Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمل هیستروسکوپی
با سلام ...میخواستم جراحی هیستروسکوپی انجام بدم چطور نوبت بگیرم و هزینه عمل چقدر میشه با دفترچه نیروهای مسلح....با تشکر از شما
- هسیتوسکوپی
Endometrial polyp. I\'d endocervicitisChronic polypo
- مربوط به زنان
سلام وقت بخیر پلیپ رحمی ممکنه در دخترمجرد هم ایجاد بشه؟
- هایپلازی اندومتر
سلام من خونریزی طولانی داشتم رفتم دکتر گفتن ضخامت رحمم زیاده باید هیستروسکوپی بشی بعد هیسترو انجام دادن جواب پاتولوژی اومد نوشته بود هایپلازی بدون اتیپی و ساده اس بعد دکتر قرص جستیران داد سه ماه خوردم بعد سه ماه که قطع کردم دوباره خونریزی طولانی دارم که قطع نمیشه ده روزه یعنی خوب نشدم یا طبیعیه؟ بعد من بچه میخوام یعنی دیگه بچه دار نمیشم از طرفی سنمم بالا رفته میترسم وقتم بره۳۸ سالمه اندومتریوزم دارم یعنی خوب میشم بچه دار میشم چیکار باید کنم
- برای قطع خونریزی
آیا خونریزی بعد از هیستروسکوپی طبیعی است؟؟اگر هست تا چند روز و مقدار خونریزی چقدر طبیعیه؟؟
- پولیپ
سلام. من لا پاراسکوپی و هیستروسکوپی شدم و پولیپمو برداشتم .اوایل ترشحات خونی داشتم ولی الان مثل پریودی هستش. شما گفتید اگه شدید بیاید مطب. ولی چون احتمال پریود میدم خیلیم شدید نیس فعلا منتظرم.۱بهمن عمل شدم.بنطر شما تا کی خونریزی یا لکه بینی داشته باشم طبیعیه. خیلی نگرانم . چون میخوام اقدام کنم.
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر من پولیپ داشتم هیپرپلازی بدون انتیپی بود دکتر سه ماه دوفامد داد بعد سه ماه دوباره نمونه دادم الان باز جواب ازمایشم هیپرپلازی خفیف کیستیک ساده بدون آنتیپی باید دوباره دارو مصرف کنم مشکلم حل میشه با دارو؟ بچه ندارم
- پولیپ رحمی
سلام خسته نباشید،دختر ۲۰ ساله مجردی هستم که پولیپ رحمی دارم و بخاطره پریود های نامنظم دکتر برام سونوگرافی نوشت و تشخیص داد پولیپ دارم،میخواستم بدونم بجز خوردن قرص های ضد بارداری و عمل چه راه حلی وجود داره؟!
- استفاده از قرص برای قطع خونریزی
سلام با اندومتر ۱۲ میلی ۵۰ ساله هستم ۲ ماهه خونریزی دارم و رفته رفته بیشتر میشه بعلت مبتلا شدن به کرونا کورتاژ تشخیصی یه هفته بعد انجام میشود الان چطور قطع بشه
- بارداری
سلام من ۳۰ سالمه سه ماه میشه عمل هیستروسکوپی انجام دادم به خاطر خونریزی شدید ،پولیپ رحم داشتم دکتر برام بعد از عمل قرص استروژن وپروژسترون تجویز کرده ۳ ماهه دارم استفاده میکنم دکترم گفت اقدام به بارداری کن الان وسط سیکل ماهانه هستم لکه بینی دارم احتمال بارداری با مصرف این قرص ها وجود داره ،ممنون میشم پاسخ بدهید
- عمل هستروسکوپی
با سلام و خسته نباشی. عمل هیسترسکوپی در بیمارستان آریا رشت انجام میشه؟ و هزینش چقدره ممنونم
- اندازه گیری عمق رحم و ایجاد خراش آندومتر
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- درد شدید در زمان مقاربت بعد از عمل هیسترسکوپی
بعد از گذشت حدودا هشت ماه از عمل هیسترسکوپی در زمان مقاربت درد شدید دارم خواهشمند است راهنمایی فرمایید درضمن 50 سال سن دارم متشکرم
- جوال پاتولوژی هیستروسکوپی
در قسمت جواب یه جمله نوشته شده که فکر من و درگیر کرده Fragments of inactive endometrium(sampling from lower segment or ovarian failure) آندومتر غیر فعال یعنی چی؟ نمونه در ۸ قاعدگی گرفته شده توی سونو هر ماه آندومتر رو نرمال گزارش می کرد
- آندومتر پرولیفراتیو
با سلام.خانمی ۵۵ ساله هستم اخیرا هیستروسکوپی شدم بعلت لکه بینی.جواب آندومتر پرولیفراتیو اومده.این خوبه؟یا خطرناکه
- گزارش پاتولوژی
سلام عمل هیتروسکوپی داشتم میخوام جواب پاتولوژیما بدونم
- هیستروسکوپی
با سلام خانم دکتر ممنون از اینکه وقتتون رو جهت پاسخگویی به ما بیماران اختصاص می دهید. هیستروسکوپی نیاز به بیهوشی تمام دارد یا به صورت نیمه بیهوشی انجام میشود.خانم دکتر برای عکس رنگی مراجعه کردم که متاسفانه به دلیل درد زیادش موفق به انجام عکس رنگی نشدم . چهارسال از ازدواجم میگذرد تست اسپرم همسرم خوب بوده اما در طی این چهارسال باردار نشدم هربار سونوگرافی شدم بابت فولیکولهام و ضخامت آندومترم اونها هم خوب بود با آمپول هورمون و قرص های تخمک گذاری همه چیز عالی ولی متاسفانه تا این لحظه باردار نشدم.یک بار آی یوآی هم شدم که گفتند دهانه رحمم تنگ هست البته چند سال قبل فریز دهانه رحم شدم.نمیدانم آیا تنگی دهانه رحم ممکن هست به دلیل فریز دهانه رحم باشد آیا تنگی ذهانه رحم میتونه عامل ناباروریم باشه آیا هیستروسکوپی لازمه یا خیر
- پولیپ رحم و سقط جنین
من ۳۷ ساله هستم ۴ ماه پیش سقط داشتم چند هفته عد با tvsمشخص شد یه پولیپ اندومتریا ۱۲ میل دارم که قبل از بارداری نبود میتون اقدام به بارداری کنم یا حتما باید پولیپ دراورده بشه بعد اقدام کنم ممنونم
- درمورد پولیپ رحم
ضخامت اندومتر ۲میلیمتره به ابعاد۶ و۴نیاز به جراحی دارد
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام من میخواستم جواب عکس منو تفسیر کنید. دیفکت های متعدد در کاویته رحم و کورنه چپ دیده میشود که مطرح کننده چسبندگی است میوم های ساب موکوزال در تشخیص افتراقی قرار دارد.هر دو لوله رحمی باز است ترشح کنتراست به حفره پریتونن دیده میشود. ممنون میشم جواب بدین


