ام پریودشدم و هرماه ۴، ۵روززودترازماه قبل پریودمیشم وتاالان عقب ننداختم چون درحین اقدام به بارداری هستم دکترم ماه قبل ازروزسوم تا۹پ برام کلومیفن تجویزکرد برای اولین دوره استفاده کردم ونزریکی داشتم روز ۱۵ پریودم بعدنزدیکی به اندازه یه نواربهداشتی خونریزی داشتم که تاالان سابقه نداشته دکتررفتم سونودادم چیزی نبود الانم سومه وهنوزپریودنشدم آزمایش بارداری دادم مشکوک بود آیاباوجوداون خونریزی بعد نزدیکی واین تاخیر احتمال بارداری وجودداره یااینکه تاخیربخاطر کلومیفنه؟تشکر
- بارداری
سلام ازشیاف و دارو استفاده میکنم و خونریزی شدید ودفع لخته خیلی بزرگ دارم با درد فراوان اما بعد دفع دردم کمتر میشه نمیدونم احتمال سقط میدم چون لخته های بزرگ میدیدم ایا شیاف و داروها بازم مصرف کنم تا سونو یا قطعشون کنم هفته هفت بودم امپول رگام بخاطر خونریزی زدم
- سوال در مورد زنان
سلام من دکتر دو بسته قرص سیبل تجویز کرده و گفته از روز سوم پریودی بخورم میخواستم ببینم از شب سوم تا کی باید ادامه بدم این قرص رو یه ردیف سفید ۳ردیف زرد و جعبه بعدی رو از کی باید شروع کنم


